Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?
Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tiedän etten kelpaa heille. Tämän takia en lähesty koskaan niitä naisia jotka ovat kauniita koska itse en ole se kuuluisia miesmalli tai justin bieberin näköinen mieskarkki.
Oma tasoni on ulkonäöllisesti on alhainen koska olen aika harteikas,karvainen enkä tykkää laittautua.
Onko muilla samaa ongelmaa?
M31
Kommentit (962)
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisen 'kuulu' olla se karvaton? Ei kai ketään naista miehen karvaisuus haittaa? Paitsi tietysti ruma risuparta.
Ei kiinnosta apinan näköiset miehet. 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harteikas ja karvainen on molemmat iso plussa miehessä. Joten vähän huonoja perusteita, jos aikuisista puhutaan. Justin Bieberhän on 10-14v. tyttöjen idoli.
Miksi sitten niillä kauniilla naisilla on kumppanina usein se hoikka,karvaton ja mies joka panostaa ulkonäköön tosi paljon?
Koska se nainen on itsekin hoikka, karvaton ja panostaa ulkonäköön tosi paljon.
Hyvä ettet lähesty. En jaksaisi huono itsetuntoista miestä. T. Kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisen 'kuulu' olla se karvaton? Ei kai ketään naista miehen karvaisuus haittaa? Paitsi tietysti ruma risuparta.
Ei kiinnosta apinan näköiset miehet. 🤢🤮
Ok, löytyi yksi jota haittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen taso ei määräydy ulkoisten seikkojen mukaan. Et uskalla lähestyä kauniita naisia, koska olet aikaansaamaton veltto luuseri.
Miehen taso määräytyy ulkonäön,koulutustason ja rahan mukaan.
Naisen taso määräytyy ulkonäön mukaan.Miehen taso määräytyy vallan, vaikutusvallan ja varallisuuden mukaan. Laitat ulkonäön ensimmäiseksi, vaikka sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Terveisin jokainen 80-vuotias läski miljonääri
Kuinkas monelle suomalaiselle maatuskalle on miljonäärejä tarjolla? Vai oisko kuitenkin niin, että se ei oo se juttu?
Sama vika mutta toisinpöin. Kaikki miehet ketä oon katsellut niin vaikkei mitään malleja ehkä olekaan mutta heillä on naiset niin upeen näkösiä, että olen huomannut olevani kyllä vähän alempaa tasoa. Harmi vaan ettei sittem oman tason miehet nappaa. Joten jatketaan sinkkuilua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harteikas ja karvainen on molemmat iso plussa miehessä. Joten vähän huonoja perusteita, jos aikuisista puhutaan. Justin Bieberhän on 10-14v. tyttöjen idoli.
Miksi sitten niillä kauniilla naisilla on kumppanina usein se hoikka,karvaton ja mies joka panostaa ulkonäköön tosi paljon?
Koska se nainen on itsekin hoikka, karvaton ja panostaa ulkonäköön tosi paljon.
Hauska kun kauniina naisina pidetään usein vain ulkonäköön panostavia naisia. Oikeastihan kauneudessa on ensisijaisesti kyse geeneistä, kummallakin sukupuolella, ei siitä miten paljon itseään puunaa.
Kyllä kaikenmaailman karvaiset pallomaha setä-miehet lähestyy sujuvasti parikymppisiä kauniita tyttöjä. Taitaa useimmiten kyllä tulla pakit, mut se on toinen juttu
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikenmaailman karvaiset pallomaha setä-miehet lähestyy sujuvasti parikymppisiä kauniita tyttöjä. Taitaa useimmiten kyllä tulla pakit, mut se on toinen juttu
Niinpä. Itsellä ei kyllä tulisi homssuisena täti-ihmisenä mieleenkään, että joku parikymppinen adonis minusta kiinnostuisi, mutta miehiltä tällainen itsereflektiokyky tuntuu puuttuvan täysin. Se juna meni jo vuosikymmeniä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen komea, mutten uskalla tai viitsi lähestyä kauneimpia. Kauneimmat on jotenkin pelottavia ja mun ennakkoluulo on, että ovat myös tosi vaativia. Sellaisia, joiden oikkujen mukaan miehen pitää tanssia.
Oon deittaillut sellaisia ihan nättejä keskitason typyjä, jotka on ihan pähkinöinä mun huomiosta, nauraa kikattaa mun jutuille hykerrellen ja suunnilleen hyppää suoraan kaulaan.
Sellainen tyylikäs ja käytökseltään hillitty kaunotar vaikuttaa mulle täysin saavuttamattomalta jumalolennolta. Ja sitä ne tavallaan onkin.
Sitten harmittaa katsoa vierestä, kun joku tampioksi tietämäni komistus vie sellaisen kotiin, vaikka itse olisin naiselle paljon parempi mies.
Mistä tuollainen ajatus on mieleesi alun perin tullut, mitä luulet? Vai oletko ujo muutenkin?
Olen varmaan ollut tuon tyylinen sinkkuna ollessani, mutta eipä tullut mieleen, että joku voisi pelätä ja pitää saavuttamattomana.
Joo, olen ujo. Muutenkin kuin naisten kanssa. Ekan kerran otin kontaktia tyttöön vasta lukion jälkeen ja poikuus meni 21-vuotiaana.
Keskitason typyjen deittailu on jotenkin tosi helppoa, kun heistä näkee ihastumisen merkit niin selvästi. Siitä saa lisää itseluottamusta. Ja keskitason typyt pitää keskustelua yllä, mä en ole siinä kovin hyvä.
Saan kyllä niiltä kaunottariltakin katseita ja saatan mennä juttelemaan, mutta en huomaa ihastumisen merkkejä menee pupu pöksyyn. Eikä nainen pidä keskustelua yllä, niin homma kuivuu kasaan.
Siis puhutko nyt insta naisista jotka tekee itsestään kauniita vai aidosti kauniista naisista? Täysin eri asia. Mutta tuntuu että nykypäivänä persekuvat, ja filtterit ja tadaa oletkin kaunis. Minun mielestä jos on taas luonnonkaunis ei tarvitse esitellä itse noin. Riippuu minkälaista kaunotarta siis lähestyt. Ne ketkä hakee huomiota kuvillaan, voivat olla tosi vaativia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen komea, mutten uskalla tai viitsi lähestyä kauneimpia. Kauneimmat on jotenkin pelottavia ja mun ennakkoluulo on, että ovat myös tosi vaativia. Sellaisia, joiden oikkujen mukaan miehen pitää tanssia.
Oon deittaillut sellaisia ihan nättejä keskitason typyjä, jotka on ihan pähkinöinä mun huomiosta, nauraa kikattaa mun jutuille hykerrellen ja suunnilleen hyppää suoraan kaulaan.
Sellainen tyylikäs ja käytökseltään hillitty kaunotar vaikuttaa mulle täysin saavuttamattomalta jumalolennolta. Ja sitä ne tavallaan onkin.
Sitten harmittaa katsoa vierestä, kun joku tampioksi tietämäni komistus vie sellaisen kotiin, vaikka itse olisin naiselle paljon parempi mies.
Mistä tuollainen ajatus on mieleesi alun perin tullut, mitä luulet? Vai oletko ujo muutenkin?
Olen varmaan ollut tuon tyylinen sinkkuna ollessani, mutta eipä tullut mieleen, että joku voisi pelätä ja pitää saavuttamattomana.
Joo, olen ujo. Muutenkin kuin naisten kanssa. Ekan kerran otin kontaktia tyttöön vasta lukion jälkeen ja poikuus meni 21-vuotiaana.
Keskitason typyjen deittailu on jotenkin tosi helppoa, kun heistä näkee ihastumisen merkit niin selvästi. Siitä saa lisää itseluottamusta. Ja keskitason typyt pitää keskustelua yllä, mä en ole siinä kovin hyvä.
Saan kyllä niiltä kaunottariltakin katseita ja saatan mennä juttelemaan, mutta en huomaa ihastumisen merkkejä menee pupu pöksyyn. Eikä nainen pidä keskustelua yllä, niin homma kuivuu kasaan.
Ehkä sulle sitten sopii keskitason typyt paremmin, koska suhteessa on paljon muustakin kyse kuin ulkonäöstä. Vaikka ne kauneimmat ovat ihan samanlaisia tyttöjä kuin muutkin, jotkut ujoja, toiset taas välittömämpiä. Ehkä he pelkäävät sinua yhtä paljon kuin sinä heitä, jos olet liian komea?
Vierailija kirjoitti:
Siis puhutko nyt insta naisista jotka tekee itsestään kauniita vai aidosti kauniista naisista? Täysin eri asia. Mutta tuntuu että nykypäivänä persekuvat, ja filtterit ja tadaa oletkin kaunis. Minun mielestä jos on taas luonnonkaunis ei tarvitse esitellä itse noin. Riippuu minkälaista kaunotarta siis lähestyt. Ne ketkä hakee huomiota kuvillaan, voivat olla tosi vaativia.
Luonnonkaunis nainen, joka ei niin panosta ulkonäköön, haluaa silti usein luonnonkomean miehen. Ei halua heittää geenejään hukkaan. Mutta miehen tuskin tarvitsee olla peilin edessä tunteja viettävää tyyppiä. Harvemmin nainen haluaa miehen, joka panostaa ulkonäköön häntä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Siinä pitää miesystävänkin heijastella valittua high-maintenance laifstailia. En tajua ketä sellainen kiinnostaa, mutta ilmeisesti niitä lukuisia setäistyviä ja setämiehiä, jotka näille nuorikoille fleimiä lähettelevät jossain instassa, twitterissä tai tiktokissa. Mahikset oikeasti nolla.
Ei aidosti kauniiden naisten edes tarvitse mennä treffisovellukseen. taitaa ap puhua sellaisista instanaisista, joilla on kilo meikkiä naamassa ja otetaan peffakuva profiiliin. Tämä taitaa olla nykypäivänä tasokaas ja kaunis nainen? huutonaurua. jos taas puhutaan oikeasti kauniista naisista, voisin nimetä esim Jennifer Connellyn.
https://m.media-amazon.com/images/I/411CrcT4oOS._AC_UF1000,1000_QL80_.j…
Vierailija kirjoitti:
Ei aidosti kauniiden naisten edes tarvitse mennä treffisovellukseen. taitaa ap puhua sellaisista instanaisista, joilla on kilo meikkiä naamassa ja otetaan peffakuva profiiliin. Tämä taitaa olla nykypäivänä tasokaas ja kaunis nainen? huutonaurua. jos taas puhutaan oikeasti kauniista naisista, voisin nimetä esim Jennifer Connellyn.
Jolla on myös tuossa kilo meikkiä naamassa, toinen kilo hiuslakkaa tukassa ja takana kolme tuntia ammattimeikkaajan tuolissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on tarve puhua noin ilkeästi muista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on tarve puhua noin ilkeästi muista naisista?
Musta on vain outoa, että miehet näkee nämä naiset tasokkaina, vaikka ne naiset ovat suurimmaksi osaksi feikanneet ulkonäköään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolla on myös tuossa kilo meikkiä naamassa, toinen kilo hiuslakkaa tukassa ja takana kolme tuntia ammattimeikkaajan tuolissa.
Miksi sinun pitää haukkua naisia?
Toisaalta hyvä, koska yksi ikävimpiä puolia kauneudessa on se, että oletetaan jotain vain siksi, että olen kaunis. Sellaiset saavat mielellään pysyä mahdollisimman kaukana. Jokainen kuitenkin haluaa tulla kohdatuksi omana itsenään eikä minään "kauniina naisena", johon sijoittaa omia ennakkoluulojaan.
Olen sitä mieltä, että pariutuminen on oikeastaan aika reilua. Tasot ja älyt kyllä kohtaavat eikä tarvitse mitään harmitella. Jos ei uskalla tavoitella sitä jota pitää kauniina, niin sitten pitää olla niiden kanssa, joita uskaltaa lähestyä eikä valittaa. Olisinhan minäkin voinut ryhtyä lääkäriksi, mutta en uskaltanut - tyyppisesti. Ei tuolla asenteella olisi kuitenkaan kauniin naisen kanssa pärjännyt, ei ainakaan minun.