Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarkistakaa ovenpielet ja valokatkaisijoiden seutu

Vierailija
16.08.2023 |

Jos haluatte tarkistaa onko jossain kyläpaikassa siistiä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä

Vierailija
2/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onko novitshokkia levitelty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin toimia toisten siisteyspoliisina?

Ja se että vaikka kuinka hinkuttaa jotain valokatkaisijaa tai vesihanaa kiiltäväksi, ei kerro välttämättä elintarvikehygieniasta.

Vierailija
4/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat on. 21 vuotta ammatikseni siivonnut.

Vierailija
5/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo just näin

Vierailija
6/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eei kyllä minä komennan suoraan koko talon väen ulos riviin seisomaan siksi aikaa kun minä tutkin ja syynään talon lattiasta kattoon että kuinkas usein siellä rättiä heilutetaan. Tulokset tulen ilmoittamaan kuuluvalla äänellä jotta saatan myös naapureiden tietoon millaista väkeä siellä oikein asuu.

Vierailija
7/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se että vaikka kuinka hinkuttaa jotain valokatkaisijaa tai vesihanaa kiiltäväksi, ei kerro välttämättä elintarvikehygieniasta.

Kertoo se ainakin puutteellisesta käsihygieniasta, joka vaikuttaa merkittävästi myös elintarvikehygieniaan. Valokatkaisijoita ei tarvitse hinkuttaa puhtaaksi, kun niitä käsittelee vain puhtain käsin.

Vierailija
8/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mene kylään arvostelemaan toisen siivous kykyä. Nuoletko varmuuden vuoksi myös wc-pöntön?

Vierailija
9/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku haluaisi tarkastaa kyläpaikan siisteyttä? 

Vierailija
10/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo se ainakin puutteellisesta käsihygieniasta, joka vaikuttaa merkittävästi myös elintarvikehygieniaan. Valokatkaisijoita ei tarvitse hinkuttaa puhtaaksi, kun niitä käsittelee vain puhtain käsin.

No kyllä meillä mies sotkee kaiken, enkä juokse jälkiään siivoamassa. Mutta ruoanlaittoon se ei puutu, minä pesen kädet kyllä ruokaa käsitellessäni.

Vierailija
11/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä. Toisen kotiin ja heti arvostelemaan. 

Vierailija
12/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kenenkään luona kylässä, eikä kukaan käy minun luonani. Win-win!

Vierailija
13/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös keittiössä lieden ja tiskipöydän puhtaus ovat merkkinä siisteydestä.

Vierailija
14/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, myös keittiön kaapit on hyvä käydä läpi. Siistit kaapit, miellyttävä vierailu!

Vierailija
15/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähes pakkomielle KOTONA pyyhkiä vessojen kahvat, ovi ja valonkatkaisija, mutta muuten koti saattaa olla kaaos.

Vierailija
16/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas jos vessa epäsiisti, ei siellä arvaa mitään syödä. Pätee kotona ja huoltsikoilla.

Entäs kissataloudet sitten. Voi taivas.. Kävelevät pöydillä kun juuri olleet hiekkalaatikolla.

Vierailija
17/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet toisten koteihin vieraaksi jos ainoa mikä kiinnostaa on siisteys.

Sehän on sun isänties koti, joten mitä veetä se sulle kuuluu. Ja sun ei ole pakko mennä. Ja vielä vähemmän eihän sun tartte valoja sytytellä (paitsi jos menet vessaan) eikä ovenpieliin koskea, eli mitä niitten puhtaus tai likaisuus sua liikuttaa.

ÄLÄ MENE KYLÄÄN!

Vierailija
18/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, myös keittiön kaapit on hyvä käydä läpi. Siistit kaapit, miellyttävä vierailu!

Kannattaako toki kurkistaa vaivihkaa jääkaappiinkin. Ja sohvan taakse. Jos löytyy jotain epäilyttävää, kannattaa kaivaa laukusta oitis desinfiointiaine ja poistua kiireesti.

Vierailija
19/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähes pakkomielle KOTONA pyyhkiä vessojen kahvat, ovi ja valonkatkaisija, mutta muuten koti saattaa olla kaaos.

Miten niin "lähes" pakkomielle? Vaikea pakkomiellehän tuo on.

Vierailija
20/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös pyyhkäistä sormellaan ovenkarmin päältä niin näkee onko pölyt pyyhitty kunnolla ja kurkata sohvan alle. Myös kaappeihin vilkuilu kertoo paljon, onko ne järjestyksessä vai näyttääkö sille että on vaan kiireellä työnnetty tavarat pois näkyviltä. Nämä siis, jos haluat olla ehta kyylä!