Miesten ja naisten julkiset vessat, pukuhuoneet yms erikseen vai ei? Entä muunsukupuoliset minne?
Kertookaapas mielipiteenne! Ja mainitkaa vastauksessanne mielellään myös sulupuolenne ja oletteko cis- (=ei trans, syntynyt ns oikeaan kroppaanparas selitykseni, suokaa anteeksi) vai transsukupuolisia. Niin ja ikä ainakin suunnilleen, koska siinäkin on varmaan eroja :)
Itse olen teini-ikäinen cis-nainen ja vessat joko sekä miesten ja naisten että unisex (=kaikille yhteinen sukupuolesta riippumatta) tai pelkkä unisex. Pukuhuoneissa taas pitäis olla noi kaikki mahdollisuudet
Tämä siis vaan oma mielipide, kysykää toki perusteluja jos niitä kaipaatko. Pidetään ketju asiallisena pliis <3 #ally
Kommentit (101)
Naiserityiset tilat on perustettu ihan syystä, eikä maailmanmeno ole toistaiseksi tehnyt niitä tarpeettomiksi. Naisilla on oikeus turvallisuuteen, yksityisyyteen ja arvokkuuteen ilman peniksellisten läsnäoloa.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi niinkin radikaali ajatus, että vaginalliset asioivat naisille merkityissä tiloissa muiden vaginallisten kanssa ja penikselliset asioivat miesten tiloissa muiden peniksellisten kanssa.
En halua asioida peniksellisten kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 vessaa, miehet, naiset ja muut. Miesten vessaa käyttävät vain miehet, naisten vessaa vain naiset ja muut-vessaa voivat käyttää ihan kaikki, jotka kokevat sen tarpeelliseksi. Sama pukukopeissa.
Nainen syntymästään asti, 60v.
Ei lisättävää, muu.
Muu muu ammuuuuuuuuu.
Mene sinä hittoon siitä inisemästä, paskiainen.
Muuuuu muuuuuuu ammuuuuuuuu.
Röh röh. Kotkotkot.. Kukko kiekuuuuuuuuuuu. Piippolan setalla oli talo, hiialahiialahoi.
Seta se hoiteli uhrejansa, hiialahiiala hoi, muu siellä ja muu muu täällä, siellä muu täällä muu jokapuolella muumuu, hiialahiiala hoi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mä olen sellaisessa ihan tavallisessa työyhteisössä (IT-firma), jossa ei ketään haittaa, että meillä on unisex-vessat. En ole edes kiinnittänyt asiaan mitään huomiota sen ihmeemmin kunnes meillä kävin toimistolla vieras, joka kysyi että onko teillä vessat naisille ja miehille erikseen. Ei ole, meillä on neljä vessaa ja kaikki käyttää kaikkia.
Niin onko ne vessat erillisiä, omia huoneitaan? Vai semmoinen avotila, missä on neljä eroteltua koppia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 vessaa, miehet, naiset ja muut. Miesten vessaa käyttävät vain miehet, naisten vessaa vain naiset ja muut-vessaa voivat käyttää ihan kaikki, jotka kokevat sen tarpeelliseksi. Sama pukukopeissa.
Ei lisättävää, muu.
Muu muu ammuuuuuuuuu.
Röh röh. Kotkotkot.. Kukko kiekuuuuuuuuuuu. Piippolan setalla oli talo, hiialahiialahoi.
Seta se hoiteli uhrejansa, hiialahiiala hoi, muu siellä ja muu muu täällä, siellä muu täällä muu jokapuolella muumuu, hiialahiiala hoi.
Tyypillinen esimerkki siitä miten paskaa porukkaa "ihmiset" ovat.
Kun käyn asioin vessassa en minä kyylää mitä kullakin on jalkovälissä. Eikä minua haittaa, jos naisten vessassa kulli ja palli vilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi niinkin radikaali ajatus, että vaginalliset asioivat naisille merkityissä tiloissa muiden vaginallisten kanssa ja penikselliset asioivat miesten tiloissa muiden peniksellisten kanssa.
Minulla on vielä radikaalimpi ajatus: jos olisikin kolmas wc, jossa ei olisi määritelty saako siellä asioida siittimen vai vaginan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Naiserityiset tilat on perustettu ihan syystä, eikä maailmanmeno ole toistaiseksi tehnyt niitä tarpeettomiksi. Naisilla on oikeus turvallisuuteen, yksityisyyteen ja arvokkuuteen ilman peniksellisten läsnäoloa.
"naiserityiset tilat", miksei voi sanoa vain naisten tilat.
"penikselliset", eli miehet.
Tuo milleniaalien keksimä kieli on melkein yhtä ällöttävää kuin seta-sanasto.
Ihan vaan sivuhuomautuksena, ihan oikeessa olet, mutta milleniaalius jotenkin vesittää asiaa.
Transnaiset miesten puolelle. Niitä on kätevää panna pyllyyn suoraan paskareissun jälkeen ja jälkiruoaksi voi imaista tyttöpippelistä herkut talteen. ;)
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lisättävää, muu.
