Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
15.08.2023 |

Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tiedän etten kelpaa heille. Tämän takia en lähesty koskaan niitä naisia jotka ovat kauniita koska itse en ole se kuuluisia miesmalli tai justin bieberin näköinen mieskarkki.
Oma tasoni on ulkonäöllisesti on alhainen koska olen aika harteikas,karvainen enkä tykkää laittautua.
Onko muilla samaa ongelmaa?
M31

Kommentit (962)

Vierailija
61/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aidosti kauniiden naisten edes tarvitse mennä treffisovellukseen. taitaa ap puhua sellaisista instanaisista, joilla on kilo meikkiä naamassa ja otetaan peffakuva profiiliin. Tämä taitaa olla nykypäivänä tasokaas ja kaunis nainen? huutonaurua. jos taas puhutaan oikeasti kauniista naisista, voisin nimetä esim Jennifer Connellyn. 

https://m.media-amazon.com/images/I/411CrcT4oOS._AC_UF1000,1000_QL80_.j…

Jolla on myös tuossa kilo meikkiä naamassa, toinen kilo hiuslakkaa tukassa ja takana kolme tuntia ammattimeikkaajan tuolissa.  

Jaa mutta sokeakin näkee, että hän on ilman meikkiä myös kaunotar

Vierailija
62/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis puhutko nyt insta naisista jotka tekee itsestään kauniita vai aidosti kauniista naisista? Täysin eri asia. Mutta tuntuu että nykypäivänä persekuvat, ja filtterit ja tadaa oletkin kaunis. Minun mielestä jos on taas luonnonkaunis ei tarvitse esitellä itse noin. Riippuu minkälaista kaunotarta siis lähestyt. Ne ketkä hakee huomiota kuvillaan, voivat olla tosi vaativia.

Miksi sinulla on tarve puhua noin ilkeästi muista naisista?

Musta on vain outoa, että miehet näkee nämä naiset tasokkaina, vaikka ne naiset ovat suurimmaksi osaksi feikanneet ulkonäköään.

Eli oletko kateellinen? Et saavuta mitään sillä että dissaat naisia. Kyllä tässä maailmassa on riittävästi miehiä jotka haukkuvat naisia, ei naisten tarvitse siihen ryhtyä. Lähes kaikki naisia solvaavat kommentit ovatkin miehiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aidosti kauniiden naisten edes tarvitse mennä treffisovellukseen. taitaa ap puhua sellaisista instanaisista, joilla on kilo meikkiä naamassa ja otetaan peffakuva profiiliin. Tämä taitaa olla nykypäivänä tasokaas ja kaunis nainen? huutonaurua. jos taas puhutaan oikeasti kauniista naisista, voisin nimetä esim Jennifer Connellyn. 

Jolla on myös tuossa kilo meikkiä naamassa, toinen kilo hiuslakkaa tukassa ja takana kolme tuntia ammattimeikkaajan tuolissa.  

+ filtterit kuvassa

Kaunis on, toki, mutta vähän huono vastakohta "kilo meikkiä naamassa" naisille.

Vierailija
64/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis puhutko nyt insta naisista jotka tekee itsestään kauniita vai aidosti kauniista naisista? Täysin eri asia. Mutta tuntuu että nykypäivänä persekuvat, ja filtterit ja tadaa oletkin kaunis. Minun mielestä jos on taas luonnonkaunis ei tarvitse esitellä itse noin. Riippuu minkälaista kaunotarta siis lähestyt. Ne ketkä hakee huomiota kuvillaan, voivat olla tosi vaativia.

Musta on vain outoa, että miehet näkee nämä naiset tasokkaina, vaikka ne naiset ovat suurimmaksi osaksi feikanneet ulkonäköään.

Eli oletko kateellinen? Et saavuta mitään sillä että dissaat naisia. Kyllä tässä maailmassa on riittävästi miehiä jotka haukkuvat naisia, ei naisten tarvitse siihen ryhtyä. Lähes kaikki naisia solvaavat kommentit ovatkin miehiltä.

En, yritin vai auttaa ap:ta siinä, että ei ne naiset mitään ihmeellisiä ole, että pitäisi nostaa ulkonäkönsä takia jalustalle. Kun ap tuntuu pitävän kauniita naisia niin erikoisina.

Vierailija
65/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä hauku naisia, mutta kai nyt mielipiteeni saan sanoa, että minusta feikattu ulkonäkö ei ole kaunista eikä kerro tasokkuudesta? 

Vierailija
66/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen taso ei määräydy ulkoisten seikkojen mukaan. Et uskalla lähestyä kauniita naisia, koska olet aikaansaamaton veltto luuseri.

Miehen taso määräytyy ulkonäön,koulutustason ja rahan mukaan.

Naisen taso määräytyy ulkonäön mukaan.

Miehen taso määräytyy vallan, vaikutusvallan ja varallisuuden mukaan. Laitat ulkonäön ensimmäiseksi, vaikka sillä ei ole mitään  tekemistä asian kanssa. Terveisin jokainen 80-vuotias läski miljonääri

Kuinkas monelle suomalaiselle maatuskalle on miljonäärejä tarjolla? Vai oisko kuitenkin niin, että se ei oo se juttu?

Katsot asiaa väärästä kulmasta. Kuinka moni suomalainen miljonääri on täällä valittamassa pillun puutetta? Jokaiselle riittää vaikka viisi korkeatasoista naista, joista yksikään ei edes katsoisi suhun. Riippumatta siitä miltä he näyttävät. Hjalliksella ei tukan, leuan ja lihaksen puutteesta huolimatta ole koskaan ollut vajetta misseistä.

Vierailija
67/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hanki poika rahaa, älä lihaksia.

Vierailija
68/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

justin bieber ei ole edes komea

Vierailija
69/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun missin pitäisi tykätä jostain örkistä? Lopettakaa jo hoi miehet täällä vinkuminen siitä,miksi naiset on kranttuja,kun tarkoitatte sillä sitä, että joku tason 3 mies ei kelpaa tason 9-10 naiselle.

Mutta eikös naiset nimenomaan aina hoe ettei mitään tasoja ole olemassa? Miksei siis örkki kelpaisi myös missille?

Vierailija
70/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun missin pitäisi tykätä jostain örkistä? Lopettakaa jo hoi miehet täällä vinkuminen siitä,miksi naiset on kranttuja,kun tarkoitatte sillä sitä, että joku tason 3 mies ei kelpaa tason 9-10 naiselle.

Mutta eikös naiset nimenomaan aina hoe ettei mitään tasoja ole olemassa? Miksei siis örkki kelpaisi myös missille?

Eikös miehet sitä hoe?

Vierailija
71/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen komea, mutten uskalla tai viitsi lähestyä kauneimpia. Kauneimmat on jotenkin pelottavia ja mun ennakkoluulo on, että ovat myös tosi vaativia. Sellaisia, joiden oikkujen mukaan miehen pitää tanssia.

Oon deittaillut sellaisia ihan nättejä keskitason typyjä, jotka on ihan pähkinöinä mun huomiosta, nauraa kikattaa mun jutuille hykerrellen ja suunnilleen hyppää suoraan kaulaan.

Sellainen tyylikäs ja käytökseltään hillitty kaunotar vaikuttaa mulle täysin saavuttamattomalta jumalolennolta. Ja sitä ne tavallaan onkin.

Sitten harmittaa katsoa vierestä, kun joku tampioksi tietämäni komistus vie sellaisen kotiin, vaikka itse olisin naiselle paljon parempi mies.

Mistä tuollainen ajatus on mieleesi alun perin tullut, mitä luulet? Vai oletko ujo muutenkin?

Olen varmaan ollut tuon tyylinen sinkkuna ollessani, mutta eipä tullut mieleen, että joku voisi pelätä ja pitää saavuttamattomana.

Joo, olen ujo. Muutenkin kuin naisten kanssa. Ekan kerran otin kontaktia tyttöön vasta lukion jälkeen ja poikuus meni 21-vuotiaana.

Keskitason typyjen deittailu on jotenkin tosi helppoa, kun heistä näkee ihastumisen merkit niin selvästi. Siitä saa lisää itseluottamusta. Ja keskitason typyt pitää keskustelua yllä, mä en ole siinä kovin hyvä.

Saan kyllä niiltä kaunottariltakin katseita ja saatan mennä juttelemaan, mutta en huomaa ihastumisen merkkejä menee pupu pöksyyn. Eikä nainen pidä keskustelua yllä, niin homma kuivuu kasaan.

Itse kyllä ns. paskatestailen miehiä. Tahallani katson, että pystyykö mies jututtamaan vai ei.

Vierailija
72/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se on sun ongelma, jos ajattelet hyvännököisestä ihmisestä että hän on pinnallinen juntti. Mutta niinhän yleensä ihmiset ajattelevat, että hyvännäköinen on automaattisesti pinnallinen pettävä mulkku. 

Vierailija
73/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hanki poika rahaa, älä lihaksia.

Ja poistu sieltä kuutiosta ulkomaailmaan missä niitä ihmisiä on.

Vierailija
74/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskää munat. Googlatkaa edullisia ihonhoito reseptejä. Pitäkää kämppä järkevässä kunnossa. Vaatteet pestävä joka päivä. Mielenkiinnon mukaan aikuisopintoja,teatterissa käyntiä ja museokierroksia. Edellä mainitut ovat kaikille PAKOLLISIA

Vierailija
75/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen taso ei määräydy ulkoisten seikkojen mukaan. Et uskalla lähestyä kauniita naisia, koska olet aikaansaamaton veltto luuseri.

Miehen taso määräytyy ulkonäön,koulutustason ja rahan mukaan.

Naisen taso määräytyy ulkonäön mukaan.

Miehen taso määräytyy vallan, vaikutusvallan ja varallisuuden mukaan. Laitat ulkonäön ensimmäiseksi, vaikka sillä ei ole mitään  tekemistä asian kanssa. Terveisin jokainen 80-vuotias läski miljonääri

Kuinkas monelle suomalaiselle maatuskalle on miljonäärejä tarjolla? Vai oisko kuitenkin niin, että se ei oo se juttu?

Katsot asiaa väärästä kulmasta. Kuinka moni suomalainen miljonääri on täällä valittamassa pillun puutetta? Jokaiselle riittää vaikka viisi korkeatasoista naista, joista yksikään ei edes katsoisi suhun. Riippumatta siitä miltä he näyttävät. Hjalliksella ei tukan, leuan ja lihaksen puutteesta huolimatta ole koskaan ollut vajetta misseistä.

Kuka on niin järkijättöinen, että kertoo naiselle olevansa miljonääri? Sillä kriteerillä saa lähinnä niitä tyhjäpäitä. Tietty jos haluaa vain sisustusesinettä niin kai sellainenkin käy.

Vierailija
76/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan enää vuonna 2023 pyörii parisuhdemarkkinoilla? Ei pahalla, mutta tarjolla tyyliin jämiä tai muuten vaan omituisia.😂 m30

Vierailija
77/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäkarkiksi sanottu, mutta uskallan lähestyä vain sellaisia joihin en kuvittele tuntevani ulkoista vetoa. Sitten ihmetellään miksi olen sen ja sen näköisen kanssa. No da, huono itsetunto.

Hyvännäköiset naiset harvoin lähestyvät, koska heidän ei tarvitse lähestyä ketään. Silti heiltäkin olen saanut aloitteita ja suhteeseen päätynyt, mutta eivät kauaa katsele, koska se huono itsetunto.

Vierailija
78/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitää haukkua naisia?

Haukkua? Totesinpa vain, että tuossa kuvassa ei ole kyse luonnonkauneudesta.

Vierailija
79/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luonnonkauniit ihmiset menisi deittisovellukseen?

Vierailija
80/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mutta sokeakin näkee, että hän on ilman meikkiä myös kaunotar

Minä en ole, mutta tuolla käsittelyllä ja kuvauksella olisin varmasti aikamoisen herkullinen näky. JOs haluatte puhua luonnonkauniista niin  varmasti sellaista kuvamateriaalista ihan tavallisesta luonnonkauniista naisestakin löytyy. Tuo ei ole sellainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä