Olen 195 cm mies, mutta en kiinnosta naisia.
Niin monet haluaa pitkän miehen, mutta kaikki pitkät ei vaan löydä.
Kommentit (322)
Sun sauma voisi olla pitkät naiset, koska 180cm pitkän naisen voi olla vaikea löytää itseään pidempi mies ja he voi preferoida itseä pidempiä miehiä.
Parempi vaan olla yksin ja käydä töissä ja unohtaa ne naiset ja jotenki yrittää elää ilman naisia, kai se on pakko.
Se on semmosta, kaikki ei pärjää elämön pelissä edes very easy moodilla
Miehet ei ole metritavaraa. Pitempi ei ole parempi kuin lyhyt. Tunsin kaksi tai oikeastaan kolme 168 cm pitkää miestä. Tosi mahtavia tyyppejä. Ja hyviä sängyssä.
juu semmosta se on, ,sinkkunaki on ihan ok, saapa tehdä mitä huvittaa ja olla, töitä vaan jatkossa ja baareissakaa ei ole oikein mitään järkeä käydä
Mä en jaksa enää ettiä väkisin ja muutenkaa poistin koko tinderin kun ei sielä pitkätkää miehet löydä mitään.. naiset vaa ettii normaaleita miehiä.
Miehen pitäs olla vaan täydellinen ja minä haukun ihmisiä ja en osaa käyttäytyä ja oon ilkee ja kai ne sosiaaliset taidotki on nollilla
Ei saisi olla mitää mt ongelmia.. autismia ei mitää ongelmia että nykyään kelpaisi ees tavalliselle ylipainoiselle naiselle... prinsessat ja instagram naiset vaatii ihan liikoja.
Antaa sitte olla, parempi se kai olla yksin ei oo mitää säätöä ja draamaa.
Et ole ainoa jolla ei ole ketään ja elää itsekseen ilman toista.
Elämä jatkuu, vaikka hankalalta välillä tuntuu.
Et kai nyt luule, että pelkkä pituus riittää? Pitää olla myös luonnetta ja muutakin ulkonäköä. Toisekseen 195 cm alkaa olla jo liian pitkä keskipituiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 160 cm nainen. Onhan se 35 cm pituusero aika iso. Kai sitä helpoiten huomaa vaan ne ihmiset joilla kasvot suunnilleen samalla korkeudella. Oman pituiset kiinnostaa siis eniten.
Tuohan ei pidä paikkaansa. Parikin alle 160 senttistä naista on sanonut, että olisin muuten sopiva seurustelukumppanisi, mutta olen liian lyhyt 174 cm.
Ne on sitten olleet pinnallisia naisia ja mitä sä sellaisilla teet?
174 cm on täysin normaali pituus miehelle eikä sen pitäisi olla este naisen saamiselle.
Näin on. Olen 165 cm pitkä ja 174 cm on just sopiva pituus miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Et kai nyt luule, että pelkkä pituus riittää? Pitää olla myös luonnetta ja muutakin ulkonäköä. Toisekseen 195 cm alkaa olla jo liian pitkä keskipituiselle naiselle.
En luule, mutta en kai ole normaali tai terve sitten kun en löydä parisuhdetta, se tuntuu pahalta kun toiset löytää.
Kyl mulla treffejä olis riittänyt jos kehtaisin, oon 190cm ja ujo mies.
Poistin tinderin kun se alkoi ahdistaa.
Minäkin poistin tinderin ku ei jaksa vaan katella kokoajan niitä instagram missin näkösiä naisia mille ei koskaan kelpaa.
Kyllä huomaa kun ikää tulee ja jää vaan yksin,, baarissaki tuijottaa pöydän reunas vaan yksin eikä uskalla lähestyä kauniita naisia.
No täytyy varmaa muuttua ja toivoa että vielä löytää naisen joskus.
No jos ei vain ole normaali ja on hiukan erikoinen, kyllä niillekkin on ottajat, mutta hiljasta on vaikka en oo ees ruma ja oon pitkä ja kaikkee.
Naiset ilmeisesti haluavat omaa tasoaan paremman miehen: olen jo pari artikkelia lukenut ihan kivan näköisistä ammattikoulun käyneistä nuorista miehistä, jotka eivä kelpaa kenellekään. Ilmeisesti lähihoitajista lähtien kaikilla on akateeminen mies hakusessa. Vähän harmittaa tavis-miesten puolesta.
no tottahan se on
Paree ku ei tänne kirjota mitään.. ainahan miehessä on vikaa ja ongelmia kerta naista ei saa ja kelpuuta, mulle kelpaisi monikin tavallinen, en ole instagram missien perässä sori vaan.