Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohuet hiukset, leikkaisitko lyhyeksi?

Vierailija
12.08.2023 |

Iän myötä hiukset ohentuneet, pituus nyt hiukan yli olkapään. Leikkauttaisitko lyhyeksi vai antaisitko olla pitkät mutta ohuet? Millainen kampaus olisi lyhyenä hyvä, ettei olisi liian täti/mummomalli?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin juuri tuollaiset skarpiksi polkaksi ja paljon blondeja raitoja tekemään vähän karhennusta liuhulettiin ja piilottamaan harmaita. Masentavat hiukset, mutta nyt vähän paremmat ja mies kommentoikin: oho, aika kiva. Eli varmaan ok, pituus just leuan alle. Korostaa mielestäni sirohkoa niskaani, muuten olen aika pallopää. Mutta lyhythän tää sit on, enkä osaa vielä laittaa monella tavalla.

Vierailija
2/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa leikata. Hiukset näyttää heti paremmalta, kun ei ole enää sellasta surkean ohutta häntää siinä päässä.

Minä en ymmärrä tätä "lyhyt tukka on tätitukka" -juttua ollenkaan. Mulla on teini-ikäinen tytär ja sen tosi monella kaverilla on lyhyt tukka. Ehkä se on joku keski-ikäisten juttu, että meillä on pitänyt nuorena olla pitkä tukka ja lyhyempää mallia pidetään siksi tätimäisenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi se on lyhyt tätitukka koska monet keski-ikäiset naiset leikkaa itselleen lyhyen tukan. Itse näen nuoria joilla on lähes poikkeuksetta pitkät hiukset.

Vierailija
4/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyeksi leikkaaminen vanhentaa aina, täysin riippumatta siitä, onko sinulla ohut vai paksu tukka. Älä tee virhettä  vain koska se pitää tehdä. Ohut tukka muuten usein näyttää vielä ohuemmalta lyhyenä.

Vierailija
5/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisin pitkät hiukset

Vierailija
6/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ohuet hiukset ja vaihdevuodet ohensivat edelleen. On olleet lyhyemmät, ja pidemmät, ja ei ne lyhyempinä näytä paksummilta, vaan vain lyhyemmiltä.

Minä pidän pidemmistä hiuksista, olkapäilleja vähän yli, rakastan ponnaria, vaikka se ei olisi niin paksu. Kuka sen on määrännyt, että vain paksut hiukset ovat kauniit? Minä en anna yhdenkään kampaajankaan puhua negatiivisesti hiuksistani ja toitottaa, millaiseksi pitää leikata ja millaista sampoota pitää köyttää, että näyttäisi paksummalta.

Raidat ehkä antaisivat volyymiä, mutta myös kuluttavat hiusta, jolloin ei pysy niin kauniina. Ja herkästi raidatovat kohta = koko pään vaalennus. Eli luonnollisella värillä mennään. Kaunis maantienväri, hieman harmaata mukana.

Vierailija
7/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun hiuksia kerrostettu?

Vierailija
8/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lyhyeksi leikkaaminen vanhentaa aina, täysin riippumatta siitä, onko sinulla ohut vai paksu tukka. Älä tee virhettä  vain koska se pitää tehdä. Ohut tukka muuten usein näyttää vielä ohuemmalta lyhyenä.

Ei kyllä näytä! Mulla on sellainen noin puolentoista lyijykynän paksuinen letti. Pidin pitkää tukkaa ja se läsötti aina pitkin päätä, vaikka miten föönäsi ja rullasi (koska hiuslaatu on mulla sellainen superlötkö vauvatukka, eli pehmeä ja ryhditön) ja rasvoittui päivässä. Ponnarilla laittaessa piti tosi huolella kammata ja asetella hiukset, että päänahka ei paistanut läpi. Kyllästyin säätämään hiusten kanssa, pätkäsin polkan ja oho! En näytä enää iltapäivällä siltä, että lehmä on nuollut mun päätä.

Tosi usein kyllä ihmiset väittää, että niillä on ohut tukka, vaikka niillä ei edes ole. Voi toki olla, että mulla ei ole ohut tukka, vaan superohut?

Vierailija
9/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saat löysän ranskalaisen letin laitettua, se näyttää hyvältä ohuessakin tukassa, ainakin minulla. Kampaaja alunperin teki mulle semmoisen, nyt teen itse. Entä kevyet raidat piristämään ?

Vierailija
10/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuikas ohuet ne on, jos on tyylin Juice L sitten tekisin jotain.

Vierailija
11/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä näytä! Mulla on sellainen noin puolentoista lyijykynän paksuinen letti. Pidin pitkää tukkaa ja se läsötti aina pitkin päätä, vaikka miten föönäsi ja rullasi (koska hiuslaatu on mulla sellainen superlötkö vauvatukka, eli pehmeä ja ryhditön) ja rasvoittui päivässä. Ponnarilla laittaessa piti tosi huolella kammata ja asetella hiukset, että päänahka ei paistanut läpi. Kyllästyin säätämään hiusten kanssa, pätkäsin polkan ja oho! En näytä enää iltapäivällä siltä, että lehmä on nuollut mun päätä.

Tosi usein kyllä ihmiset väittää, että niillä on ohut tukka, vaikka niillä ei edes ole. Voi toki olla, että mulla ei ole ohut tukka, vaan superohut?

Sulla on vähän tukkaa. Mulla on taas hiuksia runsaasti, mutta laatu kuin vauvalla, päänahka ei näy, mutta hiusten määrä painaa pitkin päätä (sanoi kampaaja)

Vierailija
12/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä pitkähiuksinen 45-vee näytä yhtään nuoremmalta kuin lyhythiuksinen 45-vee.

Hiuksia enemmän vaikuttaa yleisesti sun tyyli ja ennen kaikkea paino. Jos olet pönäkkä, niin näytät keski-ikäiseltä, vaikka sulla ois pitkät hiukset.

Vierailija
13/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vähän tukkaa. Mulla on taas hiuksia runsaasti, mutta laatu kuin vauvalla, päänahka ei näy, mutta hiusten määrä painaa pitkin päätä (sanoi kampaaja)

On mullakin paljon hiuksia, sanoi kampaaja, mutta ne on kaikki niin surkean ohuita, lasimaisia ja pehmeitä (eli laatu kuin vauvalla), että määrä ei auta.

Vierailija
14/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku näistä?

https://www.google.com/search?sca_esv=556298466&sxsrf=AB5stBilxlSVyDe2J…

Nuorempana naisena sanoisin, että en suosittele mitään noita takaa lyhyeksi kynittyjä kananpeppuja. Mieluummin ajaton polkka, johon sitten vähän lainetta amuisin ja kiva asu, joka imartelee ihonväriä ja oikean värinen huulipuna, niin näyttää hyvinkin nuorekkaalta ja raikkaalta.

Vierailija
15/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin iltapäivälehtien jutut ohuesta tukasta kannattaa skipata, koska niiden juttujen naisilla on kaikkea muuta kuin ohuet hiukset.. oikein ärsyttää!

Vierailija
16/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku näistä?

Nuorempana naisena sanoisin, että en suosittele mitään noita takaa lyhyeksi kynittyjä kananpeppuja. Mieluummin ajaton polkka, johon sitten vähän lainetta amuisin ja kiva asu, joka imartelee ihonväriä ja oikean värinen huulipuna, niin näyttää hyvinkin nuorekkaalta ja raikkaalta.

Just noi jutut on niin tyhmiä, koska noilla naisilla eiole mitkään ohuet hiukset.

Vierailija
17/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat käyttää ohennussaksia vaikka kieltäisi. Aina on silputtu latva, ohentaa entisestään ja tulee kuluneennäköinen tuoreeltaan. Niin kyllästynyt tähän.

Vierailija
18/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tai kaikki Youtube-tutoriaalit.

Ahistaa välillä, kun jossain näkee ihmisen, jolla on yhtä ohut tukka kuin itellä, päänahka paistaa sieltä alta ja aattelen vaan, että ai kauheeta, mulla on tommonen luihu kanssa :(

Ainakin iltapäivälehtien jutut ohuesta tukasta kannattaa skipata, koska niiden juttujen naisilla on kaikkea muuta kuin ohuet hiukset.. oikein ärsyttää!

Vierailija
19/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkka, vähän kerroksittain. Tukka menee itsestään kuohkeaksi suihkun ja föönin jälkeen.

Vierailija
20/85 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku näistä?

Just noi jutut on niin tyhmiä, koska noilla naisilla eiole mitkään ohuet hiukset.

Se ei tarkoita, ettei ne näyttäisi hyvältä ohuthiuksisella. Mikä olisi vaihtoehto? Kalju? Minusta nuo on nimenomaan sellaiset, joilla saa oikein muotoiltuna myös volyymia hiuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä