Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain selville miehen pikkujoulunaisen yhteystiedot...

Vierailija
18.12.2006 |

Mieheni oli tavannut Pikkujouluissa jonkun ihanan naisen, jonka olemassaolon salasi minulta. Nyt kertoi, mutta väittää, että he eivät ole tehneet mitään eikä miehelläni ole romanttisia aikomuksia tätä naista kohtaan. Mutta mieheni uskoo, että tämä nainen on kiinnostunut hänestä. Ovat päivittäin yhteydessä. Mieheni on ruvennut harkitsemaan jättävänsä minut ja lapsemme (ensimmäistä kertaa koskaan puhuu tällaisia).

Sain nyt selville 100% varmuudella (mieheni myöntää, että tämä on se nainen) naisen henkilöllisyyden.

Pitäisikö minun ottaa yhteyttä naiseen? Kysyä, mitkä ovat hänen aikomuksensa mieheni suhteen?

Kiitos avusta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: KANNATETAAN! Minustakin pikkujouluista on tullut ihan ns. oikeutettuja pettämispaikkoja. Ei mukamas tarvitse kotona käsitellä ongelmia, kun voi aina pikkujouluisin mennä pettämään ja lähteä läiskimään sitten.

Tai sitten pikkujouluista tulisi tehdä perheelliset, jotta eivät pääsisi irstailemaan.

Ja sitten tulee joku joka sanoo: toiset ovat niin luotettavia, että eivät petä pikkujouluissakaan.

Niin, ja toiset osaa ajaa autolla varovasti eivätkä tapa ihmisiä teillä turhaan. Toiset eivät osaa.

Vierailija
22/25 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

21.lle: luultavasti mieheni suuttuu hirveästi, jos pyydän lopettamaan yhteydenpidon naiseen. He ovat lisäksi samassa työpaikassa. Mitä minä teen jos mieheni suuttuu pyynnöstä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kiva jos sinulla olisi uskottu mies ja ties mikä töissä. Jos mies on tosissaan yrittämisen kannalla ei pitäis suuttua. Jos suuttuu niin sano, että tämmöset on nyt pelisäännöt jos haluaa, että teillä liitto jatkuu hyvänä.

Vierailija
24/25 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään ei ole pikkujoulun vika jos joku pettää..

Kyllä ukot ja akat sohii sukupuolielimillään ihan vapaaehtoisesti ja pettämiseen ei tarvita pikkujoulua! sitä tapahtuu aika paljon muullonkin...

Vierailija
25/25 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin aikuinen mies voi vain lähteä kotoa lapsen luota ilman vastuita? Jos miehesi on mielestään kerran vapaa lähtemään, niin sitten olet sinäkin. Toivottavasti sulla on monta lasta, lainaa lisää naapurista, mitä isompia sen parempi. Itse lähdet lomalle tai työmatkalle, min. viikko. Sen ukon jätät pyörittämään koko perhettä, tai jopa lähetät lapset sotkemaan ihastuksen omat kotinurkat. Muistan hyvin omasta lapsuudestani, että uusi avovaimo oli aika harmistunen näköinen aina kun näki naamani, ja minä olin vielä aika helppo ja pieni lapsi. Olen ihan varma, että jos äitini olisi pitänyt kiinni isän hoitovelvollisuuksista lastaan kohtaa, avovaimo olisi häipynyt aika nopeasti. Meillä kävi toisin, enkä pahemmin tavannut isääni 20 vuoteen. Joululahjat tuli postiluukusta yms. ja sitä rataa, joten sinuna aloittaisin taiston, jos ukosta vielä on jotain iloa sinulle.

Tällä rapisee romantiikka ja kuvitelmat uusioperheestä.