Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurissa lukioikäiset tytöt leikkivät takapihalla keppihevosilla.

Vierailija
13.08.2023 |

Kyllä, kuulin jo että kyseessä on yleisesti tunnettu harrastus, jonka tiimoilta on järjestetty jopa kilpailutoimintaa.
Olen silti vakuuttunut, että tuossa touhussa on jotakin kummallista. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi 6-10v. lapset.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut myös keppihevosvalmentajista, ei se touhu ihan järkevää ole.

Itse olen kuullut, että aikuisiakin ihan valmennetaan siinä, miten ammutaan nuoli sellaiseen pyörylään, rällätään mopolla, potkaistaan palloa, huitaistaan kepillä mustaa jäällä liukuvaa palikkaa, nostellaan jotakin painavaa tai vaikka pompataan vimmaisesti joko ylös tai mahdollisimman pitkälle. Osalla on valmentaja siihen, että kiemurrellaan musiikin tahtiin ja osa menee niin pitkälle, että tarvitsee ohjaajan jopa siihen, että mouruaa ja rämpyttää vaikkapa reiän päältä.

Että ei se kepparihomma nyt kovin outoa lopulta olekaan. Se on tottumuskysymys ja täytyy näin sivustakatsojana todeta, että aivan mahtavaa liikuntaa!

Vierailija
122/124 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian aikainen aikuistuminen on suuri ongelma nykyisin. Jopa omat vanhemmat katsovat kieroon, jos vaikka 12 vuotias leikkii nukeilla!!!!

Joku on pahasti pielessä nyky-yhteiskunnassa ja maailmassa.

Tämä. Mulla on kaksi (!!) pehmo-manaattia ja niillä on vieläpä nimetkin (joita en kerro).

M43

Voi, olisit tuolta osin ihan sopiva minulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se häiritsee palstan mammaa miten? Saako lapset olla lapsia? Kyylät kaikkialla

Vierailija
124/124 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin vaikeaa pällien ymmärtää, että keppihevoset on harrastus. Ilman hepoa se olisi sama asia kun jalkapallo ilman sitä perkeleen palloa. (Joo-o, ihan totta!) Se on harrastus, yhtä lailla kun jalkapallo jne. Kaikenikäiset saa harrastaa jalkapalloa, joten miksi ei keppareita? 

Heihei :D