Olen 195 cm mies, mutta en kiinnosta naisia.
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille naisille mikään riitä ja kelpaa?
Kerta nainen saa halutessaan lapsen klinikan tarjoamalta spermalta rimaa voikin pitää korkeammalla. Mies tuo AINA mukanaan turvallisuusriskin ja kosolti päänsärkyä. Totta halvatussa miehen pitää tuntua spessulta.
Ei pelkkä pituus riitä. Millainen kroppa muuten on, ootko urheilullinen vai pullamössö?
Luonteella on myös merkitystä, yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä naiset on, että pitää nirsoilla niin paljon?
Naisia ei järjestään kiinnosta kylmä kulissiliitto. Onnenonkijat leikkii aikansa kunnes jättävät lompakon saavuttaessa limiittinsä. Miehille tuntuisi kelpaavan piiloalkkis viinin lipittäjä. Valtaosa naisista miettii nykyään tuottaako nykyinen ihmissuhde onnea ja iloa. Päihteidenkäyttöä pyritään välttämään tai ainakin pitämään minimissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä pituus riitä. Millainen kroppa muuten on, ootko urheilullinen vai pullamössö?
Luonteella on myös merkitystä, yllätys.
On mahaa mutta ei paljon ja lihava en ole koska olen pitkä, kyllä mä liikun ja en istu kotona vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Checklist:
- kuinka komea naama sinulla on?
- millainen kroppa. Hartialeveys? Onko ryhti kunnossa?
- ammatti, koulutus, tulot, varallisuus?
- asuinpaikka ja asunnon taso (ml. itse asunto, sijainti, sisustus, siisteys)
- sosiaaliset taidot, eli oletko nopeasti reagoiva johtohahmo joka osaa heittää pikkunäppärää kommenttia aiheesta kuin aiheesta? Jos et, niin miten lähellä tätä arvioisit olevasi?
- oletko naisseurassa itsevarma ja aloitteellinen? Optimi on itsetyytyväinen mies (näytät siltä että naisia saa helposti joten tarvetta ei ole)
Muuten lista ok, paitsi tuo itsetyytyväinen mies? Jos se tarkoittaa omahyväistä, niin ei todellakaan. Jos hyväitsetuntoista, niin sitten kyllä.
Naisia miellyttää eniten mies joka taiteilee hyväitsetuntoisen ja omahyväisyyden rajoilla.
Tämä testattiin joskus palstalla. Tänne linkattiin mies jolla oli omahyväinen ilme. Miesvastaajat pitivät miestä omahyväisenä - mitä tämä olikin - mutta naisvastaajien mielestä mies näyttä vain itsevarmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Checklist:
- sosiaaliset taidot, eli oletko nopeasti reagoiva johtohahmo joka osaa heittää pikkunäppärää kommenttia aiheesta kuin aiheesta? Jos et, niin miten lähellä tätä arvioisit olevasi?
- oletko naisseurassa itsevarma ja aloitteellinen? Optimi on itsetyytyväinen mies (näytät siltä että naisia saa helposti joten tarvetta ei ole)
Muuten lista ok, paitsi tuo itsetyytyväinen mies? Jos se tarkoittaa omahyväistä, niin ei todellakaan. Jos hyväitsetuntoista, niin sitten kyllä.
Naisia miellyttää eniten mies joka taiteilee hyväitsetuntoisen ja omahyväisyyden rajoilla.
Tämä testattiin joskus palstalla. Tänne linkattiin mies jolla oli omahyväinen ilme. Miesvastaajat pitivät miestä omahyväisenä - mitä tämä olikin - mutta naisvastaajien mielestä mies näyttä vain itsevarmalta.
Tämä. Naiset luulevat että omahyväisyys on turn-off, koska he kuvittelevat mielessään omahyväisyyden karikatyyrin, siis tyyliin tämä mies.
https://previews.123rf.com/images/feedough/feedough1801/feedough1801001…
Oikeasti lievä omahyväisyys on naisille vain plussaa, etenkin nuorille naisille, kunhan sitä ei vedetä kuvan miehen tyyliin överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Checklist:
Niin meidän naisten suorastaan pitää syttyä pitsalaatikkojen alla asuvasta passiivis-aggressiivisesta sovinistista. Meidän oletetaan parantavan ikuisuuksia horrostilassa ollut äitinsä hylkäämä kulkukolli. Naisia soimataan pitkin nettiä siitä ettei selvästi ongelmainen mies kelpaa. Jopa perheelliset naiset alkaa räkimään sinkkuja ja klinikalle meneviä itseellisiä naisia päin. Siksikö ettei itse uskallettu sanoa ajoissa ei ja pysyä sinkkuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Checklist:
Tämä. Naiset luulevat että omahyväisyys on turn-off, koska he kuvittelevat mielessään omahyväisyyden karikatyyrin, siis tyyliin tämä mies.
https://previews.123rf.com/images/feedough/feedough1801/feedough1801001…
Oikeasti lievä omahyväisyys on naisille vain plussaa, etenkin nuorille naisille, kunhan sitä ei vedetä kuvan miehen tyyliin överiksi.
No sullahan on teoria täysin hallussa. Siitä vaan sitten käytäntöä harjottelemaan jos vielä innostusta löytyy. Paitsi jos ikää on jo keski-iän verran niin ehkei nuoren naisen hurmaamisen pitkällä oppimäärällä paljon tee, se olis pitänyt tajuta jo sillon aikanaan.
Mitä miehet luulee, että nainen haluaa mieheltä:
- pitus vähintään 190 cm
- vähintään 20 cm penis
- paljon rahaa ja valtaa
Mitä naiset oikeasti haluaa mieheltä:
- keskustelutaitoisuus
- älykkyys ja sivistyneisyys
- pitää itsestään ja läheisistään huolta
Vierailija kirjoitti:
Raha on naisille ainoa ja olennainen kriteeri. Loput vaatimukset eivät ole kuin koristelua.
Raha on vaan plussaa. En ottaisi vanhaa, ilkeää ja rumaa miestä vaikka olisi miten rikas.
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet luulee, että nainen haluaa mieheltä:
- pitus vähintään 190 cm
- vähintään 20 cm penis
- paljon rahaa ja valtaa
Mitä naiset oikeasti haluaa mieheltä:
- keskustelutaitoisuus
- älykkyys ja sivistyneisyys
- pitää itsestään ja läheisistään huolta
Kiinnostaisi tietää, että ne jotka väittää naisten haluavan vain rikkaan miehen, muusta viis, niin heidän omat isänsä ovat ilmeisesti rikkaita? Koska eihän äitinsä olisi muuten valinnut kyseistä miestä puolisoksi.
Joskus jollain palstalla neuvoin miehiä menemään mukaan jonkinlaiseen yhteisölliseen harrastustoimintaan, koska sitä kautta tutustuu uusiin ihmisiin, ja niissä on melkeinpä lajista riippumatta aina naisylivalta ja joissain konkreettisesti pulaa miehistä. Annoin esimerkiksi paritanssit, teatterin ja kuoron. Vastaukseksi tuli, että naisten juttuja, ei kiinnosta.
Näin ajatteleva mies on juuri sitä, mitä nainen ei halua. Olen nähnyt ja kuullut kymmenien parien muodostuvan em. harrastusten parissa, ja siinä ovat pariutuneet ujommat, lyhyemmät ja rumemmatkin miehet. Kaikesta ei toki tarvitse tykätä, mutta asenne ratkaisee. Naiset haluavat positiivisen miehen, joka suhtautuu asioihin intohimolla ja itsevarmasti, ei kotona pleikkarilla nyhjäävää katkeraa ja epäsosiaalista mieslasta, joka ajattelee, että on naisten nirsouden vika, ettei itse kelpaa.
Olen melkein 30 cm lyhyempi ja joidenkin mielestä suorastaan vanhus, mutta kummasti vielä mummot pyörivät ympärillä. Sellaista elämä on...
Vierailija kirjoitti:
Penikseni on kuitenkin levossa 28c.
Ap
No ei ole kun 2,8cm
Usko nyt jo että se syy löytyy sun luonteesta
Vierailija kirjoitti:
Niin on se kumma että lapsellinen ja pinnallinen +30 ukkeli ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Joskus jollain palstalla neuvoin miehiä menemään mukaan jonkinlaiseen yhteisölliseen harrastustoimintaan, koska sitä kautta tutustuu uusiin ihmisiin, ja niissä on melkeinpä lajista riippumatta aina naisylivalta ja joissain konkreettisesti pulaa miehistä. Annoin esimerkiksi paritanssit, teatterin ja kuoron. Vastaukseksi tuli, että naisten juttuja, ei kiinnosta.
Näin ajatteleva mies on juuri sitä, mitä nainen ei halua. Olen nähnyt ja kuullut kymmenien parien muodostuvan em. harrastusten parissa, ja siinä ovat pariutuneet ujommat, lyhyemmät ja rumemmatkin miehet. Kaikesta ei toki tarvitse tykätä, mutta asenne ratkaisee. Naiset haluavat positiivisen miehen, joka suhtautuu asioihin intohimolla ja itsevarmasti, ei kotona pleikkarilla nyhjäävää katkeraa ja epäsosiaalista mieslasta, joka ajattelee, että on naisten nirsouden vika, ettei itse kelpaa.
"Naiset haluavat positiivisen miehen" no tossahan taitaa karsiutua sellanen 98% palstalaisista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi asenne "katsokaa kuinka surkea reppana olen" on todella luotaantyöntävä naisten näkökulmasta. Ei nainen halua hoivata aikuista miestä.
Onkohan tää sukupolvikysymys. Sillonkun olin vielä lapsi puhuttiin siitä kuinka hoivavietti saa naiset rakastumaan kaikenmaailman juoppoihin ja reppanoihin. Naisista on nykysin kai tullut aika maskuliinisia itsestänsä, mutta sen sijaan että kaipaisivat vastapainoksi jotain pehmeyttä tai herkkyttä kaipaavat miehekseen ilmeisesti jotain vähintään yhtä maskuliinista.
Naiset kaipaavat tasavertaista aikuista rinnalleen.