Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko miehet mieluummin korkeasti koulutettua naista esim. tuomari kuin vähemmän koulutettua naista esim. siivooja.

Vierailija
12.08.2023 |

Olin parisuhteessa maisterin kanssa ja itse olin vain kampaaja. Suhteemme kariutui siihen, että minulla ei ollut akateemista loppututkintoa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin harrastaa seksiä itseäni älykkäämmän ja menestyvämmän naisen kanssa.

Vierailija
62/63 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MachoAlpha kirjoitti:

Kyllä nykyään mennään todelliset arvot edellä, eli oikeistopopulistit ja heidän hännystelijänsä eivät vaan kelpaa edes randomseksiin. Viisaus on paljon kiinnostavampaa kuin mitattava älykkyys ja moni korkeasti koulutettu kuvittelee, että hänelle kuin jostakin kiintiöstä kuuluu Barbie/Barbie Ken. Aito kiinnostus kulttuuriin (Coldplay/Flow on turn off, kamarimusiikki turn on) liberaaleihin arvoihin, luonnonsuojeluun, tasa-arvoon, ihmisoikeuksiin jne jne. Ja kyllä vaan, ulkonäölläkin on merkitystä paljonkin. Katkeruus sitten helposti iskee, kun todellisuus iskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin harrastaa seksiä itseäni älykkäämmän ja menestyvämmän naisen kanssa.

Olis kuumaa, mutta lähes mahdotonta itselleni löytää ketään tämän tasoista. Sellaisia vaan ei yksinkertaisesti ole. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi