Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen " maine" on mielestänne sosiaalityöntekijällä? Eli mitä ajattelet jos kuulet jonkun olevan sosiaalityöntekijä?

Vierailija
18.12.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mm. lastensuojelutyötä. Arvostan kovasti, ammatti-ihminen.

Vierailija
2/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuva on, että ovat ammattitaitoisia ja heillä on hyvä henkinen kantti, tekevät tärkeätä ja vaativaa, monipuolista osaamista vaativaa työtä. Arvomaailmaltaan ovat kunnioitettavia, jaksavat tehdä alipalkattuina työtä josta oikeasti hyötyä. Kuka muka ei arvosta sossuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen. Sitten ajattelen, että toivottavasti pää kestää työtä ja että onneksi joku jaksaa olla sossuna. Itse en pystyisi.

Vierailija
4/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse atvostan työtäni, tärkeää työtä, korkea koulutus. ja onhan valta aika suurta.

Vierailija
5/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistatteko? Yhdessä jaksossa sen ex-ukko oli muka pannut perään yksityisetsivän todistaakseen että vaimo vietti " sosiaalityöntekijälle sopimatonta elämää" . Eli, kuten Reinikainen asian ilmaisi " seurusteli kunnon ihmisten" tai " muiden kuin juoppojen ja huorien" kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi