Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Haluatteko tietää miten nostatte viehätystasoanne 100% miesten silmissä?

Vierailija
13.08.2023 |

Vastaus on yksinkertainen mutta toimiva.

Hymyilkää paljon ja naurakaa. Olkaa asioissa avuttomia (vaikka ette olisikaan) niin mies saa tuntea olevansa mies auttaessaan vaikka jossain teknisessä jutussa. Pilke silmässä. Koskekaa. Ole leikkisä.

Kaikki nämä ovat naisellista ja viehättävää miesten silmissä. Biologiaa.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii on

Vierailija
2/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kyllä se on

Fakta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me osataan toi

Vierailija
4/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla hymyillä, ettei ole liian helppo.

Vierailija
5/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus auttaa

Vierailija
6/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä v*ttu kiinnostaa olla sitä tai tätä miesten silmissä? Elämässä on paljon kiinnostavampaakin tarjolla. Olen oma itseni ja se on kaikki mitä tarvitaan. Jos jollain rändomjonnella ei minusta viisari värähdä niin minä en siinä mitään häviä. Päinvastoin.

Vierailija
7/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluimmin yksin kuin kanaa esittäen.

Vierailija
8/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kiitos vaan.

Vierailija
9/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille riittäisi se kolmenkymmenen kilon pudotus.

Vierailija
10/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla viehättävä yhdenkään miehen silmissä, paitsi sen jonka kanssa olen naimisissa.

Vierailija
11/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä v*ttu kiinnostaa olla sitä tai tätä miesten silmissä? Elämässä on paljon kiinnostavampaakin tarjolla. Olen oma itseni ja se on kaikki mitä tarvitaan. Jos jollain rändomjonnella ei minusta viisari värähdä niin minä en siinä mitään häviä. Päinvastoin.

Ja asenteesi ei ole myöskään maailman miehiltä pois. Ole rauhassa kehopositiivinen ja elä niiden kissojesi kanssa loppuun saakka. Parempi näin kaikille osapuolille.

Tiesittekö erä tämän kommentin kirjoittanut mies on itse lihava. Avautui siitä täällä taannoin.

Vierailija
12/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivokas ljesbo ilmestyi palstalle

Ikävä ylläri sulle mutta moni meistä heteronaisista on ihan samaa mieltä,

Vierailija
13/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja asenteesi ei ole myöskään maailman miehiltä pois. Ole rauhassa kehopositiivinen ja elä niiden kissojesi kanssa loppuun saakka. Parempi näin kaikille osapuolille.

Tiesittekö erä tämän kommentin kirjoittanut mies on itse lihava. Avautui siitä täällä taannoin.

Tietenkin; tuohan on tyylipuhdasta projektiota.

Vierailija
14/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassista miehistä projisointia. Useimmiten kun mies esittää täällä syytöksen naista kohtaan, se on oikeasti tunnustus siitä minkälainen mies itse on. Miksi naiset ovat niin pinnallisia jne jne jne.

Vierailija
15/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua olla viehättävä yhdenkään miehen silmissä, paitsi sen jonka kanssa olen naimisissa.

Mä olen yrittänyt pitää itsestäni huolta samoin ajatuksin. Olen viehättävä monen miehen silmissä, omalleni olen ilmaa.

Vierailija
16/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei kiinnosta kiinnostaako vai ei, elämässä muutakin kiinnostavampaa.

Vierailija
17/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä taas lukee tuon niin, että pitäisi esittää jotain tyhjäpäätä kikattelijaa, vaikka siitä ei todellakaan ole kyse.

Itse olen hyvin keskinkertaisen näköinen nainen, mutta aina ollut todella pidetty ja parisuhteeseen (huom: suhteeseen, ei vain sänkyyn) tavoiteltu. Olen aika varma, että se johtuu juurikin positiivisesta ja rempseästä olemuksestani, olen hyväntuulinen enkä ota itseäni liian vakavasti. Hymyilen ja nauran paljon. En esitä avutonta, mutta pyydän apua matalalla kynnyksellä.

Vierailija
18/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näitä "hymyile vähän, kukaan ei pidä vakavista"- miehiä on tullut vastaan. Ei kenenkään tarvitse teeskennellä kenenkään mieliksi.

Sitä paitsi, tutkimuksen mukaan miehet pitää hymyilevistä naisista, naiset taas yrmeistä miehistä.

Miehet saa aina tehdä mitä huvittaa. Pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
19/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä mä haluisin olla kaikkien miesten mieleen? Tän kun kerrot niin hyvä.

Vierailija
20/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen heikko luuseri miehen pitää olla jos naisen pitää teeskennellä sille heikkoa? Eikös teistä jokaisen pitänyt pystyä päihittämään maailman huippu naisurheilijat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä