Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa korkeampi voima?

Vierailija
14.08.2023 |

Mitä mieltä olette?Onko olemassa jokin korkeampi voima?Jumala tai joku muu.

Onko olemassa korkeampi voima?

Vaihtoehdot

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta jos sellaiseen uskominen jonkun elämää helpottaa, ihan sama minulle.

Vierailija
122/138 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agnostikko kirjoitti:

Miksi puhutaan uskosta, jos korkeampien voimien olemassaolo voidaan tieteellisesti todistaa?

Se että jotain voidaan tieteellisesti todistaa ja havaita vaatii ensin uskon sen asian olemassaoloon. Muuten sitä ei edes havaittaisi tai siihen ei kiinnitettäisi mitään huomiota. Tiede tulee hyvin paljon jäljessä sitä, mitä on, joten on aivan täysin turha antaa sille mitään relevanssia tai huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaas kirja Enstein-koodi, kertoo just "korkeamman voiman" tai "Jumalan" olemassaolon todistamisesta. En kerro lopputulosta, etten pilaa lukunautintoa.

Kuulostaa absoluuttiselta ajantuhlaukselta. 

Vierailija
124/138 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. En myöskään usko mihinkään tarkoitukseen. Luonnonvoimat on merkittävin voima minkä ehdoilla täällä eletään, ihminen on hyvin pieni ja mitätön verrattuna luontoon ja sen ilmiöihin.

Vierailija
125/138 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallupin mukaan suurin osa uskoo että on korkeampi voima.

Itse uskon Jumalaan.

Tiedän varmasti että Jumala on olemassa.

Pliis, ei inttämistä nyt. En jaksa tällä erää inttää, on muuta tekemistä.

Mistä tiedät varmasti jumalan olevan olemassa?

Vierailija
126/138 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatran voima. Voin olla väärässä.

Vierailija
127/138 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat on

Vierailija
128/138 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jumalalla ei ole mitään tekemistä maailmassa.

Vierailija
129/138 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ja kun se näyttää voimansa, ihmiset ovat mitättömiä ja kyseessä on LUONNONVOIMA !

Tahi muu "Force Majeure".

Vierailija
130/138 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 KV siirtojohdoissa on voimaa ja ne on korkealla.

Vierailija
131/138 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleuskoon.fi

Vierailija
132/138 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti on.

Vierailija
133/138 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi löytää oma korkeampi itsensä ja tasapainotus. Sydämen tasapainoa ja sielun. Tunteiden. Rauhaa.

Vierailija
134/138 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmiyhteinen Jumaluus eli Isä, Poika ja Pyhä henki. Toisin sanoen. Jumala ilmenee meille kolminaisuutena, vaikka on itse asiassa yksi ja sama Jumala. Poika ja Pyhä Henki ovat maanpäällisiä Jumalan edustajia, jotka ovat alisteisia Jumalalle. Jeesushan sanoo, että ei itse tee ihmetekoja, vaan ne tekee Isä hänen kauttaan. Jeesus ei myöskään itse tiedä takaisin tulonsa ajankohtaa, kuten eivät tiedä muutkaan henkiolennot. Vain Isä, joka jeesuksen omien sanojen mukaan on ainoa oikea Jumala ja suurempi kuin hän itse, tietää sen. Vastaavasti Pyhä Henki, jonka Jeesus lähetti maailman poistuessaan itse maailmasta Taivaaseen,  ei puhu itsestään, vaan sitä mitä kuulee Isältä ja Pojalta. Lukekaa Uusi Testamentti, niin tekin ymmärrätte.

Vierailija
135/138 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scania V8

Vierailija
136/138 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korkeampi vaan matalampi

Vierailija
137/138 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmiyhteinen Jumaluus eli Isä, Poika ja Pyhä henki. Toisin sanoen. Jumala ilmenee meille kolminaisuutena, vaikka on itse asiassa yksi ja sama Jumala. Poika ja Pyhä Henki ovat maanpäällisiä Jumalan edustajia, jotka ovat alisteisia Jumalalle. Jeesushan sanoo, että ei itse tee ihmetekoja, vaan ne tekee Isä hänen kauttaan. Jeesus ei myöskään itse tiedä takaisin tulonsa ajankohtaa, kuten eivät tiedä muutkaan henkiolennot. Vain Isä, joka jeesuksen omien sanojen mukaan on ainoa oikea Jumala ja suurempi kuin hän itse, tietää sen. Vastaavasti Pyhä Henki, jonka Jeesus lähetti maailman poistuessaan itse maailmasta Taivaaseen,  ei puhu itsestään, vaan sitä mitä kuulee Isältä ja Pojalta. Lukekaa Uusi Testamentti, niin tekin ymmärrätte.

Amen.

Vierailija
138/138 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on.

Todista ?

Todistuksesksi ei kelpaa lässyttäminen Raamatusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan