Lue keskustelun säännöt.
Mikä on normaali näkö 11-vuotiaalla, arvo 1,6 molemmissa onko ok?
Kommentit (2)
Jos molemmat silmät on 1.6 niin näkö on erinomainen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänJos molemmat silmät on 1.6 niin näkö on erinomainen.
Minulla oli tuon ikäisenä 1,4 ja oli kuulemma hyvä näkö. 1,0 on normaali ja jos on alle 0,8 vai oliko 0,7 joutuu näöntarkastukseen.