Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi menet/et mene Flown

Vierailija
12.08.2023 |

Menen, koska miljöö, bänditarjonta ja lisäksi hyvä ruoka-ja juomapuoli.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallis. Ei riittäisi edes pelkk lippu, vaan pitäisi maksaa matkat ja majoittuminen. Ei edes mitään kiinnostavaa musiikkia itselleni. Moni menee sinne vain näyttäytymään. Festariasua mietitään viikkotolkulla jne. että saa someen hienoja kuvia. 

Vierailija
42/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on siellä kuulemma läpikuultavassa mekossa.

Kun ei mitäänmmuuta osata kuun poseerata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaukana. Eikä oikein kiinnosta muutenkaan.

Vierailija
44/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun juttu. Mutta yksillä toisilla festareilla pyrin käymään joka vuosi.

Vierailija
45/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tiennyt, että koko tapahtuma on ellei siitä uutisoitasi niin paljon. Mikä tuosta tapahtumasta tekee niin hienon, että pitää oikein lehtiin kirjoitella, että siellä on? Eihän muistakaan festivaaleista tuohon malliin kirjoitella. 

Vierailija
46/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kohderyhmään. Olen 44v ja mikä pahinta vielä mies. Luulisivat pervoksi.

Vierailija
47/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennyt, koska musiikki ei ole yhtään minun makuun (liian "lällyä" vaikka varmaan muutama hyvä siellä ehkä löytyisi), liian kalliit liput, liian kallista siellä sisällä. Silti joskus olisi kiva käydä edes päivä.

Vierailija
48/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu kohderyhmään. Olen 44v ja mikä pahinta vielä mies. Luulisivat pervoksi.

Flow on somen perusteella nimenomaan keski-ikäisten juttu. Suurin osallistujaryhmä näyttäisi olevan juurikin te 35-45-vuotiaat. 

Vierailija
49/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mennyt, koska musiikki ei ole yhtään minun makuun (liian "lällyä" vaikka varmaan muutama hyvä siellä ehkä löytyisi), liian kalliit liput, liian kallista siellä sisällä. Silti joskus olisi kiva käydä edes päivä.

Minä olen 44v. mutta mulla ei käynyt mielessäkään edellisen kommontoijan ikäkriisi :D

Vierailija
50/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin kiinnostavia artisteja, että maksaisin noin kovaa hintaa lipusta. Kaytranada ainut, mikä kiinnosti. Olin viime vuonna, ja oli ihan kivaa. Tosin kallista on, kuten muillakin festareilla.

Vierailija
51/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin esiintyjälistasta alle 5 nimeltä ja heistä yksikään ei ole niin sanotusti minun pala kakkua. 

Vierailija
52/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä omat bileet vieraiden kanssa.

Vierailija
53/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasariteini kirjoitti:

Katsoin ohjelmaa ja ainoa kiinnostava bändi oli sunnuntain viimeinen esiintyjä Blur. En viitsi maksaa siitä 150€, etenkin kun maanantaina on työpäivä.

Mulla aivan sama. Jos myös Suede olisi esiintynyt, niin sitten olisin ehkä joutunut harkitsemaan menemistä. Noin muutoin olen sitä mieltä, että kyseisen festarin voisi siirtää jonnekin pidemmäs kantakaupungista.

Vierailija
54/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kahlata saastassa (ja oksennuksessa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän