Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko silmän sielun peili? Kertooko katse enemmän kuin tuhat sanaa?

Vierailija
12.08.2023 |

Mietin tässä, että esim. monella muuten ulkoisesti todella kauniilla/komealla ihmisellä on kuvissa todella tyhjä ja sieluton katse ja usein heistä sitten paljastuukin, että ns. sisäistä kauneutta ei juurikaan ole vaan kyseessä vaikuttaa olevan melko pinnallinen tai teennäinen ihminen. Olenko ainoa, joka kuvittelee näkevänsä silmistä hyvin paljon muista ihmisistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut selvästi näkevät. Kyllä minäkin jotain näen.

Vierailija
2/8 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei muilla kuin hyvännäköisillä voi olla tyhjä katse ja olla teennäisiä niinkö. Lapsellinen aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin huomasin mieheni katselevan naisia silläsilmällä ja silmäpeliä harrastavan kovasti. Hän väitti muuta. Silmistä näin, että näin hän aina teki. On jo ex monistakin syistä.

Vierailija
4/8 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmistä ei ilmeisesti ainakaan näy. Olen pinnallinen mutta minua tulevat useinkin yrittämään miehet, jotka eivät ulkoisesti ole parhaasta päästä. Tuskin yrittäisivät minua ja näkisivät pinnallisuuteni päällepäin.

Vierailija
5/8 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä tuota itsehän haistan koronan pierun hajusta ja diabeteksen ulosteen koostumuksesta, ja jos naama on ruma kun griillatulla korvasienellä, niin yleensä tällanen ihminen kuvittelee päättelevänsä jotain toisten silmistä.

Vierailija
6/8 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ovat ainakin sellaiset ekstrovertin 'ulkomaailmaa peilaavat' silmät. Et välttämättä lue niistä itsestäni mitään koska itse on asia jota en tarvitse tarkasteltuksi.

Vierailija
7/8 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ehkä niistä voi jotain ihmisestä päätellä, mutta et niistä tunnista sarjamurhaajaa.

Kaikki tunteet voi feikata silmien kautta.

Vierailija
8/8 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei muilla kuin hyvännäköisillä voi olla tyhjä katse ja olla teennäisiä niinkö. Lapsellinen aloitus.

Missä tässä muka niin sanottiin? X-D

Itse väitän kyllä tunnistavani tyhjäpäisen tai vähemmän älykkään ihmisen jo katseesta, eipä ole vielä tullut juuri poikkeuksia vastaan. Toisin päin on sitten jo haastavampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi