Syitä miksi menet/et mene Flown
Menen, koska miljöö, bänditarjonta ja lisäksi hyvä ruoka-ja juomapuoli.
Kommentit (54)
Paska musa, miesvihaajien kokoontumiset.
En mene koska jonot ja vessa jonot liian pitkät.
En mene koska ei kiinnosta. No olisi siellä (ollut) Suede ja Blur, mutta molemmat jo vähän väsähtäneitä eikä nuoruuteni vedossa. Molemmat olen myös jo nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Paska musa, miesvihaajien kokoontumiset.
Miten se miesviha siellä ilmenee? Kysyn miehenä. Noin yleisesti taitaa aika nenänvartta katsella valkoisia miehiä hesan naiset ts naiset hesassa, suurin osahan on junantuomia maatiaisia.
Liian kalliit liput on suurin syy. Ehkä sieltä löytyisi joku kiinnostava artisti vaikka olenkin konemusaihmisiä. Olisin juuri tänään halunnut lähteä johonkin, jos olisi löytynyt sopiva tapahtuma. Mutta 135 euroa yhdestä päivästä, ei saatana... Voisin varmaan maksaa epassilla, mutta en edes sitä viitsi ihan noin vaan törsätä.
En ole viitsinyt tsekata edes esiintyjiä. Ei jaksa vaan lähteä.
Minua ei yhtään kiinnosta festarit, vaikka musiikista tykkään. Ulkona biisit ei kuulosta hyvältä jostain syystä.
Kiltti mies kirjoitti:
En mene koska jonot ja vessa jonot liian pitkät.
Sinä nyt et muutenkaan mene mihinkään. Et aikakaan sinne, missä olisi tuhansia himokkaita tuheroita.
Näin lehdessä minkä näköistä jengiä siellä on, tuli oksennusta suuhun. En mene.
Eihän noita esiintyjän nimiä edes tunnista pl. BLUR taitaa olla joku sammunut brittipopbändi...
Valtaosa on siellä, koska se on coolia. Eikös se männävuosien klippi ollut Flowssa kuvattu, missä soitettiin porukalle jotain intropätkää biisistä, ja kaikki oli ihan "jee jee, hyvältä kuulostaa", kunnes haastattelija droppasi, että kyse on Arttu Wiskarin biisistä, ja oltiikin että "hyyii, mitä"... Jotenkin hyvin kuvaavaa, että ei voi pitää musiikista koska oikeasti tykkää siitä, vaan siksi, että se on jotenkin enemmistön hyväksymää jne.
heebo_ kirjoitti:
Eihän noita esiintyjän nimiä edes tunnista pl. BLUR taitaa olla joku sammunut brittipopbändi...
Flow on varmaan aika kannattava, sinne ei edes tarvi kutsua mitään kalliimpia artisteja. Jengi on ihan haipeissa vaikka sinne lavalle heitettäisiin joku katusoittaja
Ainoa bändi, jonka olisin halunnut nähdä on Suede, mutta en halunut maksaa 130e yhdestä keikasta.
Monenlaista musiikkia, kauniita ihmisiä, hyvää ruokaa ja hieno tunnelma.
Koska minä haluan? *Ässät suhisten ja sössöttäen*
Ennen kävin muilla, rock-festareilla koska halusin kuulla musiikkia livenä.
Flowlaiset oikein leuhkii ettei musiikki ole enää ainoa syy vaan sinne mennään näyttäytymään ja syömään. "Musiikki" on taustanauhojen päälle hönkimistä, eikä tarvi edes osata soittaa oikeita soittimia. Tosi falskia, en voi arvostaa.
Ei kiinnosta ja matkaakin n. 200 km.
-Kyseisen tapahtuman arvot ei sovi minulle.
-Aivan liian kallis lippu.
-Surkeat esiintyjät.
-Kuvien perusteella ihmiset jotka sinne menee on liian erilaisia kuin minä.
-En käytä alkoholia.
M32
Olen ollut siellä kerran, olin tyytymätön ja järjestäjä ei vastannut reklamaatiooni mitään. En mene enää.