Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haisen nykyään kainaloista ihan kauhealle?

Vierailija
18.12.2006 |

Oli vaatteen materiaali mikä tahansa niin pistävä tosi kaamea hien haju pukkaa dödön läpi heti?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiki alkoi haisemaan todella pahalle ja pistävälle jo raskausaikana, ja imetyksen aikana haju paheni entisestään, plus että hikoiluttikin sata kertaa enemmän kuin ennen!

Vierailija
2/4 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin raskaana, niin alkuraskaudessa haiston kaiken n. 1000 kertaisesti. ;) Muistan aina, kuinka haisin itse NIIN pahalle että tuli oksennus. Kainalot, alapää jne... Ja vaikka kuinka pesin ja pesin, niin alapää haisi mielestäni metrien päähän. Lopulta menin jo lääkäriin kun olin 100%varma että minulla on joku paha tulehdus. ;) Lääkäri sitten tutki, otti kokeet ja lopulta jopa haistoi, ja sanoi ettei haista mitään. Silloin oli pakko uskoa, että oma nenä on nyt vain NIIN herkkä että.

Mutta silloin KAIKKI haisi. Suihkussakin tuli vain oksennus, kun vesikin haisi niin pahalle. Pesuaineet oli yhtä tuskaa, kun ne haisivat. Ei tainnut olla olemassakaan sellaista asiaa, mikä ei olisi haissut voimakkaasti ja vieläpä pahalle.

Suihkunraikas miehenikin haisi niin pahalta, että ajoin aina kauaksi minusta. ;) Onneksi nenä korjaantui sitten rv12. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausajasta on jo muutama vuosi enkä ole imettänytkään pariin vuoteen...

Huomasin haisuttelun kun olin raskaana ja luulin sen johtuvan ilmanvaihdosta isoissa tiloissa, joissa aikaani vietin. Ajattelin sen kiihdyttävän jotenkin hikoilua....en tiedä...

Mutta edelleenkin! Mitään ei voi pitää rauhassa päällä kun aina haisee.

Mitähän dödöä sitä pitäis ruveta käyttämään?

Olen kuullut, että vaivaan voi auttaa kainaloihin ruiskutettava botox. Siis oikeasti! Mutta en kyllä lähde sellasesta maksamaan...

Ap

Vierailija
4/4 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy aina välillä noin, vaikken ole raskaana. Iho menee huonoksi myös ja hiukset rasvoittuu. SItten taas menee ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän