Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ja naisten julkiset vessat, pukuhuoneet yms erikseen vai ei? Entä muunsukupuoliset minne?

Vierailija
13.08.2023 |

Kertookaapas mielipiteenne! Ja mainitkaa vastauksessanne mielellään myös sulupuolenne ja oletteko cis- (=ei trans, syntynyt ns oikeaan kroppaanparas selitykseni, suokaa anteeksi) vai transsukupuolisia. Niin ja ikä ainakin suunnilleen, koska siinäkin on varmaan eroja :)

Itse olen teini-ikäinen cis-nainen ja vessat joko sekä miesten ja naisten että unisex (=kaikille yhteinen sukupuolesta riippumatta) tai pelkkä unisex. Pukuhuoneissa taas pitäis olla noi kaikki mahdollisuudet

Tämä siis vaan oma mielipide, kysykää toki perusteluja jos niitä kaipaatko. Pidetään ketju asiallisena pliis <3 #ally

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilliset vessat/pukutilat miehille ja naisille, plus yhden henkilön kopit niille, joilla on terveydellinen este käyttää normitiloja. Vaikea kehodysforia tai kehoon kajoavat hoidot on minusta tällainen peruste, ei se pyörätuoli ole ainoa syy invavessan käyttöön. Varsinkin yleisissä pesutiloissa, vankiloissa jne. ehdoton biosukupuoleen perustuva jako, transien ym. kohdalla kiinnitetään huomiota heidän turvallisuuteen tapauskohtaisesti vaikkapa tilaussaunan käytöllä tai osastosijoittelulla.

Nelikymppinen transnainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi