Haluavatko miehet mieluummin korkeasti koulutettua naista esim. tuomari kuin vähemmän koulutettua naista esim. siivooja.
Olin parisuhteessa maisterin kanssa ja itse olin vain kampaaja. Suhteemme kariutui siihen, että minulla ei ollut akateemista loppututkintoa.
Kommentit (63)
MachoAlpha kirjoitti:
Kyllä nykyään mennään todelliset arvot edellä, eli oikeistopopulistit ja heidän hännystelijänsä eivät vaan kelpaa edes randomseksiin. Viisaus on paljon kiinnostavampaa kuin mitattava älykkyys ja moni korkeasti koulutettu kuvittelee, että hänelle kuin jostakin kiintiöstä kuuluu Barbie/Barbie Ken. Aito kiinnostus kulttuuriin (Coldplay/Flow on turn off, kamarimusiikki turn on) liberaaleihin arvoihin, luonnonsuojeluun, tasa-arvoon, ihmisoikeuksiin jne jne. Ja kyllä vaan, ulkonäölläkin on merkitystä paljonkin. Katkeruus sitten helposti iskee, kun todellisuus iskee.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin harrastaa seksiä itseäni älykkäämmän ja menestyvämmän naisen kanssa.
Olis kuumaa, mutta lähes mahdotonta itselleni löytää ketään tämän tasoista. Sellaisia vaan ei yksinkertaisesti ole. :)
Itse haluaisin harrastaa seksiä itseäni älykkäämmän ja menestyvämmän naisen kanssa.