Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin alkaa tienata rahaa taiteellani?

Vierailija
13.08.2023 |

olen ollut nuoresta saakka vähän outo ja sosiaalisten tilanteiden pelkoinen, joten työllistyminen jotenkin ollut aina vaikeaa. Olen kokeillut erilaisia hommia, mutta saanut aina burn outtin tai väsynyt pahasti tai joutunut kiusatuksi oudon luonteeni takia. Olen käynyt taidekouluja ja kurrseja, ja opettaja aina kehuneet, että minä olen jo "valmis kuvittaja".

Ongelma, on etten tiedä miten aloitan hommat. Olen tällä hetkellä työmarkkina + toimeentulotuella, joten jos alkaisin tienata jotenkin taiteella, tästä koituisi ongelmia? Pitäisikö minun vain heti alkaa yrittäjäksi tai jotain?
Osaan mm. maalata melkein mitä vain ja todella omaperäisiä teoksia, osaan piirtää mallista ja omia hahmoja.

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että tämä ketju loppui!

Vierailija
162/164 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tekemään muraleja ja seinämaalauksia? Jos olet taitava piirtämään ja maalaamaan ja sinulla on tilallista näkemystä, sillä voisi tienata rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lois luokka me maksetaan kirjoitti:

ap ilmeisesti tuplannut 10 luokan niin pösilöltä vaikuttaa mutta ei huolta taide opinnot ovat 11 luokka näille pudokkaille. paikkoja jopa lisätään  karsimalla lvi, sähkö, rakennus ja metalli aloilta. kuntien ja valtion laitokset alkavat näyttämään jo kuin maalais paskikset aikoinaan jos jonkinlaista töherrystä on seinillä.

Sinä taas et ole päässyt edes yläasteelle kirjoitustaitosi perusteella. Miten noin lyhyessä kommentissa voi olla 12 kirjoitus- ja kielioppivirhettä? 

Vierailija
164/164 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sponssia Koneen säätiöltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi