Mikä on sinulle naisena miehessä kaikista tärkein ominaisuus? (äänestys)
Kommentit (483)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on se älykkyys yhdistyneenä humaaniin arvopohjaan. Ulkonäölliset jutut ovat sitä pintaa, jonka alle on kehityttävä näkemään elämänsä aikana. Ei sinänsä, toki haluan mieheni olevan normaalipainoinen, kaljamahaton sekä minua pidempi. Silti nämä jälkimmäiset ovat vain niitä ns. "narsistisia" toiveita.
Ja varmasti myös etnisyydeltään kaukasidinen, mikä tällä hetkellä johtaakin ylivoimaisesti äänestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on se älykkyys yhdistyneenä humaaniin arvopohjaan. Ulkonäölliset jutut ovat sitä pintaa, jonka alle on kehityttävä näkemään elämänsä aikana. Ei sinänsä, toki haluan mieheni olevan normaalipainoinen, kaljamahaton sekä minua pidempi. Silti nämä jälkimmäiset ovat vain niitä ns. "narsistisia" toiveita.
Ja varmasti myös etnisyydeltään kaukasidinen, mikä tällä hetkellä johtaakin ylivoimaisesti äänestystä.
Niin, se on se hummeri verrattuna viiriäiseen.
Tässä kyselyssä todellinen tulos ja mittari näkyy siinä, että yläpeukkuja on 12 ja alapeukkuja 143.
Eikös muuten naisia "syytellä" siitä, että käyvät kuumempina välimerellisiin ja tummaihoisiin? Miten tämä nyt asettuu sen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllättäneet tulokset. :D
Juu ei. Salilla kannattaa ainakin jokaisen miehen käydä, jos mielii saada hyvän naisen. Tosin se nyt on ollut tiedossa päiväkodista saakka.
Ihan ruumiillinen työkin riittää. Ei mitään saleja juuri ollut joskus 50-luvullakaan ja miehet oli hyvässä kunnossa.
Aivan sama, kunhan lihakset on selkeästi näkyvillä ja rasvaprosentti pieni. Ei naisia kiinnosta, millä tavalla se kroppa on hankittu, vaan miltä se näyttää.
Tuo on sinun miesmakusi. Mun mies ainakin näyttää paremmalta korkeammalla rasvaprosentilla. Toki lihaksiakin on, mutta ei ne mitenkään erityisen selkeästi näy läpi.
Kun naiset lähettävät toisilleen syntymäpäiväonnitteluja somessa, niin niissä aika usein keikkuu tanssivia ja paidattomia miehiä. Näiden paidattomien miesten rasvaprosentti on hieman 10 molemmin puolin. Ja sitten laitetaan puolin ja toisin kuolahymiöitä ja silmäniskuja.
Miehet ei lähettele mitään naiskuvia tai videoita? En tiedä.
Jos joku yli 20 v lähettelee tuollaisia, pidän outona tai wt:nä.
Mikään noista ei ole minulle tärkeä. Rehellisyys, terveelliset elämäntavat ja mukava luonne ratkaisee.
Missä ne vaihtoehdot? Se mitä pään sisällä liikkuu.
Puuttui sopiva vaihtoehto: hurmaava persoonallisuus.
En ole ikinä ihastunut (enkä kokenut seksuaalista vetovoimaa ilman ihastusta) kehenkään minkään ulkoisen ominaisuuden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LAATIKKOLEUKA puuttuu listasta!!! Huutava vääryys joten en voi äänestää ollenkaan. Koska mä en ees kattele miehiä joilla ei tämä kriteeri toteudu.
Laatikkoleuka sisältyy periaatteessa rasvaprosenttiin 8-12 ja nuoreen ikään. Totta kai voi olla, että miehellä on täysin epämuodostonut leuka, mutta kaikkea ei voi yhteen tekstiin sisällyttää. Aiheesta voisi kirjoittaa vaikka kirjan.
