Nainen, onko nuoleminen välttämätöntä?
Kommentit (89)
No ei kai jos ei itsekään tarvitse antaa suuseksiä.
Kyllä. Hyvin tehtynä, kun mies tykkää nuolla se on taivaallisen ihanaa ja antaa takuuvarmat ja kaikin parhaat orgasmit. Suuseksin jälkeen yhdyntä tuntuu niin ihanalta, että silmät pyörähtää päässä ja monesti tulee toinen orgasmi siinä. Lisäksi on todella kiihottavaa olla nuoltavana.
Ikinä en tyytyisi mieheen joka ei tykkää nuolla. Elämänlaatu olisi merkittävästi huonompaa kuin nuolemisesta nauttivan kanssa joka kiihkeästi kulli pystyssä syö pimppiä.
Ei olisi pitänyt alkaa miettiä, nyt olenkin jo märkä.
Naisen perseennuolenta on kyllä ihan suositeltavaa, tulee vähemmän sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Hyvin tehtynä, kun mies tykkää nuolla se on taivaallisen ihanaa ja antaa takuuvarmat ja kaikin parhaat orgasmit. Suuseksin jälkeen yhdyntä tuntuu niin ihanalta, että silmät pyörähtää päässä ja monesti tulee toinen orgasmi siinä. Lisäksi on todella kiihottavaa olla nuoltavana.
Ikinä en tyytyisi mieheen joka ei tykkää nuolla. Elämänlaatu olisi merkittävästi huonompaa kuin nuolemisesta nauttivan kanssa joka kiihkeästi kulli pystyssä syö pimppiä.
Sitten täällä jotkut yksinkertaiset miehet ei ymmärrä että nainen voi valita mielummin nautinnolllisen orgasmin suuseksillä kuin yhdynnässä. Fiksut miehet toteuttaa naisensa toiveet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten täällä jotkut yksinkertaiset miehet ei ymmärrä että nainen voi valita mielummin nautinnolllisen orgasmin suuseksillä kuin yhdynnässä. Fiksut miehet toteuttaa naisensa toiveet.
Niin mä teenkin vaikka fiksusta en tiedä. Onneksi vaimokin toteuttaa mun toivetta edes siinä että saan ensin nuolla hänet lämpimäksi ennen kuin aletaan toteuttaa sitä hänen toivettaan. Jos vain vaimon mukaan mentäisiin, niin aika ankeat panot olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole välttämätöntä. Itse lähinnä kiusaannun jos puolisoni nuolee minua. Ehkä johtuu siitä kun en osaa nauttia nuolemisesta.
Körttiläiskasvatus, anna palaa !
Kyllä. En kiihotu ja liukastu kunnolla jos persettäni ei nuolla
Ei ole. Pidän eniten penetraatiosta ja saan helpoimmin sormettamalla. Jos mies haluaa nuolla, niin nautin kyllä siitäkin, mutta välttämätöntä se siis ei ole
On välttämätöntä. En saa orgasmia muuten seksissä. Rakastan yli kaiken suuseksiä, mikään ei kiihota minua yhtä paljon. Onneksi mieheni tykkää myös tuottaa minulle nautintoa näin.