Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa työtäni

Vierailija
11.08.2023 |

Olen ollut jonkun aikaa uudessa työssä. Työ on yksinäistä. Kollegoja ei saa liikaa vaivata, vaan pitäisi kuulemma intuitiivisesti ymmärtää miten työt kuuluu hoitaa. Työpaikalla anotaan ettei virheitä saisi pelätä, mutta jos tekee sellaisen tulee päivittelyä siitä kuinka ihmeessä oikein on tuolla tavalla voinut asian käsittää.

Helpottaako tämä missään vaiheessa ja mitä oikein pitäisi tehdä? Uuden työn myötä olo on alkanut tuntua masentuneelta.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sitä silti. Ei kaikki elämässä ole kivaa.

Vierailija
42/42 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän takaa löysin tämän keskustelun

Kuvaus tilanteestasi voisi olla suoraan omalta näppäimistöltäni: olen itsekin aloittanut uudessa työssä pari kk sitten, en saanut perehdytystä, vastaus koulutuspyyntöihin on poikkeuksetta "intrasta löytyy dokkarit"...

Työ on minulle uutta ja rooli on työnantajallani uusi. Ymmärrän, että puolin ja toisin uuteen sopeutuminen vie aikaa. Roolini ei myöskään ole täysin selkeä vielä työnantajan puolellakaan. Tilanne on kuitenkin minulle kuormittava, kun joudun jatkuvasti arpomaan, missä menevät valtuuksieni rajat, kuka voi auttaa eteenpäin missäkin asiassa, jne...

Onneksi on koeaika ja myös minä voin tehdä sen puitteissa arviointia, olenko sopiva työhön ja erityisesti onko työ sopiva minulle. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että parasta olisi etsiä uusia haasteita, ehkä en tosiaan ole kykenevä taidoiltani tähän tehtävään.

Harmittaa, kun lähdin tämän paikan perässä vakituisesta työstä, jossa sentään siedin työskentelyä jos en nyt siitä nauttinut. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla