Haluavatko miehet mieluummin korkeasti koulutettua naista esim. tuomari kuin vähemmän koulutettua naista esim. siivooja.
Olin parisuhteessa maisterin kanssa ja itse olin vain kampaaja. Suhteemme kariutui siihen, että minulla ei ollut akateemista loppututkintoa.
Kommentit (63)
Jakkupuku ja silkkipaita on tosi nam.
Monet miehet ovat niin ylpeitä ja turhamaisia, etteivät he ryhdy suhteeseen itseään vähemmän kouluttautuneen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan amistaustaisilla on huomattavan erilainen maailmankatsomus ja ajattelutapa kuin esim. korkeakoulun käyneillä. Kyse ei ole mistään snobbailusta, vaan käytännön havainnoista. Ero on niin iso, että se aiheuttaisi isoja ongelmia suhteessa.
Itse olen DI ja jos etsisin kumppania vakavaan suhteeseen, tulisi hänen olla korkeakoulutettu.
M41
Et ole vielä huomannut, että koulutusväyliä on monia?
Olen ollut fiksun ja viisaan vaimon kanssa naimissa koko ikäni. Hoitoalalla ollut koko ikänsä. En olisi voinut parempaa naista itseleni löytää. Antanut tarpeeksi haastetta ja pitänyt maanpinnalla. Meillä oli ihan erilainen sosiaalinen tausta, mutta silti ajateltu aina kaikesta samoin oltu samaa mieltä. En olisi kyllä kiinnittänyt koulutukseen mitään huomioata, enkä kiinnittänyt missä opiskeli. Ainut mikä minua kiinnosti oli kemiat,sielunkumppanuus ja intohimo minua kohtaan. Näillä menty ja näissä pysytty. Sen verran nuorena stadista kotoisin olevana kiinnosti, että stadilaista itseään täynnä olevaa naista en halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Kummalla on parempi perberi?
Koulutustasolla ei merkitystä, kaikkea olen mukisematta pannut, pelkän peruskoulun käyneestä professoriin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut fiksun ja viisaan vaimon kanssa naimissa koko ikäni. Hoitoalalla ollut koko ikänsä. En olisi voinut parempaa naista itseleni löytää. Antanut tarpeeksi haastetta ja pitänyt maanpinnalla. Meillä oli ihan erilainen sosiaalinen tausta, mutta silti ajateltu aina kaikesta samoin oltu samaa mieltä. En olisi kyllä kiinnittänyt koulutukseen mitään huomioata, enkä kiinnittänyt missä opiskeli. Ainut mikä minua kiinnosti oli kemiat,sielunkumppanuus ja intohimo minua kohtaan. Näillä menty ja näissä pysytty. Sen verran nuorena stadista kotoisin olevana kiinnosti, että stadilaista itseään täynnä olevaa naista en halunnut.
Pilluun sinä rakastuit.
Kaikki rehellinen työ on yhtä kunnioitettavaa
ja tarpeellista. Kampaajan ammatti on tosi
hieno ammatti naiselle. Tosin vaativaa se on
erikoisesti jaloille, jos koko ajan joutuu seisomaan.
Mieluummin siivojia nain kuin Tuomareita tai lääkäreitä, sillä nuo korkeakoulutetut, ovat pakostikin yli 25 vuotiaita, koska koukussa nyt vaan vierähtää se min. 5v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilluun sinä rakastuit.
Totta kai kaluni rakastui pilluun joka rakastui ja himoitsi kaluani. Joskus käynyt mielessä, että pillun ja kalun rakkaus toisiaan kohtaan on vienyt meitä molempia. Mutta kaikki rakastaa kaikkia.
Naisen työtä kotona tulisi ehdottomasti myös arvostaa. Jos on viellä lapsia tai tarkoitus
saada lapsia ja perustaa perhettä, niin naisen
työtä kotona pitäis erikoisesti arvostaa !
Nykyinen suuntaus on pahasti pielessä ! Tämä
suuntaus vaan näyttää olevan myös naisille
mieluisampi, joten tilanne on tosi sairas.
Vierailija kirjoitti:
Naisen työtä kotona tulisi ehdottomasti myös arvostaa. Jos on viellä lapsia tai tarkoitus
saada lapsia ja perustaa perhettä, niin naisen
työtä kotona pitäis erikoisesti arvostaa !
Nykyinen suuntaus on pahasti pielessä ! Tämä
suuntaus vaan näyttää olevan myös naisille
mieluisampi, joten tilanne on tosi sairas.
Lasten hoidosta kotona pitäisi saada rahaa se 1500 kuukausi käteen
Jos saa toivoa, niin hoitaja tai opettaja mieluusti, ovat sieltä kiihkeimmästä päästä ja hyvin sivistyneitä.
Ei kiinnosta koulutukset eikä työpaikat. Nainen, joka on naisellinen, miehiä arvostava, tatuoimaton ja lävistämätön on kunnon nainen. Sellainen kelpaa jokaiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Koulutetuista naisista helposti tulee ylimielisiä. Toisaalta vähänkoulutetut tai kouluttamattomat tuo varsin vähän rahaa talouteen. No sitten täytyy puntaroida muita avuja; ystävällisyys, käyttäytyminen, lempeys, ulkonäkö, seksi, yhteispeli jne
Tästä olen samaa mieltä. Vähänkään enemmän kouluja käynyt nainen on niin ylimielinen, että kaikki asiat pitäisi pyöriä vain hänen navan ympärillä. Ja jos joku asia ei ole mieleen niin ei asia varmasti jää epäselväksi.
Ja nämähän usein ovat kuitenkin töissä niin tekopirteitä ja ystävällisiä mutta kotona saakin sitten kuunnella kaikki päivän paskat työkaverit, työpaikan ja pomot. Ovat kuitenkin tehneet päivän aikana puolet kaikkien työkavereiden töistäkin.
No oon nyt töissä paikkakunnalla missä opetetaan hoitsuja ja täällä on myös iso keskussairaala, joten olen nainut nyt viime aikoina pelkästään hoitsuja ja niissäkin on eroja kuten viineissä.
Haluan naisen jolla ei ole muna jalkojen välissä.
En voisi kuvitella itseäni suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei omaa kohtuullisen laajaa yleissivistystä tai joka kirjoittaa huonosti. Deitti-ilmoitusten lukeminen loppuu välittömästi yhdyssanavirheisiin tai muuhun tökeröön ilmaisuun. Nuo kertoo niin paljon ihmisestä, että jos eivät ole kohdallaan, tuskin olisimme muutenkaan sopivat toisillemme. M43