Tähän loppui minun Thaimaan matkani
Kommentit (304)
Matkailija kirjoitti:
Minä olen ihmetellyt jo viimeiset 30 vuotta ihmisten tapaa valita lomakohteensa kohdemaan politiikan perusteella. Puhumattakaan, että valittaisiin muiden turistien takia. Moni mielenkiintoinen paikka olisi jäänyt näkemättä, jos en poliittisista syistä olisi käynyt vaikkapa Israelissa, Turkissa, Yhdysvaloissa, Venäjällä jne.
Vaan omapa on valintanne. Sanottakoon nyt kuitenkin, etten minä tässä maailmantilanteessa Venäjälle menisi, vaikka pääsisinkin.
Kyllä minua häiritsee venäläiset turistit niin paljon, että joitakin paikkoja vältän vain heidän takiaan. Etuilevat ja käyttäytyvät muutenkin niin ylimielisesti, että tulee paha mieli ja sitä en lomillani halua. Olen Thaimaasta löytänyt kolkan, johon eivät tykkää venäläiset matkustaa. Tosin en ole siellä nyt tänä vuonna käynyt tilannetta katsastamassa.
Mihin maihin venäläiset EI pääse? Pitää suunnitella talviloma siltä pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa ja Turkki taitavat olla ainoat länsimaat, jonne venäläiset voivat enää matkustaa.
Ainakin Kypros ottaa venäläisiä mielellään vastaan, kansalaisuuskin on ostettavissa. Kyproksella on laajoja alueita venäläisten asuttamina ja vartijakaartin suojaamana. Loistojahdit purjehdittu satamiin suojaan takavarikoilta! Minun puolesta saavat venäläiset siellä märehtiä aivan keskenään.
Kävin jouluna Kapkaupungissa. Venäläisiä sielläkin runsain mitoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän huvittavaa kyllä, moni silti matkustaa innoissaan Dubaihin ja USA:n jnejne. Aika monessa paikassa ihmisoikeudet huonot ja moni maa syyllistynyt hyökkäyssotiin ja sotarikoksiin. Ei jää kovin montaa paikkaa ihmisille minne voi matkustaa paremmalla omallatunnolla. Mutta onhan se nyt muodikasta median johdattelemana olla r ä si stinen kaikkia venäläisiä kohtaan. USAhan on meidän liittolainen niin nehän on saaneet ja saa jatkossakin tehdä mitä vain. Dubaissakin kiva lomailla, mitäpä sitä boikotoimaan.
Ihmisten kaksinaismoralismi ja lyhyt muisti on hämmentävää. Miten olisi, samat säännöt joka valtiolle?
Jos jokainen matkailija alkaisi moraaliposeeraamaan, ei minnekään voisi matkustaa.
Niinpä. Miksi sitten boikotoida vain jotain, kun boikotoitavia on kymmeniä ellei satoja? Miksi kukaan matkustaisi Yhdysvaltoihin sen enempää, samasta puusta kuin Venäjä?
Ihme nillittäjiä täällä. Pysykää joo kotona.
Ihana maa, ihanat ihmiset. Mene ja koe jotain suurenmoista.
Ihan naurettavaa pas..... jauhatte. Miten yleensäkään voitte poistua suomesta koska monessa maassa ihmis ja eläinoikeudet ei ole lähelläkään suomen tasoa ettekä pysty kontroillomaan kenenkään poliittista tai mitään muutakaan mielipiteitä.
Matkailija kirjoitti:
Minä olen ihmetellyt jo viimeiset 30 vuotta ihmisten tapaa valita lomakohteensa kohdemaan politiikan perusteella. Puhumattakaan, että valittaisiin muiden turistien takia. Moni mielenkiintoinen paikka olisi jäänyt näkemättä, jos en poliittisista syistä olisi käynyt vaikkapa Israelissa, Turkissa, Yhdysvaloissa, Venäjällä jne.
Vaan omapa on valintanne. Sanottakoon nyt kuitenkin, etten minä tässä maailmantilanteessa Venäjälle menisi, vaikka pääsisinkin.
Turha valittaa kun joudut putkaan tai sairastut Turkissa.
Balilla on sama homma. Ryssiä ei kukaan sinne halua, mutta vielä ei ole saatu niitä poistettua
Juu-u, aiemminhan Thaimaassa ei venäläisiä ole ollutkaan. :D
Semmoinen ap:n razizmiketju tällä kertaa.
Miksi valtamedia lietsoo tätä Venäjävihaa?
Valmisteleeko Suomi hyökkäyssotaa Venäjälle, ja yritetään motivoida kansalaisia?
Onko tulossa seuraava USA:n proxysota Venäjää vastaan?
Kansalaiset kohkaa rasismista ja samaan aikaan jatkavat rasismipuhetta venäläisiä vastaan????
Valtamedia vie lampaita kuin pässiä narussa.
Pakko se on mennä ladyboyden takia. Suomitransut romuluisia amatsoneja jopa missitasolla. M47
No jännä ettei lasten myynti aiheuttanut boikottia. Hävetkää, nyt vasta heräätte.
Venäjä oli stalinistien orjuus maa kunnes se romahti ja ihmiset pääsi matkustamaan niitä pakeni sieltä miljoonia muihin maihin ja Balille asti turkki on suosittu vain ilmaston takia ei gigolojen.
Mitä tekivätkään Vietnamissa? Polttivat elävältä napalmilla 3 miljoonaa ihmistä, pääasiassa naisia ja lapsia. Kysymyksessä ei ollut edes naapurimaa, vaan toisella mantereella.