Muu muu ammuuuuuuuuu.
Olipa kerran sammakko. Hän oli sellainen suupaltti, että häntä ei jaksanut kukaan, joten hänet pistettiin pataan ja lämpö päälle. Sammakko oli niin tyhmä, ettei tajunnut veden lämpiävän kokoajan lisää ja pian hän olikin entinen sammakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vielä radikaalimpi ajatus: jos olisikin kolmas wc, jossa ei olisi määritelty saako siellä asioida siittimen vai vaginan kanssa?
Kuka maksaa promillejengin kotkotukset ja miten ne sijoitetaan jo olemassoleviin tiloihin? Näillä sukupuoliongelmaisillahan ei ole mitään kehollista estettä käyttää oman sukupuolensa tiloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"naiserityiset tilat", miksei voi sanoa vain naisten tilat.
"penikselliset", eli miehet.
Tuo milleniaalien keksimä kieli on melkein yhtä ällöttävää kuin seta-sanasto.Ihan vaan sivuhuomautuksena, ihan oikeessa olet, mutta milleniaalius jotenkin vesittää asiaa.
Koska naisten tilat viittaavat transnaisiin. Transnaiset kokevat, että heillä olisi jokin oikeus käyttää naiserityisiä tiloja. No ei ole. Siksi täytyy puhua naiserityisistä tiloista.
Z-kirjat on julkaissut kolme suomalaisen huippukirjoittajan teosta Ukrainan tapahtumista. Teokset ovat Matti Rossin Raunioista nousee Donbass Operaatio Z:n tausta, toimittaja Leena Hietasen Antifasistin päiväkirja Viron apartheidista Ukrainan sisällissotaan ja Janus Putkosen elämäkerta Patriootin päiväkirja 1 kohti maanpakoa. Teokset ovat tilattavissa edullisena kesäpakettina 30 euron hintaan (sis. postikulut). Tilaukset osoitteesta kirjatilaus@protonmail.com
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi vielä radikaalimpi ajatus, mitä jos olisi vain miesten ja naisten vessoja, ja leikittäis että miehet menis miesten vessoihin (myös ne meikkaavat jotka kutsuu itseään isabellaksi) ja naiset menis naisten vessoihin (myös ne jotka kutsuu itseään Pateksi ja joilla on housuissa tekopenis).
Naiset on naisia ja miehet on miehiä. Friikit voi olla asioimatta vessoissa kokonaan, jos eivät tiedä kummaksi sukupuoleksi syntyivät.
Sukupuolta ei voi vaihtaa, nääs.
Mutiloitu hornoneja vetävä mies on edelleen mies, ja luuktavasti naisvihassaan ja - kateudessaan hormonipöllyssään kaksinverroin vaarallisempi kuin tavallinen mies joka ei ole halkonut muniaan.
100 vessaa ainakin koska sukupuolia on ainakin 100.
Olen itse sukupuoleltani "maines".
Haluan että vessassa on jokaisella se oma tila ilman seksuaalisuutta yms paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et joudu ulkomaalaisen käsiteltäväksi, niin sitten tulee joku hullu moottorisahan kanssa huutaen "saatanan cissiä"
Kyllä ne on kuule ne cis ihmiset,jotka möykkää ja hyökkäilee. Muunsukupuoliset vain pyytää saada olla ihmisiä, mutta cis väki ei kestä erilaisia. Oma viestisi todistaa
Onneksi jossain vielä suojellaan ihmisten terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi vielä radikaalimpi ajatus, mitä jos olisi vain miesten ja naisten vessoja, ja leikittäis että miehet menis miesten vessoihin (myös ne meikkaavat jotka kutsuu itseään isabellaksi) ja naiset menis naisten vessoihin (myös ne jotka kutsuu itseään Pateksi ja joilla on housuissa tekopenis).
Naiset on naisia ja miehet on miehiä. Friikit voi olla asioimatta vessoissa kokonaan, jos eivät tiedä kummaksi sukupuoleksi syntyivät.
Mutiloitu hornoneja vetävä mies on edelleen mies, ja luuktavasti naisvihassaan ja - kateudessaan hormonipöllyssään kaksinverroin vaarallisempi kuin tavallinen mies joka ei ole halkonut muniaan.
Poistetaan vessat saatana kokonaan. Näin, ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Naisten vessat, pukuhuoneet, saunat pitää olla erikseen. Muista sukupuolista en tiedä
No ei sinne miesten puolellekaan kaivata muita kuin miehiä. Pukuhuonetilojen tulee olla kaikille turvallisia paikkoja. Ei naisille mitään erioikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutiloitu hornoneja vetävä mies on edelleen mies, ja luuktavasti naisvihassaan ja - kateudessaan hormonipöllyssään kaksinverroin vaarallisempi kuin tavallinen mies joka ei ole halkonut muniaan.Poistetaan vessat saatana kokonaan. Näin, ongelma ratkaistu.
Perussuomalainen ratkaisu. Respect!