Nainen, onko nuoleminen välttämätöntä?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, riippuu kai miehestä mitä on tarjota tilalle. Ei mikään oo välttämätöntä jos muuten ollaan tyytyväisiä.
Mutta korvaako nuolemista mikään? Kosteilla sormilla räpläily ei ole verrattavissa ainakaan suuseksiin. Varmaan miehellä sama runkkaako kostealla kädellä vs suihinotto. Ei ole sama.
Aika paljon pitää olla tarjolla tilalle.
Mutta eihän se toki välttämätöntä ole.
Ketjua kun lukee niin suoraan on nähtävissä, et miestä vaihtamalla suuseksikin on alkanut toimia jos ei oo aiemmin toiminut ja lähes kaikille välttämätöntä.
Itse olen nykyisin suhteessa, jossa on hyvin vähän suuseksiä. Otan suihin mielelläni mut mies ei nuole juuri koskaan. Aiemmissa suhteissa olen saanut suuseksiä ja kaipaan sitä kyllä. Seksi on meillä hyvää muuten ja pärjään ilman nuolemistakin.
n42
Ei se nyt ihan välttämätöntäkään ole. Voi elää ilman sitäkin, mutta onko se sit sen arvoista, et kannattaisi elää ilman sitä. Varsinkin kun tietää et tuolla on pilvin pimein miehiä jotka oikeesti haluaa tehdä sitä.
Miksi edes tyytyisi elämään ilman nuolemista?
Siis on ja ei ole välttämätöntä.
Ei uusi autokaan ole välttämätön ja rahapulassa joutuu olemaan ilman, mutta miksi olla ilman suuseksiä? Sen takia et mies ei viitti tai halua nuolla ja tehdä hyvää naiselleen? Ei oo todellista eikä tarvi olla ilman.
Mun vaimo vaatinut ja halunnut jo kohta 47v nuolemista aina seksin alussa ja monesti orgasmiin asti. Käytännössä joka viikko nuollut, siitä lähtien kun ekan kerran nuolin. Vaimo jäi heti koukkuun ja edellyttänyt, että nuolen. Mikäs siinä, mielläni nuollut ja siitä tullut itsellekin intohimo. Helpommin on saanut vaimon kiimaan kuin pelkällä sormettamisella. Helpompi myös säädellä kiiman astetta. Joten voin sanoa nuolleeni eläissäni pillua, vaikkakin vain vaimon. Vaimo ottanut aina suihin kun meillä ollut seksiä ja loppuun astikin, jos olen pyytänyt tai ei ole päästy naimaan ja minua panettanut. Pyllyyn ei panna, mutta se taas johtuu siitä, ettei mahdu. Vaimo tehnyt aina kaiken mitä olen halunnut. Siksikään ei ole ollut tarvetta vaihtaa kumppania.
Vanhemmiten olen oppinut rentoutumaan nuolemisen aikana ja nauttimaan. Ennen en oikeen osannut olla enkä nauttia ihan täysillä. Pitkässä suhteessa olen oppinut luottamaan mieheen ja näen miten hänkin nauttii nuolemisesta ja kiihottuu ja samalla oppinut sitten itsekin rentoutumaan.
Onneksi on mies, joka sitä tekee ja tykkää tehdä. Ymmärrän kyllä, että ei kaikki sitä tykkää tehdä ja sekin pitää osata hyväksyä. Keksiä muita keinoja ja nautinnonlähteitä rinnalle.
Minulle nykyisin välttämätöntä, mutta aina en ole niin ajatellut
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt sellaiseenkin välillä, että nainen ei seksin yhteydessä halua pilluaan nuoltavan, koska se on "liian intiimiä". Tässä siis kyse yhden illan suhteista / muista kevyistä seksisuhteista.
No en todellakaan jonkun tuntemattoman tyypin antaisi alkaa lipoa haarojeni välissä.
Mun mies saa suihinottoa, anaalia, pillua sen takia, että mä suostun ja haluan myös antaa suuseksiä, anaali tuntuu hyvältä samoin kun perinteinen paneminen. Mies ei nuole ikinä.
Mä olen vissiin liian "helppo" tapaus seksin suhteen ja mies ei "vaivaudu" tekemään mitään "ekstraa" mulle.
Pitäiskö alkaa olemaan vähän vaikeampi tapaus? Yrittäiskö sitten enemmän vai joutuisinkohan olemaan kokonaan ilman muuta seksiäkin..
Ei todellakaan, mieluummin ilman.
Ei ole. Minusta se on kiusallista ja olisin mieluummin ilman. Välillä mies kuitenkin haluaa enkä raaski kieltäytyäkään kun hän siitä jostain syystä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa suihinottoa, anaalia, pillua sen takia, että mä suostun ja haluan myös antaa suuseksiä, anaali tuntuu hyvältä samoin kun perinteinen paneminen. Mies ei nuole ikinä.
Mä olen vissiin liian "helppo" tapaus seksin suhteen ja mies ei "vaivaudu" tekemään mitään "ekstraa" mulle.
Pitäiskö alkaa olemaan vähän vaikeampi tapaus? Yrittäiskö sitten enemmän vai joutuisinkohan olemaan kokonaan ilman muuta seksiäkin..
Mun veikkaus:
Jos alat olemaan "vaikeammin tavoiteltava" ja odotat, et mies alkaa tekemään jotain ensin ja jätät ottamatta suihin tai "ei seksiä ennenkuin nuolet", niin seksi loppuu kokonaan, kun mies ei tajua sitä ja ei tiedä mitä pitäisi tehdä ja mies tulee seksi-palstalle valittamaan, et vaimo on muuttunut haluttomaksi 😅
Tää oli siis vaan veikkaus, mutta joskus noita miehiä on aika helppo lukea ;)
N47
Useammin minä otan suihin kuin mieheni, mutta silloin kun itse saan niin se on kyllä hyvää. Enemmän kuitenkin erikoisherkku, kuin arkileipä. Eli ei välttämätön, mutta oikein mukava lisä. Orgasmin saan kyllä monta muutakin kautta ja penis on suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sanonut sille mitä haluat, se yleensä toimii parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö alkaa olemaan vähän vaikeampi tapaus? Yrittäiskö sitten enemmän vai joutuisinkohan olemaan kokonaan ilman muuta seksiäkin..Ootko sanonut sille mitä haluat, se yleensä toimii parhaiten.
Kyllä olen sanonut että tykkään siitä. En joka kerta erikseen pyydä, kun ei nuole niin ei nuole. Ei ole oma-aloitteinen asian suhteen, koska ilmeisesti ei siis tykkää siitä. Tekisi kai jos haluaisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt sellaiseenkin välillä, että nainen ei seksin yhteydessä halua pilluaan nuoltavan, koska se on "liian intiimiä". Tässä siis kyse yhden illan suhteista / muista kevyistä seksisuhteista.
No en todellakaan jonkun tuntemattoman tyypin antaisi alkaa lipoa haarojeni välissä.
Ei tarvii antaa, jokainen päättää itse. Sitä lähinnä ihmettelin, että yhden illan jutuissa kyllä kullia voi ottaa sisään, mutta suuseksi on jotenkin muka liian intiimiä. Ja yleensä suuteluakin on, se vasta intiimiä onkin, limakalvokontakti kuten suuseksissä ja lisäksi pääkopat ihan lähekkäin
Yhden illan suhteissa täytyy hommien loksahtaa kohdalleen, että ylipäätään uskaltaa nuolla. Randon kännisen baaribongauksen kanssa riskialtista. Saattaa vastapuolenkin harkintakyky pettää. Suuseksisuojista on ainakin minun kohdalla turha puhua. Kondomin vielä sietää, mutta nuolla muovipussin läpi.
Sama homma maksullisten kanssa, itselle pelkkä penetraatio on vain murto-osa tyydyttävästä seksistä. Eikä näytelty nautinto vastapuolelta houkuttele.
Omalla kohdalla suuseksi on oleellinen osa seksiä, jopa välttämätöntä. Itse en olisi naisen kanssa, joka ei halua/anna suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo vaatinut ja halunnut jo kohta 47v nuolemista aina seksin alussa ja monesti orgasmiin asti. Käytännössä joka viikko nuollut, siitä lähtien kun ekan kerran nuolin. Vaimo jäi heti koukkuun ja edellyttänyt, että nuolen. Mikäs siinä, mielläni nuollut ja siitä tullut itsellekin intohimo. Helpommin on saanut vaimon kiimaan kuin pelkällä sormettamisella. Helpompi myös säädellä kiiman astetta. Joten voin sanoa nuolleeni eläissäni pillua, vaikkakin vain vaimon. Vaimo ottanut aina suihin kun meillä ollut seksiä ja loppuun astikin, jos olen pyytänyt tai ei ole päästy naimaan ja minua panettanut. Pyllyyn ei panna, mutta se taas johtuu siitä, ettei mahdu. Vaimo tehnyt aina kaiken mitä olen halunnut. Siksikään ei ole ollut tarvetta vaihtaa kumppania.
Onko palstalla taas uusia lukijoita?
Ei, mutta rakastan sitä.
Mun mies nuolee aina kun pyydän, usein myös pyytämättä.
Edestä ja takaa
Sekä naisen että miehen elin , on sen näköinen että ei sitä hevillä rupea nuolemaan. Vastaan miehen/ ja Naisen puolesta.
Esim: Emätin, ryppyiset huulet ja aukko ammottaa, ehkä valuttaa myös jotain. Kiinnostaako nuolla? I dont think so. Tai miehen elin: Saattaa olla vaikka millainen "jurva" eli kaareva , eri paksuinen käyrä, sekä pieniä karvoja saattaa esinahan alla olla. Jopa smegmaa.
Ja puhtaana sama juttu, ei siihen suihku auta. Se pistävä haju mikä kummassakin kusivehkeessä on, on ainakin oma syyni miksi en halua sitä tehdä.
N30+ +M30+
En kieltäydy koskaan jos näen, et mies oikeesti ja himokkaasti haluaa. Kelpaa kyllä seksi ilman nuolemistakin, mut onhan siinä jotain enemmän jos mies oma-aloitteisesti tekee sitä.
Nuolemisen jälkeen tulee se tunne et on pakko saada jotain sisään. Hirveä himo