Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 195 cm mies, mutta en kiinnosta naisia.

Vierailija
11.08.2023 |

Niin monet haluaa pitkän miehen, mutta kaikki pitkät ei vaan löydä.

Kommentit (322)

Vierailija
221/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehet luulee, että nainen haluaa mieheltä:

- pitus vähintään 190 cm

- vähintään 20 cm penis

- paljon rahaa ja valtaa

Mitä naiset oikeasti haluaa mieheltä:

- keskustelutaitoisuus

- älykkyys ja sivistyneisyys

- pitää itsestään ja läheisistään huolta

Kiinnostaisi tietää, että ne jotka väittää naisten haluavan vain rikkaan miehen, muusta viis, niin heidän omat isänsä ovat ilmeisesti rikkaita? Koska eihän äitinsä olisi muuten valinnut kyseistä miestä puolisoksi.

Naisten vakkari olkiukko taas.

"Miksi kaikilla naisilla ei sitten ole rikkaita miehiä"

Siksi koska rikkaita miehiä ei riitä kaikille. Kuten ei riitä kalsarimallejakaan. Mutta kummasti kun nainen on kaunis, hyväkroppainen ja sporttinen, 30+ iässä aviomies on käytännössä 100% todennäköisyydellä yli keskituloinen.

Ja kun mietitään noita kriteerejä. Minä tunnen miehiä jotka ovat keskustelutaitoisia, älykkäitä, sivistyneitä, ja pitävät huolta itsestään ja läheisistään - mutta naiset eivät heistä kiinnostu. Syinä esimerkiksi ulkonäkö (lyhyys, hintelyys, ruma naama, korkea ääni), pienet tulot ja se että he pitävät huolta läheisistään. Läheisillä kun ei tarkoitetakaan lomamatkojen tarjoamista vaimolle vaan iäkkäästä äidistä huolehtimista.

Sen sijaan jokainen komea ja rikas mies saa naisen vaikka olisi millainen k*sipää. Tämä nyt vain on fakta.

Esimerkkinä entinen luokkakaverini. Täyttää kirkkaasti nämä:

- keskustelutaitoisuus

Mutta:

- on selvästi alle keskipituinen, kropaltaan siro ja kapeakasvoinen

- puhuu aika korkealla ja epämiehekkäällä äänellä

- ei ole käyttänyt sivistystään rahan hankkimiseen vaan tekee pienipalkkaista työtä jossa saa olla tekemisissä ihmisten kanssa

- pitää huolta iäkkäästä äidistään

Naiset eivät todellakaan halua tällaista miestä. Ulkonäkö, miehekäs olemus ja resurssien hankkiminen naista hyödyttämään ratkaisevat. Äidistä huolehtiminen on pelkkää miinusta, koska kaikki se aika on pois naisesta huolehtimisesta ja mies tuntuu mammanpojalta kun ei ole muuttanut kauemmas äidistään.

Tunnen parikin kuvailemaasi miestä, ja heillä on vaimot. Eli älä nyt yleistä, et muka kukaan nainen ei olisi kiinnostunut, ja kukaan heistä ei saisi naista.

Vierailija
222/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä naiset on, että pitää nirsoilla niin paljon?

Niin on se kumma että lapsellinen ja pinnallinen +30 ukkeli ei kiinnosta

Millä tapaa olen pinnallinen, jos mulle kelpaa tavallinen pullukka?

Se että kutsut naista pullukaksi ja että hän kelpaa sinulle.

Naiset haluavat miehen joka haluaa juuri heidät eikä miestä joille kelpaavat pullukkana paremman puutteessa.

Allu antaa selkeästi ymmärtää että haluaisi hoikan missin mutta on niin hyvä tyyppi kun kelpuuttaa kuitenkin tavallisen pullukan.

Ne tavalliset pullukatkaan eivät kuitenkaan halua miestä joka on sosiaalisesti täysin taidoton, mielenterveysongelmainen eikä hoida mielenterveyttään ja kelpuuttaa naisen reikänä käyttöönsä jne. Lisäksi Allun ÄO on keskivertoa huomattavasti matalampi mutta hänelle ei kelpaa vastaava nainen vaan naisen pitää olla fiksu. Niin että kukahan tässä on nirso?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole Miehen mitasta kiinni! Itse olen 192 sm pitkä, ja minulla on ollut aina pieniä naisia ja hyvin on tultu toimeen. Nykyinen Naisystäväni on 157sm ja hyvin meillä menee. Eiköhän nämä asiat ole monesta muusta asiasta kysy kuin mitasta?

Vierailija
224/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehet luulee, että nainen haluaa mieheltä:

- pitus vähintään 190 cm

- vähintään 20 cm penis

- paljon rahaa ja valtaa

Mitä naiset oikeasti haluaa mieheltä:

- keskustelutaitoisuus

Kiinnostaisi tietää, että ne jotka väittää naisten haluavan vain rikkaan miehen, muusta viis, niin heidän omat isänsä ovat ilmeisesti rikkaita? Koska eihän äitinsä olisi muuten valinnut kyseistä miestä puolisoksi.

Naisten vakkari olkiukko taas.

"Miksi kaikilla naisilla ei sitten ole rikkaita miehiä"

Siksi koska rikkaita miehiä ei riitä kaikille. Kuten ei riitä kalsarimallejakaan. Mutta kummasti kun nainen on kaunis, hyväkroppainen ja sporttinen, 30+ iässä aviomies on käytännössä 100% todennäköisyydellä yli keskituloinen.

Ja kun mietitään noita kriteerejä. Minä tunnen miehiä jotka ovat keskustelutaitoisia, älykkäitä, sivistyneitä, ja pitävät huolta itsestään ja läheisistään - mutta naiset eivät heistä kiinnostu. Syinä esimerkiksi ulkonäkö (lyhyys, hintelyys, ruma naama, korkea ääni), pienet tulot ja se että he pitävät huolta läheisistään. Läheisillä kun ei tarkoitetakaan lomamatkojen tarjoamista vaimolle vaan iäkkäästä äidistä huolehtimista.

Sen sijaan jokainen komea ja rikas mies saa naisen vaikka olisi millainen k*sipää. Tämä nyt vain on fakta.

Esimerkkinä entinen luokkakaverini. Täyttää kirkkaasti nämä:

- keskustelutaitoisuus

Mutta:

- on selvästi alle keskipituinen, kropaltaan siro ja kapeakasvoinen

- puhuu aika korkealla ja epämiehekkäällä äänellä

- ei ole käyttänyt sivistystään rahan hankkimiseen vaan tekee pienipalkkaista työtä jossa saa olla tekemisissä ihmisten kanssa

- pitää huolta iäkkäästä äidistään

Naiset eivät todellakaan halua tällaista miestä. Ulkonäkö, miehekäs olemus ja resurssien hankkiminen naista hyödyttämään ratkaisevat. Äidistä huolehtiminen on pelkkää miinusta, koska kaikki se aika on pois naisesta huolehtimisesta ja mies tuntuu mammanpojalta kun ei ole muuttanut kauemmas äidistään.

Tunnen parikin kuvailemaasi miestä, ja heillä on vaimot. Eli älä nyt yleistä, et muka kukaan nainen ei olisi kiinnostunut, ja kukaan heistä ei saisi naista.

Osa saa, osa ei saa.

Sen sijaan en tunne ainuttakaan komeaa ja rikasta k*sipäätä joka olisi jäänyt ilman naista.

Naisten teorian mukaan rikas ja komea mies on tietysti aina mukava mies.

Vierailija
225/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole Miehen mitasta kiinni! Itse olen 192 sm pitkä, ja minulla on ollut aina pieniä naisia ja hyvin on tultu toimeen. Nykyinen Naisystäväni on 157sm ja hyvin meillä menee. Eiköhän nämä asiat ole monesta muusta asiasta kysy kuin mitasta?

Kokeillaanpa niin päin että nainen on pitkä ja mies lyhyt. Johan alkaa tulemaan ongelmia.

Vierailija
226/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun pitää tuollaista täältä kysyä niin ei taida korvien välissä paljoa tapahtua. Ja kyllä siellä pitäisi varmaan aika monenkin naisen mielestä asioita tapahtua...

Vierailija
227/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle aloittajalle parisuhde ilmeisesti on sitä, että ylettyy ylähyllyille ja ripustamaan verhoja. Aika heikot edellytykset on parisuhteeseen.

Vierailija
228/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla ettei se pituus ole ainoa asia mitä halutaan? Ei, ei se niin voi olla. Käsittämätön väite.

Jep. Siskoni mies 174cm, oma mies 173cm... Joo en ymmärrä mikä obsessio miehillä on tästä pituudesta? :D Itse sen ongelman tekevät. Ihankuin naiset väittäisi et miehiä kiinnostaa vain tissit

Lyhyydessä on tietenkin myös nyansseja, ja riippuu paljon siitä minkä tyyppistä kommentointia / kiusaamista on saanut kestää elämänsä aikana. Toinen tärkeä aspekti on itsetunto, tai sen puute. Omat vanhemmat esimerkiksi eivät koskaan osanneet opettaa minulle itsetunnon rakentamista, vaan se jäi valitettavasti vähän omille harteille jo lapsena. Traumat ylipäätänsä ovat merkittävä syy miten ihminen havainnollistaa ympäröivän maailman, tietenkin on olemassa lyhyitä miehiä jotka eivät näe ongelmaa asiassa ja vice versa. Positiivinen vs. negatiivinen ihminen. Kyse on persoonallisuuspiirteestä.

Olen itse alle 170-senttinen joten kokemukseni poikkeaa myös suuresti näistä 175-senttisistä janttereista. Olen tottunut siihen että olen aina porukan lyhyin ja pienin mies. Eli kuvittele tilanne missä tunnet olevasi täysin yksin sillä joka ikisessä sosiaalisessa tilaisuudessa: baarissa, harrastuksessa, työpaikassa yms. olet AINA se lyhyin. Se luo paljon painetta ja ulkopuolisuuden tunnetta, joka vain korostuu jos taka-alalla on jo lapsuudessa koettua kiusaamista.

Vierailija
229/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti miehen ideaalipituus on 185-190cm, ylimääräiset sentit vähentävät naisten kiinnostusta.

Jos painoa alle 80 kg tai yli 130kg, niin vika voi olla siinäkin.

Toki sekin vaikuttaa, että et ole erityisesti tehnyt mitään ansaitsaaksesi tuon pituuden, se on tullut automatic, miesten arvo määräytyy saavutusten perusteella.

Ideaalipituus on kylläkin 175-185 cm

Vierailija
230/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 160 cm nainen. Onhan se 35 cm pituusero aika iso. Kai sitä helpoiten huomaa vaan ne ihmiset joilla kasvot suunnilleen samalla korkeudella. Oman pituiset kiinnostaa siis eniten.

Tuohan ei pidä paikkaansa. Parikin alle 160 senttistä naista on sanonut, että olisin muuten sopiva seurustelukumppanisi, mutta olen liian lyhyt 174 cm.

Ne on sitten olleet pinnallisia naisia ja mitä sä sellaisilla teet?

174 cm on täysin normaali pituus miehelle eikä sen pitäisi olla este naisen saamiselle.

Vierailija
231/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 160 cm nainen. Onhan se 35 cm pituusero aika iso. Kai sitä helpoiten huomaa vaan ne ihmiset joilla kasvot suunnilleen samalla korkeudella. Oman pituiset kiinnostaa siis eniten.

Tuohan ei pidä paikkaansa. Parikin alle 160 senttistä naista on sanonut, että olisin muuten sopiva seurustelukumppanisi, mutta olen liian lyhyt 174 cm.

Ne on sitten olleet pinnallisia naisia ja mitä sä sellaisilla teet?

174 cm on täysin normaali pituus miehelle eikä sen pitäisi olla este naisen saamiselle.

Kaikki me olemme pinnallisia, jotka jollain tavalla voidaan luokitella seksuaalisiksi ihmisiksi.

Vierailija
232/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on se toi sana "kelvata"

haluat jonkun kauniimman tai laihemman, mutta väität ylimieliseellä asenteella sulle kelpaavan pullukankin

ei naiset (tai miehetkään) halua olla vain joitakuita, jotka kelpaavat jollekuille. he haluavat olla jotain erityistä, juuri sen toisen silmissä.

Vierailija
233/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siellä nyyhkyttelee. On tuo julmaa. Pitäisi olla hyvännäköinen ja lihaksikas. Nyt kaikki pätkät lihapullat on innoissaan kun lukee tuon.

Minusta on naurettavaa, kun jotkut vanhemmat on esim. suuttuneet jos heidän lapsestaan on keskusteltu ja lapsi on ilmiselvästi alimittainen ikäisekseen ja jotenkin tämä tulee ilmi. Voit olla varma että tämä sama vanhempi yrittää kaikin keinoin väittää sun lasta läskiksi, vaikka ei ole, ihan keskitasoa.

Sori, kaikki näkyy ja on mitattavissa.

Vierailija
234/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran illanistujaisissa yksi pariskunta, joka vähän nooh, jotain ongelmia itsetunnossa. Oma lapseni oli vähän pidempi kun keskitasoa sen ikäisenä ja kaverinsa taas varsin lyhyt ikäisekseen. Tämä "välitön,

iloinen ja aina hymyilevä " naikkonen tokaisi jotain o-ou, jompi kumpi ei ole normi kokoinen, kun kuuli että samanikäiset. Niin ei ole kumpikaan vastasin. Meni vähän hämilleen, kun tarkoitus oli ilmeisesti vähän dissata vaan omaa lastani.

Vierailija
235/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha on naisille ainoa ja olennainen kriteeri. Loput vaatimukset eivät ole kuin koristelua.

rahaa ei ole

missä maakuopassa sinä olet kasvanut? luuletko oikeasti saavasi naista ilman rahaa? rakkautta on vain amerikkalaisissa nyyhkyleffoissa.

Vierailija
236/322 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sm?

Vierailija
237/322 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat miehen joka haluaa juuri heidät eikä miestä joille kelpaavat pullukkana paremman puutteessa.

Allu antaa selkeästi ymmärtää että haluaisi hoikan missin mutta on niin hyvä tyyppi kun kelpuuttaa kuitenkin tavallisen pullukan.

Ne tavalliset pullukatkaan eivät kuitenkaan halua miestä joka on sosiaalisesti täysin taidoton, mielenterveysongelmainen eikä hoida mielenterveyttään ja kelpuuttaa naisen reikänä käyttöönsä jne. Lisäksi Allun ÄO on keskivertoa huomattavasti matalampi mutta hänelle ei kelpaa vastaava nainen vaan naisen pitää olla fiksu. Niin että kukahan tässä on nirso?

Aika paska puhetta tämä kyllä on.

Vierailija
238/322 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tarvitse naisen olla mikään fiksu, amis nainen riittää ihan hyvin minulle, mutta ihan sama kun paskaa kerta vaan jauhetaan.

Vierailija
239/322 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha on naisille ainoa ja olennainen kriteeri. Loput vaatimukset eivät ole kuin koristelua.

rahaa ei ole

missä maakuopassa sinä olet kasvanut? luuletko oikeasti saavasi naista ilman rahaa? rakkautta on vain amerikkalaisissa nyyhkyleffoissa.

Paljonko pitäisi olla rahaa??

Vierailija
240/322 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on se toi sana "kelvata"

haluat jonkun kauniimman tai laihemman, mutta väität ylimieliseellä asenteella sulle kelpaavan pullukankin

ei naiset (tai miehetkään) halua olla vain joitakuita, jotka kelpaavat jollekuille. he haluavat olla jotain erityistä, juuri sen toisen silmissä.

No ehkä sanoin väärin mutta silti en kiinnostu mitään kovin laihoista instagram misseistä ei vaan nappaa sellaiset vaikka kuka niin väittäisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi