Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän loppui minun Thaimaan matkani

Vierailija
15.08.2023 |

https://yle.fi/a/74-20044713

Ei kiinnosta enää.

Kommentit (304)

Vierailija
221/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän huvittavaa kyllä, moni silti matkustaa innoissaan Dubaihin ja USA:n jnejne. Aika monessa paikassa ihmisoikeudet huonot ja moni maa syyllistynyt hyökkäyssotiin ja sotarikoksiin. Ei jää kovin montaa paikkaa ihmisille minne voi matkustaa paremmalla omallatunnolla. Mutta onhan se nyt muodikasta median johdattelemana olla r ä si stinen kaikkia venäläisiä kohtaan. USAhan on meidän liittolainen niin nehän on saaneet ja saa jatkossakin tehdä mitä vain. Dubaissakin kiva lomailla, mitäpä sitä boikotoimaan.

Ihmisten kaksinaismoralismi ja lyhyt muisti on hämmentävää. Miten olisi, samat säännöt joka valtiolle? 

En muista USA:n sotilaiden systemaattisesti kastroineen, kiduttaneen ja raiskailleen naapurimaansa asukkaita USA:n laajenemiseen tähtäävän hyökkäyssodan aikana.

Mitä tekivätkään Vietnamissa? Polttivat elävältä napalmilla 3 miljoonaa ihmistä, pääasiassa naisia ja lapsia. Kysymyksessä ei ollut edes naapurimaa, vaan toisella mantereella.

Vierailija
222/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt jo viimeiset 30 vuotta ihmisten tapaa valita lomakohteensa kohdemaan politiikan perusteella. Puhumattakaan, että valittaisiin muiden turistien takia. Moni mielenkiintoinen paikka olisi jäänyt näkemättä, jos en poliittisista syistä olisi käynyt vaikkapa Israelissa, Turkissa, Yhdysvaloissa, Venäjällä jne.

Vaan omapa on valintanne. Sanottakoon nyt kuitenkin, etten minä tässä maailmantilanteessa Venäjälle menisi, vaikka pääsisinkin.

Kyllä minua häiritsee venäläiset turistit niin paljon, että joitakin paikkoja vältän vain heidän takiaan. Etuilevat ja käyttäytyvät muutenkin niin ylimielisesti, että tulee paha mieli ja sitä en lomillani halua. Olen Thaimaasta löytänyt kolkan, johon eivät tykkää venäläiset matkustaa. Tosin en ole siellä nyt tänä vuonna käynyt tilannetta katsastamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin maihin venäläiset EI pääse? Pitää suunnitella talviloma siltä pohjalta.

Vierailija
224/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa ja Turkki taitavat olla ainoat länsimaat, jonne venäläiset voivat enää matkustaa.

Ainakin Kypros ottaa venäläisiä mielellään vastaan, kansalaisuuskin on ostettavissa. Kyproksella on laajoja alueita venäläisten asuttamina ja vartijakaartin suojaamana. Loistojahdit purjehdittu satamiin suojaan takavarikoilta! Minun puolesta saavat venäläiset siellä märehtiä aivan keskenään.

Vierailija
225/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jouluna Kapkaupungissa. Venäläisiä sielläkin runsain mitoin.

Vierailija
226/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän huvittavaa kyllä, moni silti matkustaa innoissaan Dubaihin ja USA:n jnejne. Aika monessa paikassa ihmisoikeudet huonot ja moni maa syyllistynyt hyökkäyssotiin ja sotarikoksiin. Ei jää kovin montaa paikkaa ihmisille minne voi matkustaa paremmalla omallatunnolla. Mutta onhan se nyt muodikasta median johdattelemana olla r ä si stinen kaikkia venäläisiä kohtaan. USAhan on meidän liittolainen niin nehän on saaneet ja saa jatkossakin tehdä mitä vain. Dubaissakin kiva lomailla, mitäpä sitä boikotoimaan.

Ihmisten kaksinaismoralismi ja lyhyt muisti on hämmentävää. Miten olisi, samat säännöt joka valtiolle? 

Jos jokainen matkailija alkaisi moraaliposeeraamaan, ei minnekään voisi matkustaa.

Niinpä. Miksi sitten boikotoida vain jotain, kun boikotoitavia on kymmeniä ellei satoja? Miksi kukaan matkustaisi Yhdysvaltoihin sen enempää, samasta puusta kuin Venäjä?

Vierailija
227/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö myös pois Suomesta?

Vierailija
228/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nillittäjiä täällä. Pysykää joo kotona.

Vierailija
229/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana maa, ihanat ihmiset.  Mene ja koe jotain suurenmoista.

Vierailija
230/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa pas..... jauhatte. Miten yleensäkään voitte poistua suomesta koska monessa maassa ihmis ja eläinoikeudet ei ole lähelläkään suomen tasoa ettekä pysty kontroillomaan kenenkään poliittista tai mitään muutakaan mielipiteitä.

Vierailija
231/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt jo viimeiset 30 vuotta ihmisten tapaa valita lomakohteensa kohdemaan politiikan perusteella. Puhumattakaan, että valittaisiin muiden turistien takia. Moni mielenkiintoinen paikka olisi jäänyt näkemättä, jos en poliittisista syistä olisi käynyt vaikkapa Israelissa, Turkissa, Yhdysvaloissa, Venäjällä jne.

Vaan omapa on valintanne. Sanottakoon nyt kuitenkin, etten minä tässä maailmantilanteessa Venäjälle menisi, vaikka pääsisinkin.

Turha valittaa kun joudut putkaan tai sairastut Turkissa.

Vierailija
232/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balilla on sama homma. Ryssiä ei kukaan sinne halua, mutta vielä ei ole saatu niitä poistettua

Vierailija
233/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u, aiemminhan Thaimaassa ei venäläisiä ole ollutkaan. :D

Vierailija
234/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen ap:n razizmiketju tällä kertaa.

Vierailija
235/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valtamedia lietsoo tätä Venäjävihaa?

Valmisteleeko Suomi hyökkäyssotaa Venäjälle, ja yritetään motivoida kansalaisia?

Onko tulossa seuraava USA:n proxysota Venäjää vastaan?

Vierailija
236/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaiset kohkaa rasismista ja samaan aikaan jatkavat rasismipuhetta venäläisiä vastaan????

Vierailija
237/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtamedia vie lampaita kuin pässiä narussa.

Vierailija
238/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on mennä ladyboyden takia. Suomitransut romuluisia amatsoneja jopa missitasolla. M47

Vierailija
239/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jännä ettei lasten myynti aiheuttanut boikottia. Hävetkää, nyt vasta heräätte.

Vierailija
240/304 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä oli stalinistien orjuus maa kunnes se romahti ja ihmiset pääsi matkustamaan niitä pakeni sieltä miljoonia muihin maihin ja Balille asti turkki on suosittu vain ilmaston takia ei gigolojen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän