Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?
Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tiedän etten kelpaa heille. Tämän takia en lähesty koskaan niitä naisia jotka ovat kauniita koska itse en ole se kuuluisia miesmalli tai justin bieberin näköinen mieskarkki.
Oma tasoni on ulkonäöllisesti on alhainen koska olen aika harteikas,karvainen enkä tykkää laittautua.
Onko muilla samaa ongelmaa?
M31
Kommentit (962)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen taso ei määräydy ulkoisten seikkojen mukaan. Et uskalla lähestyä kauniita naisia, koska olet aikaansaamaton veltto luuseri.
Miehen taso määräytyy ulkonäön,koulutustason ja rahan mukaan.
Naisen taso määräytyy ulkonäön mukaan.Miehen taso määräytyy vallan, vaikutusvallan ja varallisuuden mukaan. Laitat ulkonäön ensimmäiseksi, vaikka sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Terveisin jokainen 80-vuotias läski miljonääri
Kuinkas monelle suomalaiselle maatuskalle on miljonäärejä tarjolla? Vai oisko kuitenkin niin, että se ei oo se juttu?
Katsot asiaa väärästä kulmasta. Kuinka moni suomalainen miljonääri on täällä valittamassa pillun puutetta? Jokaiselle riittää vaikka viisi korkeatasoista naista, joista yksikään ei edes katsoisi suhun. Riippumatta siitä miltä he näyttävät. Hjalliksella ei tukan, leuan ja lihaksen puutteesta huolimatta ole koskaan ollut vajetta misseistä.
Miksi Hjalliksen flaksi sua kiinnostaa? En mäkään mieti JLon munansaantia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luonnonkauniit ihmiset menisi deittisovellukseen?
En tiedä vastausta kysymykseesi, mutta tinderissä on aivan älyttömästi komeita miehiä ja kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minun ongelmani on se, että en kykene saamaan niitä naisia, joista olen kiinnostunut. Ulkonäköni ei vaan riitä (kroppani on kyllä tikissä, mutta kasvoni ovat aivan perseestä).
Ne naiset jotka minusta kiinnostuvat, ovat ulkonäöltään niin heikkotasoisia, että en pysty mitenkään heistä kiinnostumaan.
Perinteinen en voi ajaa kuin ferrarilla mutta kun ei ole siihen varaa niin en aja sit millään - selitys.
Ai tasot onkin olemassa? Miksi joku joka on ulkonäötään kauniimpi, olisi sinua tasokkaampi? Mitä jos se on vaikka kamala jankuttaja, ihmisvihaaja ja sekopää raivoaja? Onko silloin myös tasokas? Ethän tiedä tuosta ihmisestä mitään. Tähän haluaisin kuulla vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Minun ongelmani on se, että en kykene saamaan niitä naisia, joista olen kiinnostunut. Ulkonäköni ei vaan riitä (kroppani on kyllä tikissä, mutta kasvoni ovat aivan perseestä).
Ne naiset jotka minusta kiinnostuvat, ovat ulkonäöltään niin heikkotasoisia, että en pysty mitenkään heistä kiinnostumaan.
Mitä sillä kauneudella tekee(naisen) kun miehethän sanovat, että ei kestä naisella kuin sen pari vuotta? 18-25v?
Vierailija kirjoitti:
Silmäkarkiksi sanottu, mutta uskallan lähestyä vain sellaisia joihin en kuvittele tuntevani ulkoista vetoa. Sitten ihmetellään miksi olen sen ja sen näköisen kanssa. No da, huono itsetunto.
Hyvännäköiset naiset harvoin lähestyvät, koska heidän ei tarvitse lähestyä ketään. Silti heiltäkin olen saanut aloitteita ja suhteeseen päätynyt, mutta eivät kauaa katsele, koska se huono itsetunto.
Yllä tuli justiinsa miesten ydinongelmasta asenteiden osalta nimenomaan naisia kohtaan. Miehet oikeasti kuvittelee naisten loikkivan onnesta tulleessaan valituksi laastarin virkaan. Samoilta miehiltä kuulee vinguntaa hypergamiasta ja spermapankin asiakkaista. Niin katsos kun meillä naisilla löytyy kyllä aivot. Jos huomaamme kellon käyvän samalla tajuten lasten ajan olevan nyt eikä 15. päivä naisen kuin naisen pitäisikin lähteä yrittämään klinikan avittamana. Mies pystyykin siirtämään
No voi itku että ihmiset kiinnostuvat usein omasta mielestään hyvännäköisistä. Sehän on syy haukkua naisia?
Paitsi että kaikki sukupuoleen katsomatta tekevät samaa. Lopeta tuo incelöinti ja itsesääli. Et ole ansainnut mitään sen enempää kuin kukaan muukaan.
Ei ole ongelmaa. Panen varattujakin naisia koska niitten miehet ei jaksa. Baareissa tapaa aina varattuja naisia ja ne on yllättävän suorasukaisia ehdottelemaan jatkoja luokseni.
Olen tasokkaampi
T.lihava pullea mies
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tosiasia on, että voit hinkata itseäsi salilla vaikka joka päivän joka tunnin ja silti Larry Fink voisi viedä naisesi ihan koska tahansa.
En usko että vaimo lämpiäisi Larrylle :D
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö meidän mammojen pykätä pystyyn Helsinki-Vantaalle Tonttu Airlines? Nähtävästi Pegasuksen 60e yhdensuuntainen Istanbulin lippu tai Turkish Airlinesin alta 200e meno-paluu ei saa tarpeeksi vipinää kinttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennakkoluulot ja ulkonäköön liittyvät tavat on sun omia, täysin sun hallinnassa olevia. Voit yrittää kehittää itseäsi esim. muuttamalla ennakkoluulojasi ja siisteyttäsi, tai voit alistua omien uskomuksiesi ja laiskuutesi vangiksi. Oma valinta.
Jos on varma että saa pakit, jos lähestyy kaunotarta, niin mitä siinä menettää jos häntä lähestyy?
Ne pakit voi tulla, mutta sähän olit jo varma niistä. Mutta saatat myös päästä treffeille!
Kurjaa ajatella, ettei kauniita naisia uskallettaisi lähestyä heidän kauneutensa takia. Kyllä hekin rakkautta kaipaavat elämäänsä.
T: ei kaunis.
Toisaalta hyvä, koska yksi ikävimpiä puolia kauneudessa on se, että oletetaan jotain vain siksi, että olen kaunis. Sellaiset saavat mielellään pysyä mahdollisimman kaukana. Jokainen kuitenkin haluaa tulla kohdatuksi omana itsenään eikä minään "kauniina naisena", johon sijoittaa omia ennakkoluulojaan.
Olen sitä mieltä, että pariutuminen on oikeastaan aika reilua. Tasot ja älyt kyllä kohtaavat eikä tarvitse mitään harmitella. Jos ei uskalla tavoitella sitä jota pitää kauniina, niin sitten pitää olla niiden kanssa, joita uskaltaa lähestyä eikä valittaa. Olisinhan minäkin voinut ryhtyä lääkäriksi, mutta en uskaltanut - tyyppisesti. Ei tuolla asenteella olisi kuitenkaan kauniin naisen kanssa pärjännyt, ei ainakaan minun.
Eli kauniit naiset on vaativia, kun kerran ei pärjäisi?
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa näin naisen näkökulmasta Justin Bieber on todella ruma.
Eikä ole 🤤
Mutta ei vaikuta kauhean fiksulta tai hyvältä tyypiltä noin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun missin pitäisi tykätä jostain örkistä? Lopettakaa jo hoi miehet täällä vinkuminen siitä,miksi naiset on kranttuja,kun tarkoitatte sillä sitä, että joku tason 3 mies ei kelpaa tason 9-10 naiselle.
Telkkarista kun katsoo niitä kadulla haastateltavua niin tulee mieleen että on suomalaiset oikeasti aika omituisen näköstä porukkaa. Itseni mukaan lukien.
Miehet ovat kyllä hassuja. Omakin miesystäväni oli siinä luulossa, että minulla on pitkä letka ihailijoita oven takana ja takaisin kinuavia eksiä siihen päälle. Tosiasiassa hän on ainoa, joka on sinkkuunnuttuani pyytänyt minua treffeille tai ylipäätään minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän näköiset eli kauniit naiset kelpuuttaa vaan sen miesmallin kumppaniksi ja keskitason mies joutuu tyytymään siihen rumaan naiseen.
Naset yliarvioi oman tasonsa ja se keskitason nainen ja joskus jopa se ruma nainen luulee olevansa tosi kaunis eli korkeatasoinen nainen.
Miehille tässä tulee ongelmia ja miehet kärsii tästä.
En luule olevani kaunis, mutta saatan erehtyä luulemaan lapsellista keskenkasvuista miestä aikuisemmaksi kuin hän onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Silmäkarkiksi sanottu, mutta uskallan lähestyä vain sellaisia joihin en kuvittele tuntevani ulkoista vetoa. Sitten ihmetellään miksi olen sen ja sen näköisen kanssa. No da, huono itsetunto.
Hyvännäköiset naiset harvoin lähestyvät, koska heidän ei tarvitse lähestyä ketään. Silti heiltäkin olen saanut aloitteita ja suhteeseen päätynyt, mutta eivät kauaa katsele, koska se huono itsetunto.
No mitäpä tehdä? Kehittää sitä itsetuntoa vai jatkaa epäkiinnistavien naisten pyörittämistä?
Ikideittailevien miesten taso on muuten negatiivinen, vaikka olisi kuinka jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kyllä hassuja. Omakin miesystäväni oli siinä luulossa, että minulla on pitkä letka ihailijoita oven takana ja takaisin kinuavia eksiä siihen päälle. Tosiasiassa hän on ainoa, joka on sinkkuunnuttuani pyytänyt minua treffeille tai ylipäätään minnekään.
Hiivanen kindermuna kuvittelee taas olevansa kaupungin halutuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis puhutko nyt insta naisista jotka tekee itsestään kauniita vai aidosti kauniista naisista? Täysin eri asia. Mutta tuntuu että nykypäivänä persekuvat, ja filtterit ja tadaa oletkin kaunis. Minun mielestä jos on taas luonnonkaunis ei tarvitse esitellä itse noin. Riippuu minkälaista kaunotarta siis lähestyt. Ne ketkä hakee huomiota kuvillaan, voivat olla tosi vaativia.
Miksi sinulla on tarve puhua noin ilkeästi muista naisista?
Musta on vain outoa, että miehet näkee nämä naiset tasokkaina, vaikka ne naiset ovat suurimmaksi osaksi feikanneet ulkonäköään.
Tasokas nainen = hyvännäköinen nainen.
Määritelmä täyttyy oli hyvännäköisyys sitten luontaista tai keinotekoista.