Nainen, onko nuoleminen välttämätöntä?
Kommentit (89)
Nuoleminen niin. En osaa oikein sanoa jokin siinä on että ei nappaa, ja joskus se taas on huippujuttu.
Oma puolisoni haluaisi suuseksiä antaa mutta en oikein osaa olla siinä kun kyse kuitenkin todella intiimistä asiasta. Kyllä molemmat toisinaan toisilleen haluaa sitä antaa ei se ole mikään ehdoton ei ja ehdoton kyllä.
Olen huomannut että paljon kiinni mielialasta, ja ylipäätään vireystilasta. Olen vain huomannut että kun ikää tulee enemmän sitä jotenkin rupeaa ujostelee seksin aikana seksistä ylipäätään? Muilla kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo joka sanoi vaimosta ja pyllypanosta että ei MAHDU. Niin voin taata että mahtuu. Sinne menee vaikka kaulin, kun on liukasteet ja taitoa kehissä. fakta.
Ei MAHDU, joten älä puhu potaskaa. Kokeillut mielenkiinnolla omaankin pyllyyn paksuin ei mahtunut mitenkään millään keinoin vaikka yritin reilulla liukkarimäärällä. Ei vain venynyt tarpeeksi , vaikka oma perä väljempi kuin vaimolla. Keskiverokalun 13/22cm meni helposti, 19/14cm jelly jortikka pienen ähellyksen jälkeen, järein 21/15,5cm ei mitenkään. Ei auttanut mitkään venyttelyt tai vastaan ponnistelut. Repimään en viitsinyt. Pillujen ja perän koot ja venymiskyky on yksilölliset, kaikilla ei ole väljiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo joka sanoi vaimosta ja pyllypanosta että ei MAHDU. Niin voin taata että mahtuu. Sinne menee vaikka kaulin, kun on liukasteet ja taitoa kehissä. fakta.
Ei MAHDU, joten älä puhu potaskaa. Kokeillut mielenkiinnolla omaankin pyllyyn paksuin ei mahtunut mitenkään millään keinoin vaikka yritin reilulla liukkarimäärällä. Ei vain venynyt tarpeeksi , vaikka oma perä väljempi kuin vaimolla. Keskiverokalun 13/22cm meni helposti, 19/14cm jelly jortikka pienen ähellyksen jälkeen, järein 21/15,5cm ei mitenkään. Ei auttanut mitkään venyttelyt tai vastaan ponnistelut. Repimään en viitsinyt. Pillujen ja perän koot ja venymiskyky on yksilölliset, kaikilla ei ole väljiä.
Sä et vaan osaa. Siitä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt sellaiseenkin välillä, että nainen ei seksin yhteydessä halua pilluaan nuoltavan, koska se on "liian intiimiä". Tässä siis kyse yhden illan suhteista / muista kevyistä seksisuhteista.
No en todellakaan jonkun tuntemattoman tyypin antaisi alkaa lipoa haarojeni välissä.
Ei tarvii antaa, jokainen päättää itse. Sitä lähinnä ihmettelin, että yhden illan jutuissa kyllä kullia voi ottaa sisään, mutta suuseksi on jotenkin muka liian intiimiä. Ja yleensä suuteluakin on, se vasta intiimiä onkin, limakalvokontakti kuten suuseksissä ja lisäksi pääkopat ihan lähekkäin
On tää ihmeellistä nykyaikana, suuteleminen on epänormaalia ja vaarallista, mutta perseen nuoleminen ei.
Vierailija kirjoitti:
Sekä naisen että miehen elin , on sen näköinen että ei sitä hevillä rupea nuolemaan. Vastaan miehen/ ja Naisen puolesta.
Esim: Emätin, ryppyiset huulet ja aukko ammottaa, ehkä valuttaa myös jotain. Kiinnostaako nuolla? I dont think so. Tai miehen elin: Saattaa olla vaikka millainen "jurva" eli kaareva , eri paksuinen käyrä, sekä pieniä karvoja saattaa esinahan alla olla. Jopa smegmaa.
Ja puhtaana sama juttu, ei siihen suihku auta. Se pistävä haju mikä kummassakin kusivehkeessä on, on ainakin oma syyni miksi en halua sitä tehdä.
N30+ +M30+
Näin on, kusi- ja paskareikään/kusivehkeeseen ei kielellään kiinnosta koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt sellaiseenkin välillä, että nainen ei seksin yhteydessä halua pilluaan nuoltavan, koska se on "liian intiimiä". Tässä siis kyse yhden illan suhteista / muista kevyistä seksisuhteista.
No en todellakaan jonkun tuntemattoman tyypin antaisi alkaa lipoa haarojeni välissä.
Ei tarvii antaa, jokainen päättää itse. Sitä lähinnä ihmettelin, että yhden illan jutuissa kyllä kullia voi ottaa sisään, mutta suuseksi on jotenkin muka liian intiimiä. Ja yleensä suuteluakin on, se vasta intiimiä onkin, limakalvokontakti kuten suuseksissä ja lisäksi pääkopat ihan lähekkäin
On tää ihmeellistä nykyaikana, suuteleminen on epänormaalia ja vaarallista, mutta perseen nuoleminen ei.
Kukaan ei ole väittänyt, että suuteleminen olisi epänormaalia ja vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä naisen että miehen elin , on sen näköinen että ei sitä hevillä rupea nuolemaan. Vastaan miehen/ ja Naisen puolesta.
Esim: Emätin, ryppyiset huulet ja aukko ammottaa, ehkä valuttaa myös jotain. Kiinnostaako nuolla? I dont think so. Tai miehen elin: Saattaa olla vaikka millainen "jurva" eli kaareva , eri paksuinen käyrä, sekä pieniä karvoja saattaa esinahan alla olla. Jopa smegmaa.
Ja puhtaana sama juttu, ei siihen suihku auta. Se pistävä haju mikä kummassakin kusivehkeessä on, on ainakin oma syyni miksi en halua sitä tehdä.
N30+ +M30+
Näin on, kusi- ja paskareikään/kusivehkeeseen ei kielellään kiinnosta koskea.
Joo eläinten hommaahan tuo nuolevat toisten perseet ja omat perseensä puhtaaksi paskasta ja kusesta...
Sain joskus iskettyä miehen yökerhosta. Sain siltä parasta nuolentaa koskaan ja laukesin.
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Kyllä ja ei.
Ei oo välttämätöntä ja seksihommat onnistuu hyvin ilman sitäkin, jos on tarpeeksi kiihottunut ja mieli tekee seksiä muutenkin.
Mutta tietysti jos haluaa maksimaalista nautintoa tai jos mies haluaa saada naisen kiihottumaan, ni on se kyllä sitten melkeen välttämätöntä 😅
En usko et monikaan nainen kieltäytyisi siitä, paitsi jos mies ei halua tehdä sitä tai muuten on väkinäisempää. Mielummin valitsisin nuolemattomuuden, kuin tunteen, et sitä tehdään "väkisin" tai vähääkään vastentahtoisesti.N47
Nii ei ole välttämätöntä, mut sit ei mieheltäkään oteta suihin?
Seksi ei ole mitään vaihtokauppaa. Mä teen näin niin sun pitää nyt tehdä noin. Todella lapsellinen ja kieroutunut näkemys seksistä.
Hyvä seksi perustuu nautintoon. Siinä se. Jotkut naiset tykkäävät ottaa suihin, mietippä sitä. Mun nainen kostuu kun imee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Kyllä ja ei.
Ei oo välttämätöntä ja seksihommat onnistuu hyvin ilman sitäkin, jos on tarpeeksi kiihottunut ja mieli tekee seksiä muutenkin.
Mutta tietysti jos haluaa maksimaalista nautintoa tai jos mies haluaa saada naisen kiihottumaan, ni on se kyllä sitten melkeen välttämätöntä 😅
En usko et monikaan nainen kieltäytyisi siitä, paitsi jos mies ei halua tehdä sitä tai muuten on väkinäisempää. Mielummin valitsisin nuolemattomuuden, kuin tunteen, et sitä tehdään "väkisin" tai vähääkään vastentahtoisesti.N47
Nii ei ole välttämätöntä, mut sit ei mieheltäkään oteta suihin?
Seksi ei ole mitään vaihtokauppaa. Mä teen näin niin sun pitää nyt tehdä noin. Todella lapsellinen ja kieroutunut näkemys seksistä.
Hyvä seksi perustuu nautintoon. Siinä se. Jotkut naiset tykkäävät ottaa suihin, mietippä sitä. Mun nainen kostuu kun imee
Kovenetkos kun nuolet?
Vierailija kirjoitti:
Kovenetkos kun nuolet?
En muista miehistä tiedä, mutta oma kaluni kovenee parhaiten ja välittömästi aina viimeistään siinä vaiheessa kun alan nuolemaan vaimon pillua. Vaikka olisin ollut väsynyt tai vähemmän halukas ja vaimo halunnut seksiä, niin varmin tapa saada seisokki on alkaa nuolemaan. Mitä kuumempana vaimo käynyt sitä kovempi seisokki. Näin on ollut aina.
Meillä suuseksi ja sormetus on pääosassa, koska rouva aloittaa loputtoman sarjalaukeamisen kun saa suuseksiä. Mies nuolee edestäpäin klitorista ja sormettaa samalla. Takaapäin hän nuolee peppureikää, sormettaa toisella kädellä, ja hieroo klitorista toisella. Penetraatio-yhdyntään ei välttämättä päädytä ollenkaan. Mies laukeaa yleensä suuhun 69-asennossa, varsinkin jos sormet työnnetään peppuun. Jos yhdyntään päädytään niin mies nuolee ja sormettaa vielä laukeamisen jälkeenkin, eli samalla siivoaa jälkensä. Eli joo, meillä nuoleminen on todellakin välttämätöntä.
Haluan nuolla, lähes joka kerta aloitetaan sillä, jos olisi sellainen kumppani joka ei sitä haluaisi hänelle tehtävän minua ainakin harmittaisi...
Miehissä on eroja. En tykkää, kun sellainen mies nuolee, joka nuolee vain omaksi ilokseen, mutta sitten taas on ihan parasta, kun mies haluaa tuottaa toiminnallaan nautintoa.
Onhan se takuu orgasmi ja ihanaa, kunhan se tehdään oikein!
Niin joillekkin on joillekin ei ite pystyn kyllä suuseksiä antamaan naiselle joka sanoo että ei pysty siihen vastaamaan. Meillä kaikilla on rajamme ja kunnioitetaan niitä.
Mies, onko paneminen välttämätöntä? yhtä typerä kysymys.