Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin alkaa muuttamaan ulkonäköni miesten takia

Vierailija
10.07.2025 |

Ajattelin ottaa silarit, huulitäytteet, ripsienpidennykset ja laihduttaa 30 kiloiseksi, koska miehet tykkäävät tällaisista naisista

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinun kannattaa tehdä koska olet itse nirso etkä halua niitä tavis miehiä. Edelleenkään miehen saaminen ei ole miehestä kiinni vaan naisista kiinni. Nainen on se joka päättää kenen kanssa seurustelee ja sinäkin haluat vain niitä komeimpia top 10 miehiä.

Vierailija
2/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet oikeasti tykkää, naiset vain kuvittelee niin. Tuolla ulkonäöllä kelpaisit vain pantavaksi tai idiooteille. Sitäkö sinä haluat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää mies joka pitää tuosta?

Vierailija
4/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet tykkäävät tällaisesta luomusta 40-kiloisestakin, joka ei koskaan meikkaa. En tykkää takaisin, joten pidä hyvänäsi.

Vierailija
5/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sulle riitä vain yhden miehen hyomio?

Vierailija
6/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sinun asiasi.Luuletko  sen auttavan?

Vierailija
7/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muutaku turkkiin varailemaan aikaa. Saat varmaan vielä tälle viikolle kaikki nuo.

Vierailija
8/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo riitä alkuunkaan, lisäksi tarvitset hiustenpidennykset (lyhyet hiukset ovat epänaiselliset, yäk!), peppuimplantit (rumaan lättäpeppun), tekokynnet sormiin ja varpaisiin, nenäleikkauksen, vatsanahan kiristyksen, sitten isommat rintaimplantit...

Vierailija
9/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa mieluummin kiva taideharrastus, kiva liikuntaharrastus ja mene vielä johonkin kivaan harrastusryhmään, josta pidät (savityöt, viron kielikurssi tms). Osta polkupyörä, kypärä ja juoksukengät. Vaihda työpaikkaa, mene avoimen yliopiston kursseille, ala käydä kirjastossa ja taidenäyttelyissä. 

Vierailija
10/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää mistään noista. Tumma hipiä ja iao peppu riittää.

M41

Vierailija
11/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinun kannattaa tehdä koska olet itse nirso etkä halua niitä tavis miehiä. Edelleenkään miehen saaminen ei ole miehestä kiinni vaan naisista kiinni. Nainen on se joka päättää kenen kanssa seurustelee ja sinäkin haluat vain niitä komeimpia top 10 miehiä.

Minä ainakin olen itse päättänyt kenen kanssa seurustelen. Aina olen saanut valita naiset ketä haluan.

M41

Vierailija
12/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa mieluummin kiva taideharrastus, kiva liikuntaharrastus ja mene vielä johonkin kivaan harrastusryhmään, josta pidät (savityöt, viron kielikurssi tms). Osta polkupyörä, kypärä ja juoksukengät. Vaihda työpaikkaa, mene avoimen yliopiston kursseille, ala käydä kirjastossa ja taidenäyttelyissä. 

Käy myös kirkossa ja seurakunnan tapahtumissa.

Ja muista hymy ja hyvä ryhti. Kukkamekko ja huulipuna. 💄 

Vierailija
13/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää mistään noista. Tumma hipiä ja iao peppu riittää.

M41

Ja mites ne nyt sitten hankitaan? Turkista, vai?

Vierailija
14/14 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkiin kauneusleikkaukseen? Voidaan laittaa vaikka kolme toimenpidettä yhdellä kertaa.

t: Mehmet