Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettaisitko ystävyyden jos sinulle tulisi vähän väliä paha mieli

Vierailija
12.08.2023 |

siksi, koska ystävä ei pidä sinua yhtä hyvänä ystävänä? Hänellä on omat kaverit joita ei esittele sinulle, ei pyydä sinua porukoihin mukaan jne. Hän on kuitenkin mukava ja hyvää seuraa aina kun nähdään.

Tuntuu vähän samalta kuin jotkut miehet roikkuvat naisen kaverina siinä toiveessa, että nainen rakastuisi mieheen takaisin ja ystävyys muuttuisi kaveruudeksi.

Tuntuu pahalta. Lähtisitkö menemään?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vastauksenne eivät selvennä nyt oikein millään tavalla sitä mihin halusin vastauksen. Olkoonkin että olen mielestänne sitä tätä ja tuota, mutta yrittäkää silti vastata aiheen kysymykseen. Älkää antautuko kiusaukselle purkaa jotain omaa oloanne tähän, vaan keskustellaan asiallisesti, hyvät aikuiset. Muistelkaa lukion filosofian kursseilta opittua. T.Ap

Oletko trolli vain typerys vai molempia? Jos kysyt selvennystä, tottakai silloin vastataan siihen. Sitä taasen ei kukaan sinulle voi kertoa, pitäisikö sinun lähteä vai ei. Se on ihan sinun oma asiasi. Ei kuulu muille. Ja ainkaan itse en opiskellut lukiossa sekuntiakaan filosofiaa, joten en todellakaan ymmärrä mihin tuolla viittaat. 

Vierailija
42/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mitä kuvaat, ei ole ystävyyttä. Sinulla on vääristyneet käsitykset ystävyydestä. 

Voitko selventää? T.Ap

Ystävyyteen ei kuulu se, että vaatii päästä mukaan kaikkeen toisen elämässä. Ystävälläsi on oikeus myös ystäviin, joiden kanssa sinä et ole missään tekemisissä. Sinä et ole ystäväsi maailman napa. 

Aloitus koski siis sitä, että pitäisikö lähteä koska tuntuu pahalta. Pysytään aiheessa. T.Ap

Voit kertoa ystävällesi tunteistasi. Sanoa, että tunnet ettet ole yhtä tärkeä hänelle. Siitä se keskustelu sitten lähtee. Kommunikointi!

Eihän se ystävä voi tietää ajatuksiasi, jos et niitä kerro.

On kerrottu. Ks. ed. Viestit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat läheisriippuvaiselta ja mustasukkaiselta. Kiertäisin kaukaa, jos olisit mun kaveri. En kaipaa elämääni minkäänlaista draamaa.

Vierailija
44/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vastauksenne eivät selvennä nyt oikein millään tavalla sitä mihin halusin vastauksen. Olkoonkin että olen mielestänne sitä tätä ja tuota, mutta yrittäkää silti vastata aiheen kysymykseen. Älkää antautuko kiusaukselle purkaa jotain omaa oloanne tähän, vaan keskustellaan asiallisesti, hyvät aikuiset. Muistelkaa lukion filosofian kursseilta opittua. T.Ap

Ihan asiallisestihan  tässä on keskusteltu. Muistelepa sinä alakoulun äidinkielentunteja ja sieltä sanojen keskustelu ja kysymys merkityksiä. Sinä esitit kysymyksen ja nyt uhriudut, kun siihen vastattiin rehellisesti. Enkä nyt viittaa aloituksen kysymykseen. 

Vierailija
45/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään ettei hän halua kanssasi läheisempää ystävyyttä, sori vaan.

Vierailija
46/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletpa kontrolloiva.

Vierailija
47/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mitä kuvaat, ei ole ystävyyttä. Sinulla on vääristyneet käsitykset ystävyydestä. 

Voitko selventää? T.Ap

Ystävyyteen ei kuulu se, että vaatii päästä mukaan kaikkeen toisen elämässä. Ystävälläsi on oikeus myös ystäviin, joiden kanssa sinä et ole missään tekemisissä. Sinä et ole ystäväsi maailman napa. 

Aloitus koski siis sitä, että pitäisikö lähteä koska tuntuu pahalta. Pysytään aiheessa. T.Ap

Ehdotukseni on, että kannattaa lähteä. Tuohan on silkkaa kärsimystä jos joka kerran pahoitat mielesi kun saat tietää, että olen ollut näyttelijäystäväni mökillä saunomassa ja että paikalla oli oikein kokonaista kolme televisiosarjoista tuttua näyttelijää. Tosin tapanani ei ole kertoa muille ystävilleni mitä jossain toisaalla on ollut, tämä vain esimerkkinä.

Vierailija
48/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen ihminen ei osaa itse päättää lähteekö, silloin on jotain pahasti vialla. 

Vierailija
49/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmissuhteessa on jatkuvasti paha olla eikä tilannetta voi/halua korjata, eihän sellaista ole järkeä jatkaa ellet sitten halua jatkossakin voida huonosti. Ei kai tämä rakettitiedettä ole.

Vierailija
50/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalliskutsija? Tän on pakko olla trolli. Oletteko jotain 18 vuotiaita, jotka leikkii aikuisia juomalla vähän skumppaa dinnerillä?

Vierailija
51/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos oot tavannut hänen ystäviään esim. juhlissa, mikset vaan itse esittele itseäsi ja tutustu näihin hänen ystäviinsä? Vai jättääkö hän sinut kutsumatta? Jos jälkimmäinen, hän ei ole sinulle oikea ystävä.

Vierailija
52/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Tee palvelus "ystävällesi" ja lähde. Ei kukaan kaipaa elämäänsä tuollaista takertujaa ja uhriutujaa. 

Vierailija
53/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sama trolli, joka täällä säännöllisesti ulisee, kun ei tule kutsutuksi ystävänsä häihin tai illanviettoon tai mökille tai minne nyt milloinkin. Yhtenä aiheena hänellä myös se, ettei ole ketään kenet voisi kutsua häihinsä, kun kukaan hänen ystävistään ei tule samaan tilaan muiden kanssa. 

Vierailija
54/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Stop choosing what isn't choosing you"

Vierailija
55/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen ihminen ei osaa itse päättää lähteekö, silloin on jotain pahasti vialla. 

No ehkä on? Julmaa kohtelua sellaista kohtaan joka on paljastanut teille heikkoutensa. T. Ap

Vierailija
56/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä on? Julmaa kohtelua sellaista kohtaan joka on paljastanut teille heikkoutensa. T. Ap

Menepä nukkumaan. On jo todella väsynyttä tuo sinun trollauksesi. Kauniita unia:)

Vierailija
57/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia ystäviä tarvitse kutsua samoihin juhlii. Jos on vaikka tanssiporukan kaverit ja sitten naapuri, niin en minä kutsu naapuria tanssiporukan bileisiin tai toisinpäin.. vähän nyt realismia.

Ei ystäväsi ystävät ole sinun ystäviä. Sun kannattaa ehkä myös etsiä muitakin ystäviä kuin vain tämä yksi, johon takerrut?

Vierailija
58/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä nukkumaan. On jo todella väsynyttä tuo sinun trollauksesi. Kauniita unia:)

Aha Ap on trolli-pätijä paikalla. Päivystät täällä aivan liikaa jos alat muka tunnistaa aloittajia.

Vierailija
59/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalliskutsija? Tän on pakko olla trolli. Oletteko jotain 18 vuotiaita, jotka leikkii aikuisia juomalla vähän skumppaa dinnerillä?

Mitä? Kyllä me ystävieni kanssa järjestämme illalliskutsuja. Minusta ihan normaalia kaikenikäisille. Etenkin, jos on kiinnostusta ruokaa ja ruuanlaittoa kohtaan. Mikäs sen mukavampaa kuin kokkailla yhdessä/ystäville ja nauttia tuloksista hyvässä seurassa? 

N42

Vierailija
60/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mihin tarvitset noita ystäväsi ystäviä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi