Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kehut muiden naisten ulkonäöstä - oletteko törmänneet tähän ilmiöön?

Vierailija
13.08.2023 |

En nyt puhu itsestäni, vaan monista tuntemistani (eri-ikäisistä) naisista. Nämä naiset ovat hoikkia/normaalipainoisia ja klassisen näköisiä: pitkät hiukset, luonnollinen tyyli, ei tatuointeja/lävistyksiä, meikki on luonnollinen, siistit hampaat jne. Nämä tuntemani naiset ovat 15-60 v, oikein kauniita ja luonteeltaan ystävällisiä ihmisiä. Silti kukaan nainen ei tule somessa tai kasvotusten kommentoimaan näille naisille, että he olisivat kauniita. Oikeastaan voisi sanoa, että mitä kauniimpi nainen, niin sitä vähemmän muut naiset kommentoivat näiden naisten kauneutta.

Sitten taas saattaa olla, että joku hyvin tavallisen näköinen nainen kerää toisilta naisilta valtavasti kehuja. "Olet todella kaunis, Ella!" "Voi Riikka, näytät niin sädehtivältä ja upealta!" "Miten kuuma mimmi sinä Sari olet!" "Uudet tatuointisi ovat niin cool, Johanna!" Kaikenlaiset kouvolatukat bmikolmevitoset saavat naisilta kehuja. Nämä naiset ovat sellaisia, että en kadulla kiinnittäisi lainkaan huomiota heidän "upeuteensa", jos kävelisivät vastaan. Enkä ole kyllä huomannut miestenkään heitä kehuvan, mutta naiset hehkuttavat.

Mikä tässä on, että oikeasti kauniit naiset jäävät ilman naisten kehuja?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisia

Vierailija
2/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen? Kehutko itse noiden tuntemiesi naisten kauneutta heille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Sain silti vähän itsetuntoboostia tästä aloituksesta -- ehkä minua ei muut naiset kehu koska olen niin kaunis. :)

Vierailija
4/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kauniit tietävät kauneutensa jo muutenkin.

Vierailija
5/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa.

Vierailija
6/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia naisia kehutaan siksi, että heille tulisi hyvä mieli.

Vierailija
7/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kehuvat sellaisia naisia, jotka eivät ole uhka heille itselleen

Vierailija
8/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on seksuaalisesta ahdistelusta. Näistä olisi hyvä AINA ilmoittaa poliisille. Ulkonäön kommentointi ei ole myöskään ok.

Vierailija
9/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista ilmiötä.

Vierailija
10/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh ap sähän sen totuuden sanoit.

Vierailija
11/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ilmiön. Mitä vaatimattomampi pottupää, sen enemmän ylistystä satelee.

Vierailija
12/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset kehuvat toistensa vaatteita, uutta tukkaa jne. En ole huomannut korrelaatiota ulkonäön kanssa, että jollekin annettaisiin kehuja ja toiselle ei.

Vierailija
13/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia kehuvat pääsääntöisesti vain miehet. Naiset ovat kateellisia ja/tai kokevat kauniit naiset uhaksi. Ja auta armias, jos kaunis nainen on vielä esimerkiksi fiksu/kouluttautunut. Tämähän ärsyttää vain entistä enemmän.

Vierailija
14/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kehu nainen päivässä", tälläinen teema oli joskus. Yritän noudattaa sitä, lisäksi kehun myös miehiä.

Esim. bussissa/ töissä /kaupassa voin sanoa jollekin, myös tuntemattomalle,  esim. miten hyvännäköiset hiukset, miten hyvin joku duuni meni, kiitän myyjää ammattitaidosta tai hyvästä palvelusta jne.

Useimmat ihmiset ilahtuvat.  Ja sehän ei ole minulta pois, kaikilla on hyvä mieli. 

P.s. Myös omia ja muidenkin lapsia voi kehua aina, kun he tekevät jotain oikein.

Vierailija
15/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus

Vierailija
16/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita naisia kehuvat pääsääntöisesti vain miehet. Naiset ovat kateellisia ja/tai kokevat kauniit naiset uhaksi. Ja auta armias, jos kaunis nainen on vielä esimerkiksi fiksu/kouluttautunut. Tämähän ärsyttää vain entistä enemmän.

Tämä.

Vierailija
17/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei koske minua."

Eipä tietenkään. 😀

Vierailija
18/69 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on susia toisilleen.

Vierailija
19/69 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en useinkaan päin naamaa kehu mielestäni todella kauniita naisia, koska uskon heidän saaneen elämässään ihastelua niin paljon ja joka tuutista, että heitä se jo enemmän ärsyttäisi kuin ilahduttaisi.

Vierailija
20/69 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en useinkaan päin naamaa kehu mielestäni todella kauniita naisia, koska uskon heidän saaneen elämässään ihastelua niin paljon ja joka tuutista, että heitä se jo enemmän ärsyttäisi kuin ilahduttaisi.

Et ehkä usko, mutta kaunis nainen saattaa jäädä täysin ilman muiden naisten kehuja ulkonäöstään. Koskaan ei kuule olevansa kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi