Naapurissa lukioikäiset tytöt leikkivät takapihalla keppihevosilla.
Kyllä, kuulin jo että kyseessä on yleisesti tunnettu harrastus, jonka tiimoilta on järjestetty jopa kilpailutoimintaa.
Olen silti vakuuttunut, että tuossa touhussa on jotakin kummallista. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi 6-10v. lapset.
Kommentit (124)
Hyvää liikuntaa on. Ennemmin sitä, kun vaikka ryypäten aikaa kuluttaa..
Ehtii olla aikuinen kyllä.
Kuulostaa suloiselta! Itse vaan en kehtaa leikkiä, koska olen keski-ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No minä en ymmärrä pallon potkimistakaan.
Aivan eri asia. Jalkapallo on peli jossa kaikilla varusteilla on funktio joka liittyy liikkumisen ja pallon hallinnan helpottamiseen.
Liian aikainen aikuistuminen on suuri ongelma nykyisin. Jopa omat vanhemmat katsovat kieroon, jos vaikka 12 vuotias leikkii nukeilla!!!!
Joku on pahasti pielessä nyky-yhteiskunnassa ja maailmassa.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Kuulostaa suloiselta! Itse vaan en kehtaa leikkiä, koska olen keski-ikäinen mies.
Sinun pitää löytää samanhenkisiä ystäviä. Et varmasti ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Lukioikäinen on kyllä jo ihan aikuinen tässä suhteessa. Miksi ei voi liikkua ilman sitä keppiä, tai vaikka käyttää sitä jotenkin järkevästi, eikä kuvitella sitä joksikin mitä se ei ole?
Voi olla ulkonäöltään lukioikäinen, mutta esim. kehitysviivästymää, lievä kehitysvamma, ikäistään siis lapsekkaampi. Heitä on nykyään paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppääminen on normaalia, kepparilla leikkiminen ei.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuollainen halvempi ylläpitää kuin oikea hevonen...
On joo, tiiliskivikin, tai vaikka muoviämpäri ovat myös halvempia ylläpitää kuin hevonen.
Mitä yhteistä ylipäätään on harjanvarrella ja hevosella, että niiden ylläpitokustannuksia olisi järkevää vertailla?
Miksi pitää kytätä toisia ja tehdä sitten ivailevia avauksia tänne? Olet ilmeisesti aikuinen. Ovatko omat käytöstapasi mielestäsi kunnossa?
Ole sinä vakuuttunut touhun kummallisuudesta. Minä olen vakuuttunut sydämen sivistymättömyydestäsi.
Ennen täytyi käydä jo töissä tienaamassa. Osa-aika siivoustöitä sai aina eikä hypitty harjan, luutun varsi jalkovälissä vaan sillä tehtiin töitä.
Nyt ne leikkii vaan kunnes pamahtaa paksuksi.
Minusta on kummallista, että ap
A) tiirailee teinityttöjä, jotka ilmeisen laillisesti oleskelevat naapurin pihalla
B) ilkeää kirjoittaa tiirailustaan keskustelupalstalle.
Jaa. No minä en ymmärrä pallon potkimistakaan.