Teepä se sen sijaan, että roikut tällä palstalla heittelemässä täysin perätöntä mutua provosoivaan tyyliisi. Lupaan olla ostamatta kirjaasi, mutta se on varmasti hitti sellaisten miesten joukossa, jotka miettivät muiden miesten ulkonäköä päivät pääksytysten. Saat kirjasi tuotoilla varmasti ainakin laatikollisen kaljaa.
Miesten naismenestyksen kehittäminen on niin valtava bisnes ympäri maailmaa, ettei minun kirjani paljoa poikkeaisi joukosta. Kaikissa aihepiiriin liittyvässä kirjallisuudessa on vähintäänkin yksi osio miehen ulkonäön parantamiselle. Ja kaikki tähtäävät noihin kahdeksaan kohtaan. Joskin ongelmana tuossa miehille suunnatussa kirjallisuudessa on se, että kaikki suosivat miehen korkeaa ikää. Se ei pidä paikkaansa.
Oliko suosiosi kovempaa nuorempana?
Ei ollut. Kaljuunnuin jo teini-iässä.
Onneksi kaikista nuorena kaljuuntuneista miehistä ei kasvanut katkeraa, kyynistä, itsesäälissä vellovaa besserwisseriä.
Ei varmasti kaikista, mutta eipä sille naisille ole väliäkään, mitä nuorena kaljuuntuneet miehet elämässään tekevät.
Miksi sitten saarnaat teesejäsi naisille naisvaltaisella palstalla?
Täällä on paljon miehiäkin itkemässä, miksi naismenestystä ei tule. Ja listassa on selkeät ohjeet miehille, millä sitä naismenestystä alkaa tulla automaattisesti.
Miksi et toteuta omia ohjeitasi?
Hiukset eivät kasva, olen 182 cm pitkä, en ole tumma ja ikäni on yli 27 vuotta. Siinä aika monta syytä.
Ikäsi on 38 ja ikäisesi naiset huolivat vain 27-vuotiaita? Ok...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LAATIKKOLEUKA puuttuu listasta!!! Huutava vääryys joten en voi äänestää ollenkaan. Koska mä en ees kattele miehiä joilla ei tämä kriteeri toteudu.
Laatikkoleuka sisältyy periaatteessa rasvaprosenttiin 8-12 ja nuoreen ikään. Totta kai voi olla, että miehellä on täysin epämuodostonut leuka, mutta kaikkea ei voi yhteen tekstiin sisällyttää. Aiheesta voisi kirjoittaa vaikka kirjan.
Teepä se sen sijaan, että roikut tällä palstalla heittelemässä täysin perätöntä mutua provosoivaan tyyliisi. Lupaan olla ostamatta kirjaasi, mutta se on varmasti hitti sellaisten miesten joukossa, jotka miettivät muiden miesten ulkonäköä päivät pääksytysten. Saat kirjasi tuotoilla varmasti ainakin laatikollisen kaljaa.
Miesten naismenestyksen kehittäminen on niin valtava bisnes ympäri maailmaa, ettei minun kirjani paljoa poikkeaisi joukosta. Kaikissa aihepiiriin liittyvässä kirjallisuudessa on vähintäänkin yksi osio miehen ulkonäön parantamiselle. Ja kaikki tähtäävät noihin kahdeksaan kohtaan. Joskin ongelmana tuossa miehille suunnatussa kirjallisuudessa on se, että kaikki suosivat miehen korkeaa ikää. Se ei pidä paikkaansa.
Onneksi kaikista nuorena kaljuuntuneista miehistä ei kasvanut katkeraa, kyynistä, itsesäälissä vellovaa besserwisseriä.
Ei varmasti kaikista, mutta eipä sille naisille ole väliäkään, mitä nuorena kaljuuntuneet miehet elämässään tekevät.
Täällä on paljon miehiäkin itkemässä, miksi naismenestystä ei tule. Ja listassa on selkeät ohjeet miehille, millä sitä naismenestystä alkaa tulla automaattisesti.
Hiukset eivät kasva, olen 182 cm pitkä, en ole tumma ja ikäni on yli 27 vuotta. Siinä aika monta syytä.
Hänen kanssaan henkisesti samanikäiset "naiset" ovat vielä eskarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kyselyssä todellinen tulos ja mittari näkyy siinä, että yläpeukkuja on 12 ja alapeukkuja 143.
Eikös muuten naisia "syytellä" siitä, että käyvät kuumempina välimerellisiin ja tummaihoisiin? Miten tämä nyt asettuu sen kanssa?
Juuri näin. Onko nyt siis niin, että ainoastaan 12 henkilöä on vastannut ap:n kyselyyn? Melkoisen kattava otanta. Oikein hieno tutkimus. Kai ap on jo hakenut apurahoja tämän tutkimuksen jatkamiseksi?
Ai niin, mitäpä sitä sen enempää tutkimaan, sillä ap on jo tehnyt päätöksen: vain hänen näkemyksensä on oikea. Miljardit naiset ovat väärässä. Joten ap jatkaa listansa spämmäämistä niin kauan kuin hänessä henki pihisee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Onko nyt siis niin, että ainoastaan 12 henkilöä on vastannut ap:n kyselyyn? Melkoisen kattava otanta. Oikein hieno tutkimus. Kai ap on jo hakenut apurahoja tämän tutkimuksen jatkamiseksi?
Ai niin, mitäpä sitä sen enempää tutkimaan, sillä ap on jo tehnyt päätöksen: vain hänen näkemyksensä on oikea. Miljardit naiset ovat väärässä. Joten ap jatkaa listansa spämmäämistä niin kauan kuin hänessä henki pihisee...
Kyllä siihen on vastannut useampi, mutta alanuolet osoittavat selkeää mielipidettä kysymyksenasettelua kohtaan. Itse en vastannut, kun jokainen vaihtoehto yhtä naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välimerellä on valkoihoisia eurooppalaisia, mutta juurikin niillä halutuilla tummilla piirteillä. Sen sijaan tummaihoisilla on pariutumismarkkinoilla hyvin, hyvin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiin kelpaavat juuri nuo max 27-vuotiaat, myös ikäisilleni 36-vuotiaille naisille.
Palstan oma 90 päivää -Gino. Lippis päässä sängyssäkin, jos sinne naisen saisi?
Sydämen sivistys, eli miehen pitää olla välittävä, hellä ja rakastava.
Puuttui kaksi keskeisintä:
- Paksu lompakko
- Iso kulli
Vierailija kirjoitti:
- Paksu lompakko
- Iso kulli
Paksu lompakko voi vaikuttaa positiivisesti seksin saantiin, mutta iso kulli ratkaisee enemmän vasta suhteen jatkoa. Sänkyyn se iso kulli harvemmin kuitenkaan vie, vaan siihen tarvitaan noita ulkoisia ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen on vastannut useampi, mutta alanuolet osoittavat selkeää mielipidettä kysymyksenasettelua kohtaan. Itse en vastannut, kun jokainen vaihtoehto yhtä naurettava.
Miksi ne ovat sinusta naurettavia? Luulen, että itsekin löydät sieltä joitain universaaleja komeusihanteita, jos eivät kaikki.
Oikeat asiat ratkaisee kirjoitti:
Mikään noista ei ole minulle tärkeä. Rehellisyys, terveelliset elämäntavat ja mukava luonne ratkaisee.
Kyllä. Ratkaisevat varmasti, kun ollaan jo sitoutuneessa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Paksu lompakko
- Iso kulli
Paksu lompakko voi vaikuttaa positiivisesti seksin saantiin, mutta iso kulli ratkaisee enemmän vasta suhteen jatkoa. Sänkyyn se iso kulli harvemmin kuitenkaan vie, vaan siihen tarvitaan noita ulkoisia ominaisuuksia.
Otsikossa kysyttiin miehen tärkeintä ominaisuutta. Ei niinkään sitä, mikä vaikuttaa mihikin milloinkin.
Kun nykypäivänä jutellaan "deittailusta", niin aniharvoin jos koskaan, olen kuullut kenenkään lähteneen treffeille muuten, kuin netin kautta. Ehkä ihan nuoret tapaavat bileissä ja tapahtumissa ym.