Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 195 cm mies, mutta en kiinnosta naisia.

Vierailija
11.08.2023 |

Niin monet haluaa pitkän miehen, mutta kaikki pitkät ei vaan löydä.

Kommentit (322)

Vierailija
261/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen jalka on hartioiden yläpuolella.

Vierailija
262/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjalta tuntuu ku ei oikee kelpaa kellekkään, ja tuntuu ettei asialle voi mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on typerää keskustelua taas kaikesta turhasta.

Vierailija
264/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä masentuu helpostikkin kun on ihan yksin ei oo kavereita ja löydä mistään kumppaniakaan

Vierailija
265/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on typerää keskustelua taas kaikesta turhasta.

Mitä ihmettä sitä pitäs sitten sanoa?

Vierailija
266/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ottaisin yhden 189cm heti, jos saisin. Mutta se on naimisissa. Enkä edes oikeasti tunne sitä, tai tunnen todellakin kun se on lähellä. Ja ne katseet.

Vierailija
267/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tässä masentuu helpostikkin kun on ihan yksin ei oo kavereita ja löydä mistään kumppaniakaan

Netistä löytyy sivustoja, joissa voi etsiä ihan vain kavereita.

Vierailija
268/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie ottaisin yhden 189cm heti, jos saisin. Mutta se on naimisissa. Enkä edes oikeasti tunne sitä, tai tunnen todellakin kun se on lähellä. Ja ne katseet.

Miksei mulla oo sit mitää vientiä ja oon yli 190

Vierailija
269/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on huonoa tuuria ja ihmettelen vaan, en hirveesti kyl deittaile ja poistin tinderinkin

Vierailija
270/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä mitä tässä tehdä.. muutako olla sinkku,, ei paljo ees kiinnosta panostaa ku ei mistää löydä kumppania ja kukaan ei ota yhteyttä ja laita viestiä

Vierailija
271/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti pitkät on tottuneet pitämään huonoa ryhtiä. Onko sulla ryhti kunnossa ja näytät ylpeästi pituutesi?

Ole kohtelias, avaa ovia naisille, hymyile, ole itsevarma. Keskitä huomio naiseen jonka seurassa olet. Omaa omia mielipiteitä, mutta ole myös joustava.

Vierailija
272/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs varmaa sit ostaa hienompia vaatteita, tehdä se E- kontakti, ja laihduttaa että jollekki tässä kelpaisi.

Vierailija
273/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti pitkät on tottuneet pitämään huonoa ryhtiä. Onko sulla ryhti kunnossa ja näytät ylpeästi pituutesi?

Ole kohtelias, avaa ovia naisille, hymyile, ole itsevarma. Keskitä huomio naiseen jonka seurassa olet. Omaa omia mielipiteitä, mutta ole myös joustava.

No en mä ole semmonen mies, ei mulla ole yhtäkää kaveria, ei naiskaveriakaan.

Vierailija
274/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai musta ihmiset huomaa etten oo normaali tai musta huokuu masennus tai negatiivisuus emmä tiedä.

Vierailija
275/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai musta ihmiset huomaa etten oo normaali tai musta huokuu masennus tai negatiivisuus emmä tiedä.

Olin nuorempana erilainen, mulla oli kavereita, tapasin naisia ja olin kai ilosempi, nyt olen jumissa elämässä ja käyn töissä ja terapiassa.

Vierailija
276/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ilmeisesti haluavat omaa tasoaan paremman miehen: olen jo pari artikkelia lukenut ihan kivan näköisistä ammattikoulun käyneistä nuorista miehistä, jotka eivä kelpaa kenellekään. Ilmeisesti lähihoitajista lähtien kaikilla on akateeminen mies hakusessa. Vähän harmittaa tavis-miesten puolesta.

no tottahan se on

Miehet alkaa kitisemään siitä kun miehen pitäisi kantaa vastuu perheestään. Mikään ei saa maksaa mitään silti vaimo pitäisi irrota ja palvelut siihen päälle.

Vierailija
277/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ilmeisesti haluavat omaa tasoaan paremman miehen: olen jo pari artikkelia lukenut ihan kivan näköisistä ammattikoulun käyneistä nuorista miehistä, jotka eivä kelpaa kenellekään. Ilmeisesti lähihoitajista lähtien kaikilla on akateeminen mies hakusessa. Vähän harmittaa tavis-miesten puolesta.

no tottahan se on

Miehet alkaa kitisemään siitä kun miehen pitäisi kantaa vastuu perheestään. Mikään ei saa maksaa mitään silti vaimo pitäisi irrota ja palvelut siihen päälle.

En mä halua mitään perhettä ja lapsia

Vierailija
278/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no tottahan se on

Et aio tuoda mitään ja silti haluat pariutua?

Vierailija
279/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma heikkolahjainen tai erikoinen mies ei vaan kelpaa kellekkään.. kai se sit pitää hyväksyä

Vierailija
280/322 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no tottahan se on

Et aio tuoda mitään ja silti haluat pariutua?

Mä en halua lapsia ja mua ei kiinnosta lapset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä