Väsähtänyt äiti,
Hei,
Voi itku, olen jotenkin niin poikki nykyään, että poltan päreeni vähän joka asiasta, huomaan tiuskivani lapsilleni ihan jatkuvasti. Haluaisin olla ihana, lämmin, rakastava äiti...olen yh ja lapset ovat joka toinen vkl isällään, silti tuntuu, että en jaksa enää...mitenhän sitä saisi koottua itsensä?
Kommentit (4)
saatko tarpeeksi vitamiineja? puutos aiheuttaa väsymystä ja väsymys taas kiukkuisuutta?
Ulkoiletko tarpeeksi?
Mitä teet silloin kun lapset ovat isällään? Lepäätkö ja huolehdit itsestäsi? Tapaat ystäviäsi?
Tuntuu, että tätä on jatkunut vaan niin turhan pitkään. Tuntuu, että elämästä on jotenkin kadonnut ilo, kaikki on vaan velvollisuutta ja vaatimusta.
Voi olla, että kulutan ehkä enemmän kun ehdin syödä. Pitääkin kipaista apteekista hakemassa Berokkaa...
pinnaani seuraavana päivänä, tulee uhmikselle silti tiuskittua. =(