Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko nuoleminen välttämätöntä?

Vierailija
11.08.2023 |

Kyllä vai ei? Perustelut miksi?

Kommentit (89)

1/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei.

Ei oo välttämätöntä ja seksihommat onnistuu hyvin ilman sitäkin, jos on tarpeeksi kiihottunut ja mieli tekee seksiä muutenkin.

Mutta tietysti jos haluaa maksimaalista nautintoa tai jos mies haluaa saada naisen kiihottumaan, ni on se kyllä sitten melkeen välttämätöntä 😅

En usko et monikaan nainen kieltäytyisi siitä, paitsi jos mies ei halua tehdä sitä tai muuten on väkinäisempää. Mielummin valitsisin nuolemattomuuden, kuin tunteen, et sitä tehdään "väkisin" tai vähääkään vastentahtoisesti.

N47

Vierailija
2/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämätöntä. Itse lähinnä kiusaannun jos puolisoni nuolee minua. Ehkä johtuu siitä kun en osaa nauttia nuolemisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Kyllä ja ei.

Ei oo välttämätöntä ja seksihommat onnistuu hyvin ilman sitäkin, jos on tarpeeksi kiihottunut ja mieli tekee seksiä muutenkin.

Mutta tietysti jos haluaa maksimaalista nautintoa tai jos mies haluaa saada naisen kiihottumaan, ni on se kyllä sitten melkeen välttämätöntä 😅

En usko et monikaan nainen kieltäytyisi siitä, paitsi jos mies ei halua tehdä sitä tai muuten on väkinäisempää. Mielummin valitsisin nuolemattomuuden, kuin tunteen, et sitä tehdään "väkisin" tai vähääkään vastentahtoisesti.

N47

Nii ei ole välttämätöntä, mut sit ei mieheltäkään oteta suihin?

4/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Kyllä ja ei.

N47

Voi ny suihinotto sentään.

Sitähän tässä ei kysytty, mut mä otan suihin myös sen takia, et se kiihottaa mua itteekin ja tykkään siitä.

Mä en myöskään laske muitakaan kertoja ollaanko miehen kanssa tasoissa jossain muissa kosketteluissa tms.

N47

Vierailija
5/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämätöntä, elinhän onnellisena 30 vuotta ilman sitä. Nyt kun uusi mieheni rakastaa tuottaa nautintoa ja saan suuseksiä, niin en siitä kyllä enää luopuisi.

Vierailija
6/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Joskus voi pikaisen ottaa ilmankin mikäli kiire ja mies ihan himoissaan pallit täynnä, mutta pääosin haluan nauttia myös suuseksistä. Tykkään monipuolisesta seksistä ja suuseksillä saan kaikin parhaat orgasmit. Suuseksiorgasmin jälkeen yhdyntä tuntuu todella mahtavalta ja joskus saan toisen orgasmin yhdynnässä.

Ennen kuin joku tulee tähän kommentoimaan kuten jossain aiemmassa ketjussa, että annanko itse persettä niin, kyllä. Meillä harrastetaan välillä anaaliseksiäkin koska miestä se kiihottaa ja halusin harjoitella siksi hänen kanssaan tätäkin.

Otan myös suihin mieheltä.

Meillä seksi on iloista puuhaa ja toiselle voi huoletta ehdottaa asioita joita sitten kokeillaan tai ei kokeilla, mutta molemmat pyrkii tuottamaan toiselle nautintoa unohtamatta kuitenkaan itseäänkään. Seksi on kivaa ja sitä harrastetaan monta kertaa viikossa, yleensä valot päällä niin näkee toisen hyvin.

Vierailija
7/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Kyllä ja ei.

N47

Kukaan ei kysellyt suihinotosta yhtään mitään. Aiheena oli pillun nuoleminen. Ihan tiedoksi vain.

Vierailija
8/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pärjään mainiosti ilman. Jos mies ihan oikeasti haluaa nuolla niin se on ok, muussa tapauksessa en edes suostu.

9/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Joskus voi pikaisen ottaa ilmankin mikäli kiire ja mies ihan himoissaan pallit täynnä, mutta pääosin haluan nauttia myös suuseksistä. Tykkään monipuolisesta seksistä ja suuseksillä saan kaikin parhaat orgasmit. Suuseksiorgasmin jälkeen yhdyntä tuntuu todella mahtavalta ja joskus saan toisen orgasmin yhdynnässä.

Ennen kuin joku tulee tähän kommentoimaan kuten jossain aiemmassa ketjussa, että annanko itse persettä niin, kyllä. Meillä harrastetaan välillä anaaliseksiäkin koska miestä se kiihottaa ja halusin harjoitella siksi hänen kanssaan tätäkin.

Meillä seksi on iloista puuhaa ja toiselle voi huoletta ehdottaa asioita joita sitten kokeillaan tai ei kokeilla, mutta molemmat pyrkii tuottamaan toiselle nautintoa unohtamatta kuitenkaan itseäänkään. Seksi on kivaa ja sitä harrastetaan monta kertaa viikossa, yleensä valot päällä niin näkee toisen hyvin.

Joo aina muuten nuolemisketjuissa pitää mainita se, et se on suoraan verrannollinen siihen, et jos mies nuolee ni sit pitää muistaa antaa persettä tai niin kuin joku mulle tossa jo mainitsikin, että jos ei nuole ni sit ei kuulu ottaa suihinkaan. Kerrat pitää laskea ja olla tasoissa.

Joidenkin olisi hyvä muistaa, et seksi ei ole pelkkää vaihtokauppaa vaan sen tarkoitus on just tuottaa nautintoa toiselle ja itselle.

N47

Vierailija
10/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä, mut siltikään ei mies nuole. Se ei vaan tykkää siitä ja mä joudun olemaan ilman suuseksiä.

Pärjään ilman, mutta vain pakon edessä, kun en halua sitä muualtakaan hakea.

Olen kateellinen kaikille naisille, joiden miehet tekee sitä oma-aloitteisesti ja todella sitä haluavat

Vierailija
11/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen kanssa 15 vuotta ilman nuolemista ja suuseksiä ja henkiin jäin. Tilanne on onneksi korjaantunut nykyisen kanssa, joka tekee sitä mielellään ja sanoo, et kiihottaa häntäkin kun saa antaa suuseksiä. N50

Vierailija
12/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On välttämätöntä. En olis suhteessa miehen kanssa, kuka ei nuole. Mistä porukka ees löytää sellasia miehiä, jotka ei halua naista tyydyttää ja tuottaa nautintoa. Ei voi odottaa paljoa itsekään saavan jos mitään ei tee

Vierailija
13/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo aina muuten nuolemisketjuissa pitää mainita se, et se on suoraan verrannollinen siihen, et jos mies nuolee ni sit pitää muistaa antaa persettä tai niin kuin joku mulle tossa jo mainitsikin, että jos ei nuole ni sit ei kuulu ottaa suihinkaan. Kerrat pitää laskea ja olla tasoissa.

Joidenkin olisi hyvä muistaa, et seksi ei ole pelkkää vaihtokauppaa vaan sen tarkoitus on just tuottaa nautintoa toiselle ja itselle.

N47

Juuri näin. Aika pahasti hauskuus hommasta karisee jos pitää miettiä mitä kumpikin on milloinkin tehnyt. Sama juttu parisuhteessa yleensäkin. Ennemmin kannattaa molempien yrittää tehdä mahdollisimman paljon mukavia asioita toiselle.

Vierailija
14/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei oo. Pystyy olemaan ilman nuolemistakin mut puuttuuhan siitä jotain ilman sitä. Ja kertoo miehen halukkuudestakin jos on ihan nounou nuoleminen.

Vierailija
15/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä, mut siltikään ei mies nuole. Se ei vaan tykkää siitä ja mä joudun olemaan ilman suuseksiä.

Pärjään ilman, mutta vain pakon edessä, kun en halua sitä muualtakaan hakea.

Olen kateellinen kaikille naisille, joiden miehet tekee sitä oma-aloitteisesti ja todella sitä haluavat

Kannattaa ruveta sinkuksi ja katsella parempi mies. Meillä jokaisella kuitenkin vain yksi elämä niin siitä kannattaa nauttia mahdollisimman paljon. Hyviä miehiä löytyy vaikka kuinka ja suurinosa tykkää nuolla pillua.

Vierailija
16/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä haluan, että mieheni nuolee minua. Ja tykkää kyllä nuolla. En kyllä tykkäsin olla ilman.

Ja minä tykkään ottaa mieheltäni suihin.

Vierailija
17/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, riippuu kai miehestä mitä on tarjota tilalle. Ei mikään oo välttämätöntä jos muuten ollaan tyytyväisiä.

Vierailija
18/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin välttämätöntä. Mä oon elänyt kahdessa suhteessa, joissa ei ollut kunnollista suuseksiä tai se oli sellasta vähän väkinäistä ja en yhteenkään enää ala. Ei ole naista tarkoitettu olemaan ilman nuolemista. Nyt pari edellistä miestä ketä tapailin, teki sitä mielellään ja olen itsekin herännyt todellisuuteen, että miksi pitäis ees olla ilman.

N

Vierailija
19/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt sellaiseenkin välillä, että nainen ei seksin yhteydessä halua pilluaan nuoltavan, koska se on "liian intiimiä". Tässä siis kyse yhden illan suhteista / muista kevyistä seksisuhteista.

Vierailija
20/89 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole välttämätöntä. Itse lähinnä kiusaannun jos puolisoni nuolee minua. Ehkä johtuu siitä kun en osaa nauttia nuolemisesta.

Mun puolisolla sama. Hän haluaa mieluummin sormia kuin kieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä