Nainen, onko nuoleminen välttämätöntä?
Kommentit (89)
Kaikki paitsi perseennuolenta on turhaa.
Naisen orgasmien määrä laskenee dramaattisesti. Meillä aina nuollaan emännälle ensin orkku ja sitten jatketaan muuten.
Ei välttämätöntä, mutta tärkeää ja ihanaa se on. Saan orgasmin aika nopeasti nuolemalla, ja vaikka se orgasmi ei ole niin voimakas kuin yhdynnässä, niin ihanalta ja nautinnolliselta se silti tuntuu. Nykyään olen tottunut siihen, että mieheni haluaa nuolla usein, ja on tyytyväinen pelkästään siihen, että saa nuolla ilman sitä seuraavaa yhdyntää tai odotusta vastapalvelukseksi annetusta suihinotosta. Tykkään kyllä ottaa suihin, mutta orgasmin jälkeen mielelläni vaan leijailen raukeena jonkin aikaa.
Turusta naista joka antaa myös kliorista nuolla yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmien määrä laskenee dramaattisesti. Meillä aina nuollaan emännälle ensin orkku ja sitten jatketaan muuten.
Mitä taroitat? Miksi?
On välttämätöntä. En voisi missään tapauksessa olla suhteessa, jossa mies ei nuolisi. Toisaalta myös se itse yhdyntä on myös hyvin tärkeä. Tykkään myös itse antaa suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies, onko paneminen välttämätöntä? yhtä typerä kysymys.
Tämä.
Jos naisen nautinnolla on yhtään väliä, annat suuseksiä.
En huolisi miestä jota ei kiinnosta nautintoni. Kyllä miehen pitää nuolla.
Jos ei nuole, on estynyt tai itsekäs tai molempia.
Haluan kiihkeän miehen joka on intohimoinen naisen orgasmin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Joskus voi pikaisen ottaa ilmankin mikäli kiire ja mies ihan himoissaan pallit täynnä, mutta pääosin haluan nauttia myös suuseksistä. Tykkään monipuolisesta seksistä ja suuseksillä saan kaikin parhaat orgasmit. Suuseksiorgasmin jälkeen yhdyntä tuntuu todella mahtavalta ja joskus saan toisen orgasmin yhdynnässä.
Ennen kuin joku tulee tähän kommentoimaan kuten jossain aiemmassa ketjussa, että annanko itse persettä niin, kyllä. Meillä harrastetaan välillä anaaliseksiäkin koska miestä se kiihottaa ja halusin harjoitella siksi hänen kanssaan tätäkin.
Otan myös suihin mieheltä.Meillä seksi on iloista puuhaa ja toiselle voi huoletta ehdottaa asioita joita sitten kokeillaan tai ei kokeilla, mutta molemmat pyrkii tuottamaan toiselle nautintoa unohtamatta kuitenkaan itseäänkään. Seksi on kivaa ja sitä harrastetaan monta kertaa viikossa, yleensä valot päällä niin näkee toisen hyvin.
Pakko nostaa hattua! Väitän, ettänjos kaikki parisuhteissa omalta osaltaan uhraisivat toisinaan ajatuksen sille, että mikähän siitä toisesta tuntuisi mukavalta niin a) harrastettaisiin tyydyttävämpää seksiä, b) useammin seksiä ja c) parisuhteet voisivat paremmin.
Meillä vaimo saa suuseksiä aina, kun sitä pyytää ja usein pyytämättäkin. Niin ikään saan toisinaan myös itse suuseksiä. Joskin saajana tosi tärkeää, että ollaan puhtaita. Menisi ihan totaalisesti fiilikset, jos joku antaisi suuseksiä, kun koen itseni likaiseksi. Naisen ei minusta ole pakko olla aivan vastikään peseytynyt, kunhan nyt samana päivänä.
M35
Naiselle perseensä nuolettaminen on testi miehen himosta. Jos ei nuole anusta,ei himoitse häntä. Silloin - jätä se sika.
Minulla on ollut kaikki seurustelukumppanit ja nykyinen mieskin sellainen että olen saanut suuseksiä.
Ja minua on nuoltu edestä ja takaa, ja saan orgasmin todella helposti niin.
On vaikea kuvitella seksielämää ilman suuseksiä
Ei ole, ei pillun eikä pyllyn nuoleminen. Kullin nuoleminen/ imeminen.... sama juttu!
Vierailija kirjoitti:
Naiselle perseensä nuolettaminen on testi miehen himosta. Jos ei nuole anusta,ei himoitse häntä. Silloin - jätä se sika.
Nuolemisen jälkeen on hyvä naida peppuun.
Kaikki seksitaudithan voivat tarttua myös nuoltaessa niin nuoltavaan kuin nuolijaankin; siinä syy, miksi en anna nuolla pilluani ja vielä vähemmän pyllyäni. Pilluni nauttisi suuresti, jos sitä nuoltaisiin perusteellisen hartaasti ja pitkää , vaan ei se nyt vain käy.....Joskus mua on nuoltu suojaimen kanssa, mutta eihän se ihan samalta tunnu.
Ei ole. Itse en tykkää ja koen sen kiusalliseksi.
Jos nuolee pitäisi osata tehdä se myös "oikein" eli keskittyä glitoriksen seudun nuolemiseen, eikä emättimen suun nuolemiseen, joka ei kiihota ainakaan itseä vähääkään.
Hyvin pärjää ilman suuseksiä. Harvoin se edes tuntuu kummoiselle ku harva osaa hyvin. Oon antanut nuolla jos kovasti mies sitä haluaa,itse en ole kertaakaan elämäni aikana pyytänyt ketään nuolemaan, mutta silloinkin odottelen koska se paneminen alkaa. Sillä asialla on paljon enemmän merkitystä kun nuolemisella.
Ei ole välttämätöntä, en pidä siitä vaikka useampi on kokeillut
Ei ole välttämätöntä, harva asia on. En kuitenkaan tunne itseäni halutuksi jos mies ei nuole. Nykyinen mies ei ole koskaan nuollut ja aika pliisuksi on seksielämä jäänyt, hän on jotenkin pidättyväinen ja jäykkä muutenkin. Eikä kyllä vaadi itselleenkään suuseksiä, päinvastoin ei halua.
Mies, jonka mielestä naisen nuoleminen ei ole kivaa olisi turn off. Vaikka en itse edes välitä siitä että minua nuollaan, sillä se ei stimuloi tarpeeksi. Mutta en toki muutenkaan tule helposti.
meillä mies nuolisi enemmänkin, mutta siinä on minun kannalta huono asia, laukean todella nopeasti kun saan suuseksiä, ja haluan nautiskella enempi. Etenkin jos samaan aikaan sormet hieroo mun g.pistettä, tuntuu että orkku lähtee hyvin herkällä liikkeelle. Ärsyttävää.