Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on tylyjä naiselle joka kysyy remontti neuvoja.

Remppamies
14.08.2023 |

https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009777456.html

Ääliöitä riittää joka lähtöön. Ei nainen saa asiallista vastausta.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kestä jos nainen osaa paremmin

Vierailija
22/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa ihmisiä (sukupuolesta riippumatta) ärsytti tuo ensimmäinen oletus, että tämänkin voisi jotenkin laittaa myyjän vastuulle.

En huomannut samaa.

Miten voi olla huomaamatta? 

”Kysyin Facebookissa, onko tämä sellainen asia, joka menisi asuntomyyjän vastuulle piilevänä ongelmana vai maksanko ikkunoiden vaihdon itse”, Korhonen kertoo.

Vastaukset yllättivät. Ne eivät olleetkaan pyyteettömän avuliaita – vaan ikävän piikikkäitä.

Kuulostaa taas siltä, että joillekin ei vaan pitäisi myydä yhtään mitään.

Nyt jumalauta. Kai tää on vitsi?

Ei mulla tulis mieleenkään alkaa vinkumaan joistakin 23 vuotta vanhoista ikkunoista."

Tämä nainenhan mietti vain, voisiko maksattaa vanhaan asuntoon myyjällä jotain, vai joutuuko omasta pussista maksamaan. Ei ihme että monia ärsyttää tuollaiset ostajat, olkoon sitten nainen tai mies. Jos se jonnekin remppapalstalle on kommenttinsa laittanut, niin onko ihme jos miehiä on useampia kommentoimassa, aivan kuten johonkin käsityöryhmään olisi naisia. Noissa kommenteissa ei ollut mitään vähättelyä naisen sukupuolesta. Ja tuon jutun tapaiset naiset on monen miehen sekä naisen mielestä hyvinkin epämiellyttävää sakkia. Ostavat vanhaa ja sitten aloittavat vinkumisen, että pitäisi saada sitä sun tätä kunhan muut maksavat. Ostaisi sitten uutta jos ei ostamansa kelpaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 36 kirjoitti:

Miehet muka tietää kaiken. Olen kyllä nähnyt mies ammattilaisia jotka ei tosiaan osannut remontoida.

Ja minä olen nähnyt naiskampaajia jotka ei tosiaan osanneet hommaansa jne. 

Vierailija
24/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa ihmisiä (sukupuolesta riippumatta) ärsytti tuo ensimmäinen oletus, että tämänkin voisi jotenkin laittaa myyjän vastuulle.

En huomannut samaa.

”Kysyin Facebookissa, onko tämä sellainen asia, joka menisi asuntomyyjän vastuulle piilevänä ongelmana vai maksanko ikkunoiden vaihdon itse”, Korhonen kertoo.

Vastaukset yllättivät. Ne eivät olleetkaan pyyteettömän avuliaita – vaan ikävän piikikkäitä.

Ei mulla tulis mieleenkään alkaa vinkumaan joistakin 23 vuotta vanhoista ikkunoista."

Tämä nainenhan mietti vain, voisiko maksattaa vanhaan asuntoon myyjällä jotain, vai joutuuko omasta pussista maksamaan. Ei ihme että monia ärsyttää tuollaiset ostajat, olkoon sitten nainen tai mies. Jos se jonnekin remppapalstalle on kommenttinsa laittanut, niin onko ihme jos miehiä on useampia kommentoimassa, aivan kuten johonkin käsityöryhmään olisi naisia. Noissa kommenteissa ei ollut mitään vähättelyä naisen sukupuolesta. Ja tuon jutun tapaiset naiset on monen miehen sekä naisen mielestä hyvinkin epämiellyttävää sakkia. Ostavat vanhaa ja sitten aloittavat vinkumisen, että pitäisi saada sitä sun tätä kunhan muut maksavat. Ostaisi sitten uutta jos ei ostamansa kelpaa. 

En huomannut mitään 🙈

Vierailija
25/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kai sitä kysyä saa?

Vierailija
26/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä talon kunto tarkastuteen ennen talon ostoa. Jolloin ymmärretään mitä ollaan ostamassa.

Vierailija
27/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa asiallisia vastauksia miehetkään. Netti nyt vaan on tällainen foorumi.

Vierailija
28/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki neuvot ja ohjeet pitää nykyihmisten saada ilmaiseksi.

Ei ihme että järkeviä miehiä facessa ärsytti.

Ja jo tämän naisen kysymyksen asettelu oli syyttelevä: myyjän vika.

Olen nainen itsekin.

Vierailija
29/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähästä miehet pulttaa. Kannattaa vaan naisten olla erossa miehistä.

Vierailija
30/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kai sitä kysyä saa?

Tietenkin saa. Joskus vaan ne kaikkein tyhmimmät kysymykset melkein vihastuttaa, etteikö voi ottaa itse selvää asioista.

Vaan odottaa neuvot ja ohjeet valmiina kysyjälle, tarjottimella ojennettuna.

Vierailija
31/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Vähästä miehet pulttaa. Kannattaa vaan naisten olla erossa miehistä.

Ymmärrät, kun myyt itse taloasi.

Vierailija
32/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se remonttivinkkiä kysynyt vaan siitä että saako myyjän maksajaksi vai joutuisko itse maksamaan. Ihme otsikointi taas.

Vierailija
33/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomannut samaa.

Saahan sitä kysyä, mikä on myyjän ja ostajan vastuu?

Voi luoja teidän kanssanne. Sinäkin tunnut tukehtuvan kiukkuun asiassa, mikä ei kosketa sinua mitenkään.

Vierailija
34/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä samat urputtajat jotka dissasivat naista? Kiertääkö ne vahtimassa mitä heistä sanotaan?

Vierailija
35/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se remonttivinkkiä kysynyt vaan siitä että saako myyjän maksajaksi vai joutuisko itse maksamaan. Ihme otsikointi taas.

Eikä missään sanonut, ettei maksaisi itse jos asia on niin.

Vierailija
36/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas miehille vaikeaa vastata kysymykseen yksinkertaisesti.

Vierailija
37/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten rakentamistaidot on nähty. Ei osata edes neuvoa. Hyökkäys on paras puolustus.

Vierailija
38/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen nainen ja ärsytti ihan suunnattomasti tuo kommentti. Meiltä 90-luvun paritalon puolikkaan ostanut marmatti, miten talo ei ole nykyisten rakennusmääräysten mukainen ja olisi pitänyt maksaa jotain tutkimuksia. Joo ei maksettu. Harvinaisen typerä eukko.

Eu-standardit on muuttaneet monet tehdyt remontit laittomiksi.

Mekin teetimme tutkimuksen talosta, jota ei sitten ostettu. Katto ei täyttänyt määräyksiä Eikä ollut halpaa, joten ymmärtää jos jotakuta ärsyttää hyvä mutta laiton remppa.

Rahamme satoivat käytännössä seuraavan ostajan tilille.

Vierailija
39/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomannut samaa.

Saahan sitä kysyä, mikä on myyjän ja ostajan vastuu?

Voi luoja teidän kanssanne. Sinäkin tunnut tukehtuvan kiukkuun asiassa, mikä ei kosketa sinua mitenkään.

Nuo asiat kannattaa selvittää jo ennen kauppoja. Tapaus on typeryydessään samaa luokkaa kuin se, että osti hevosen ja yllättyi sen ylläpitokuluista.

Niinhän ne pitäisi, mutta aina kaikki eivät tiedä kaikkea.

Vierailija
40/84 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä miehillä oli ongelmana se, että naisella oli talo. Naisella kun ei voi olla taloa eikä yhtään mitään elämässä ilman miestä. Tietysti silloin vastaukset on haistv. Hän astui heidän herkän maskuliinisuutensa varpaille omistamalla jotain sellaista pyhää jonka omistaminen ei ole sallittua naisille. Toinen virhe oli vielä kysellä asioita lähes lesoillen ja se, että hänellä on varaa maksaa remontti, ja jälleen kerran ILMAN MIESTÄ.  NOOOOUUUUUUU!!!! Siellä on kivetkset surkastuneina kilahdelleen pelituolin alle kun tämä röyhkeä naikkonen ottaa asiat noin kepeästi, siellä talossaan, missä ei ole miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän