Haluavatko miehet mieluummin korkeasti koulutettua naista esim. tuomari kuin vähemmän koulutettua naista esim. siivooja.
Olin parisuhteessa maisterin kanssa ja itse olin vain kampaaja. Suhteemme kariutui siihen, että minulla ei ollut akateemista loppututkintoa.
Kommentit (63)
Ei kaikkia älykkäitä kiinosta akateemisuus
En ole koskaa reiältä tutkintotodistusta kysynyt.
Parisuhde ja lasten hankinta tuli tietenkin kysymykseen vain vähintään saman tason sosioekonomisen aseman ja älykkyyden omaavan naisen kanssa.
Huom! joku humanistinen tms. akateeminen tutkinto EI OLE nykyään todistus mistään muusta kuin siitä että perse ja isän lompakko kestivät viiden vuoden istumista.
En näe mitään syytä sille etteikö kampaaja voisi olla vähintään yhtä älykäs kuin joku taidehistorian tai naistutkimuksen gradun väkertänyt. Todennäköisesti älykkäämpikin kun hankki oikean työpaikan eikä haaksannut aikaansa moiseen scheisseen.
Minä en ainakaan haluaisi vaimokseni parturi-kampaajaa, kun monesti parturi-kampaajat käsittelevät miesten kuolaisia leukoja.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaa reiältä tutkintotodistusta kysynyt.
Parisuhde ja lasten hankinta tuli tietenkin kysymykseen vain vähintään saman tason sosioekonomisen aseman ja älykkyyden omaavan naisen kanssa.
Huom! joku humanistinen tms. akateeminen tutkinto EI OLE nykyään todistus mistään muusta kuin siitä että perse ja isän lompakko kestivät viiden vuoden istumista.
En näe mitään syytä sille etteikö kampaaja voisi olla vähintään yhtä älykäs kuin joku taidehistorian tai naistutkimuksen gradun väkertänyt. Todennäköisesti älykkäämpikin kun hankki oikean työpaikan eikä haaksannut aikaansa moiseen scheisseen.
Kylläpä on näköalattoman ja katkeran ihmisen tekstiä tämä. Et tainnut menestyä pääsykokeissa?
Itselle aivan sama onko nainen työtön vai juristi. Sama kuten varallisuuden taso. Harvaa miestä nuo asiat naisessa kiinnostaa.
Tavatessaan mies haluaa ensimmäiseksi tietää, mitä teet/mitä opiskelet? Mies haluaa jatkaa suhdetta mieluummin, jos kuulee, että nainen on esim, opettaja kuin esim. parturi/kampaaja. Tiedän asian kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut fiksun ja viisaan vaimon kanssa naimissa koko ikäni. Hoitoalalla ollut koko ikänsä. En olisi voinut parempaa naista itseleni löytää. Antanut tarpeeksi haastetta ja pitänyt maanpinnalla. Meillä oli ihan erilainen sosiaalinen tausta, mutta silti ajateltu aina kaikesta samoin oltu samaa mieltä. En olisi kyllä kiinnittänyt koulutukseen mitään huomioata, enkä kiinnittänyt missä opiskeli. Ainut mikä minua kiinnosti oli kemiat,sielunkumppanuus ja intohimo minua kohtaan. Näillä menty ja näissä pysytty. Sen verran nuorena stadista kotoisin olevana kiinnosti, että stadilaista itseään täynnä olevaa naista en halunnut.
Pilluun sinä rakastuit.
Totta kai kaluni rakastui pilluun joka rakastui ja himoitsi kaluani. Joskus käynyt mielessä, että pillun ja kalun rakkaus toisiaan kohtaan on vienyt meitä molempia. Mutta kaikki rakastaa kaikkia.
Kun alapäät rakastuu, niin yläpäät seuraa perässä käytännössä aina = onni.
Kun yläpäät rakastuu, mutta alapäät ei seuraa perässä= epäonni.
Kylläpä on näköalattoman ja katkeran ihmisen tekstiä tämä. Et tainnut menestyä pääsykokeissa?
Av-foorumilla olen oppinut että ainoat katkeruutta kirjaimellisesti tihkuvat viestit ovat niitä joissa jonkun muun esittämää, omasta agendasta poikkeavaa, mielipidettä syytetään "katkeruudesta" kun mitään muutakaan asetta ei keksitä.
PS oletko naistutkimuksen vai taidehistorian maisteri vaiko joltain toiselta humanistiselta huuhaa-linjalta?
Nauratti Alastonsuomessa ryhmä "AS:n akateemiset". Vohoiiii jumalauta. Akateeminen pillun levittely on jotenkin parempaa kuin jos kaupan kassa näyttää mistä kusi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Av-foorumilla olen oppinut että ainoat katkeruutta kirjaimellisesti tihkuvat viestit ovat niitä joissa jonkun muun esittämää, omasta agendasta poikkeavaa, mielipidettä syytetään "katkeruudesta" kun mitään muutakaan asetta ei keksitä.
PS oletko naistutkimuksen vai taidehistorian maisteri vaiko joltain toiselta humanistiselta huuhaa-linjalta?
Olisi ajanhukkaa kommentoida tarkemmin tyypille, joka ei osaa laittaa edes välimerkkejä paikoilleen. Takaisin peruskouluun siitä, hus.
Nykyään miehet valitsevat puolisokseen suurta palkkaa saavan naisen. Yleensä tällaisia naisia ovat korkeasti koulutetut.
Itse olen koulutettu ja varakas nainen.Otin autokuskin mihekseni, enkä ole katunut, kuin muista syistä, kun petti. Silti ihanat vuodet, vuoskymmenet, ja olen häntä elättänyt., siis osin. Mailman paras rakastaja ja niin komea etten sanotuksi saa.
Ei sen aina tarvii mennä noinpäin!
Koulutus ja raha? Mitä tekemistä näillä on rakkauden ja intohimoisen seksin kanssa - ei mitään. Itse menin jälkimmäisistä syistä naimisiin enkä ole koskaan katunut.
Kyllä nykyään mennään todelliset arvot edellä, eli oikeistopopulistit ja heidän hännystelijänsä eivät vaan kelpaa edes randomseksiin. Viisaus on paljon kiinnostavampaa kuin mitattava älykkyys ja moni korkeasti koulutettu kuvittelee, että hänelle kuin jostakin kiintiöstä kuuluu Barbie/Barbie Ken. Aito kiinnostus kulttuuriin (Coldplay/Flow on turn off, kamarimusiikki turn on) liberaaleihin arvoihin, luonnonsuojeluun, tasa-arvoon, ihmisoikeuksiin jne jne. Ja kyllä vaan, ulkonäölläkin on merkitystä paljonkin. Katkeruus sitten helposti iskee, kun todellisuus iskee.
Maalaistalon tyttäret ovat ihan parasta vaimomatskua. Osaavat tehdä ja tarttua toimeen. Seksi on kursailematonta. Osaa ottaa vastaan elämän vaikeudet. Koulutukselle nyt se ja sama. Usein kovasti koulutetut ovat hankalia ja kuivakoita sängyssä. Siis mulle naapurintyttö, elämä on pääosin arkea.
Suhteeseen lapseton ja panoihin yh....muulla ei väliä
Alalla ei väliä. I just love women.
MachoAlpha kirjoitti:
Kyllä nykyään mennään todelliset arvot edellä, eli oikeistopopulistit ja heidän hännystelijänsä eivät vaan kelpaa edes randomseksiin. Viisaus on paljon kiinnostavampaa kuin mitattava älykkyys ja moni korkeasti koulutettu kuvittelee, että hänelle kuin jostakin kiintiöstä kuuluu Barbie/Barbie Ken. Aito kiinnostus kulttuuriin (Coldplay/Flow on turn off, kamarimusiikki turn on) liberaaleihin arvoihin, luonnonsuojeluun, tasa-arvoon, ihmisoikeuksiin jne jne. Ja kyllä vaan, ulkonäölläkin on merkitystä paljonkin. Katkeruus sitten helposti iskee, kun todellisuus iskee.
Ei taida sinulle seksiä herua? Ei vaikuta kovinkaan älykkäälle, päinvastoin.
Itse en valkkaa puolisoani koulutuksen perusteella. Luonne, ulkonäkö ja huumorintaju / sosiaalisuus on ne asiat mitkä viehättää. Itse tienaan hyvin, tiedän että tulen/tulemme toimeen vaikka puoliso ei tienaisi niin hyvin.
Enpä ole moista huomannut. Ylimielisiä ihmisiä tuntuu löytyvät ihan jokaisella koulutustaustalla. Onneksi suurin osa ihmisistä on ihan mukavia.
Luulen että sekoitat ylimielisyyden siihen että nainen vain tietää asioista enemmän kuin itse luulet?