Mihin naiset tarvitsevat parisuhdetta?
Olen nyt ollut sinkkuna useamman vuoden. Aluksi se oli ahdistavaa ja pelottavaa, koska olinhan ollut parisuhteissa koko aikuisikäni. Nyt kun on tottunut yksinoloon, en halua miestä vaivoikseni enää ikinä. Suurin osa parisuhteistahan on täyttä pashaa ja tästähän on tehty tutkimuksiakin, että sinkut ja lapsettomat naiset on kaikista onnellisimpia, koska miehet luistavat vastuusta kotona ja lapsien hoidosta ja ovat tunnetaidoiltaan vauvan tasolla. Mihin tarviitte niitä miehiä parisuhteilijat?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään mun miehestä. Meillä on paljon yhteisiä harrastuksia ja nauramme paljon yhdessä. Se tekee myös aivan superhyvää ruokaa.
Ystävien kanssa voi harrastaa, nauraa ja tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään mun miehestä. Meillä on paljon yhteisiä harrastuksia ja nauramme paljon yhdessä. Se tekee myös aivan superhyvää ruokaa.
Ystävien kanssa voi harrastaa, nauraa ja tehdä ruokaa.
Itse en harrasta seksiä ystävieni kanssa. :)
Mulla on kivaa mun miehen kanssa. Ollaan yhdessä kaiket päivät ja yöt.
No minulla on sellainen periaate, että miehen pitää tehdä elämästäni helpompaa. Esimerkiksi ajaa autoa, maksaa laskuja ja muuta, ja hoitaa asioita. Silloin parisuhde voi kannattaa.
Ei mihinkään jossei mies ole sitten varakas ja voi parantaa elämänlaatua. Muutenhan se on pelkkää stressiä, ongelmia extra pyykkiä ja muuta siivoa. Hirveetä rahan menoa ruokaa jne. harvemmin saa edes nukkua hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään jossei mies ole sitten varakas ja voi parantaa elämänlaatua. Muutenhan se on pelkkää stressiä, ongelmia extra pyykkiä ja muuta siivoa. Hirveetä rahan menoa ruokaa jne. harvemmin saa edes nukkua hyvin.
Kannattaisi hankkia mies joka osaa siivota ja pestä pyykkiä. Mistä ihmeestä te näitä mammanpoikia oikein löydätte?
Jos minun elämänlaatu muuttuu kaikilta osin paremmaksi.. Muuten ei.. Tulen rahallisesti hyvin toimeen.
Tätä mäkin oon miettinyt sillä erotuksella, että en oo koskaan ollut parisuhteessa. Tosin miehet on myös tarpeellisia, hurmaavia ja ihania mutta jos ei ole perheen perustaminen mielessä, niin en myöskään näe parisuhdetta niin isona juttuna. Ymmärrän toki, että parisuhteessa voi haluta olla siltikin, ja todellakin jos sopiva mies tulee vastaan niin en pistä vastaan vaikka suhteesta itseni löytäisinkin. Onneksi sukulaisilta ei oo enää vuosiin tullut uteluita poikaystävistä. Ehkä ne on luovuttanut tms. :D
Mies on paras ystäväni sekä rakastaja. Välittäminen ja rakkaus,läheisyys. En kai muuten olisi mieheni kanssa jos en rakastaisi? ja hänkin rakastaa minua.
Oikeastaan sama mulla - tosin olen mies. Nyt tuli toinen avioero, olen ollut suhteissa parikymppisestä lähtien. Viimeisimmän avioliiton päätin eroon kun vaimo ei antanut vuoteen seksiä, ei edes kosketusta. Pari lastakin on, aiemmista suhteista, onneksi ovat jo aikuisia.
En ota enää eukkoa vaivoikseni, pärjään tosi hyvin kaikilta osin sinkkuna. Ei silti, tarjokkaita ois. Minulla on hyvä työ, olen suht.varakas, 185cm, käyn salilla ja jaksan juosta vaikka kaksi tuntia putkeen. Naama toki vanhentunut, ja valkoista siistissä tummassa parrassa ja ohimoilla toki.
Jatkossa naiseni ovat nuori hauskanpitäjä yön yli tai maksullinen.
En ymmärrä mihin tässä iässä enää parisuhteeseen naista tarvitsee, ei mihinkään
M50
Eihän parisuhteessa pidä ollakaan siksi, että tarvitsee sitä. Vaan koska haluaa sitä.
Ja minkä takia kukakin nyt parisuhteessa haluaa olla. Koska kaipaa seuraa, läheisyyttä, elämänkumppanin, kuka mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan sama mulla - tosin olen mies. Nyt tuli toinen avioero, olen ollut suhteissa parikymppisestä lähtien. Viimeisimmän avioliiton päätin eroon kun vaimo ei antanut vuoteen seksiä, ei edes kosketusta. Pari lastakin on, aiemmista suhteista, onneksi ovat jo aikuisia.
En ota enää eukkoa vaivoikseni, pärjään tosi hyvin kaikilta osin sinkkuna. Ei silti, tarjokkaita ois. Minulla on hyvä työ, olen suht.varakas, 185cm, käyn salilla ja jaksan juosta vaikka kaksi tuntia putkeen. Naama toki vanhentunut, ja valkoista siistissä tummassa parrassa ja ohimoilla toki.
Jatkossa naiseni ovat nuori hauskanpitäjä yön yli tai maksullinen.
En ymmärrä mihin tässä iässä enää parisuhteeseen naista tarvitsee, ei mihinkään
M50
Musta on taas inhottavaa, kun ihmiset katkeroituu erojen jälkeen. Asenteella "en ota ketään, hyi kaikki ihmiset, naiset inhottavia ja miehet" Vain koska yksi ihminen kohteli huonosti. Mun äiti on just tuollainen ja tosi raskasta kuunneltavaa. Ymmärrän että ero satuttaa ja huono suhde, mutta silti.
En ota enää miehiä, jotka pyrkivät hyötymään minusta tavalla tai toisella. Lapselle voin täyshoidon taata, mutta aikuisen miehen kohdalla ylimääräinen työ on vain taakkana, kun eivät omatoimisesti ymmärrä tehdä vastavuoroisesti asioita eteeni.
Pärjään yksin hyvin. Velaton asunto, mukavasti rahaa tilillä ja mahdollisuus toteuttaa itseäni.
Toki jos jonkun helmen miehen kohtaisin, voisin harkita suhdetta. Mutta olen kaikkien parisuhdesotkujen jälkeen todella onnellinen yksin, joten saatan elää näin loppuelämäni.
Kyllä naisetkin on ihan turhia. Onnellisempi olen ilman naista ollut aina. Naiset on aivan liian vaativia vaikka itse eivät juuri anna mitään parisuhteessa.
Minun maailmassani parisuhde syntyy siitä, kun kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa ja haluaa olla yhdessä. Ei tarpeesta.
Voiko tähän kysymykseen vastata millään tavalla niin, että osoittaisi pitävänsä ja välittvänsä kumppanistaan ilman, että joku (katkera tai kateellinen) haluaa antaa alapeukkua. - Luulempa, ettei voi.
En ole "parisuhdeihminen" sanan varsinaisessa merkityksessä. Mutta olen tavannut ihmisen, jonka kanssa haluamme (tunne on molemminpuolinen) viettää paljon aikaa yhdessä, ja jakaa arkemme.