Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohuet hiukset, leikkaisitko lyhyeksi?

Vierailija
12.08.2023 |

Iän myötä hiukset ohentuneet, pituus nyt hiukan yli olkapään. Leikkauttaisitko lyhyeksi vai antaisitko olla pitkät mutta ohuet? Millainen kampaus olisi lyhyenä hyvä, ettei olisi liian täti/mummomalli?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
82/85 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa ohuthiuksisena pitää pitkää, niin sit pidennykset kehiin.

Se ohut liru yksinään ei sovi kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ohuet hiukset ja vaihdevuodet ohensivat edelleen. On olleet lyhyemmät, ja pidemmät, ja ei ne lyhyempinä näytä paksummilta, vaan vain lyhyemmiltä.

Minä pidän pidemmistä hiuksista, olkapäilleja vähän yli, rakastan ponnaria, vaikka se ei olisi niin paksu. Kuka sen on määrännyt, että vain paksut hiukset ovat kauniit? Minä en anna yhdenkään kampaajankaan puhua negatiivisesti hiuksistani ja toitottaa, millaiseksi pitää leikata ja millaista sampoota pitää köyttää, että näyttäisi paksummalta.

Raidat ehkä antaisivat volyymiä, mutta myös kuluttavat hiusta, jolloin ei pysy niin kauniina. Ja herkästi raidatovat kohta = koko pään vaalennus. Eli luonnollisella värillä mennään. Kaunis maantienväri, hieman harmaata mukana.

Juuri näin.

Ohuet, pitkät, kaunis maantienväri ja vähän harmaata mukana minulla myös.

Eipä usein tule vastaan, melko ainutlaatuista on. Miksi kaikilla pitäisi olla terävä polkka tai pirteä kouvolatukka? Teinit ymmärrän, että ajattelevat olevansa yksilöllisiä kun hukkuvat massaan, mutta aikuiset naiset?

Tule sitten kertomaan, kuinka ihanaa, yksilöllistä ja ainutlaatuista on, kun pitkä ja ohut tukkasi onkin niin ohut, että sinulle huudellaan "kaljua" kulkiessasi kaupassa. 

Mulle ei ole koskaan huudeltu mitään, vaikka sitä kaljua näkyy. Ja juup, se ohut, lasimainen tukka rasvoittuu ja menee päätä myöten..

Kritisoin voimakkaasti sitä, että _jokaisen_ liimaletin pitäisi leikata polkka ja värjätä se punaiseksi. Tai kananperse kulloisessakin muotivärissä. Sama kalju päänahka sieltä paistaa sittenkin.

Maantienvärinen harmaantuva liehuke on yksilöllinen juuri siksi, että niin harvalla on. Mulle tosin aika sama, tärkeintä että itse tykkään. Kunhan sanoin.

Pitkän liehukkeen etu kaljuuntuvassa päässä naisella on sekin, että saat esim. ponnarilla tai jollain muulla kiinnikkeellä siirrettyä takaraivosta tukkaa sen eniten ohentuneen kohdan päälle (jos on niin hyvä tuuri, että se on jossain bauttiarallaa päällä tai takaraivon yläosassa tai takaraivolla), jolloin se peittyy. Mutta yritäpä tehdä sama lyhyellä tukalla. Eihän se mitenkään onnistu, joten kalju kohta paistaa läpi täysillä. Mitä lyhyemmäksi nykerretty tukka, sen enemmän vielä. Pitkästä liehusta saa muitakin kampauksia, joilla peitellä kaljua kohtaa. Muissa malleissa mahdollisuudet rajalliset tai olemattomat.

Vierailija
84/85 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajat käyttää ohennussaksia vaikka kieltäisi. Aina on silputtu latva, ohentaa entisestään ja tulee kuluneennäköinen tuoreeltaan. Niin kyllästynyt tähän.

Herranen aika, vaihda kampaajaa.

Vierailija
85/85 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaajat käyttää ohennussaksia vaikka kieltäisi. Aina on silputtu latva, ohentaa entisestään ja tulee kuluneennäköinen tuoreeltaan. Niin kyllästynyt tähän.

Mitä ihmettä? Mun piti etsimällä etsiä kampaaja joka osaa ohentaa kun useimmat ei osannut kuin kerrostaa. Mulla niin paksu tukka että pakko ohentaa reilusti muttei nuoremman polven kampaajat tuntunut osaavan. Ap:lle sanoisin, että ei ainakaan polkkaa lyhemmäksi.

Polkkahan on juuri sen pituinen kun miksi sen leikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi