Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta fillaria sinulta on varastettu? Minulta kaksi tasokasta. Ekasta sain vakuutuksesta uuden tilalle. Toinen löytyi tuusannuuskaksi

Vierailija
06.08.2026 |

tuusannuuskaksi ajettuna. Varastettiin alakoulun pihalta ja löytyi yläkoulun pihalta. Se oli sen verran vanha että ei mitään korvausta vakuutuksesta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Veli lainasi ja jätti juna-asemalle. Joku pölli sieltä. Toisen jätin kaupan eteen lukitsematta, kun kävin nopeasti kaupassa ja oli kadonnut sillä välin. Eivät olleet uusia, mutta harmitti kuitenkin.

Vierailija
2/11 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa miltä tuntui löytää todella tasokas fillari runsaan viikon kuluttua täysin tuusannuuskaksi ajettuna. Se tuntui varmaan vähän samalta kuin kotimurto tai jopa fyysinen raiskaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Yhden näistä näin liikenteessä ja kävin hakemassa takasin.

Vierailija
4/11 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Mulla aina pyörä lukittuna varastossa. Nyt on 3tonnin sähköpyörä ja siitä ei voi kyllä kättä irti päästää. Lähden pyöräilemään niin haen pyörän omasta lukitusta häkkivarastosta ja palautan sinne. Sitten mulla on tavallinen pyörä millä käyn terassilla tai kaupungilla muuten vaan niin sen uskaltaa jättää lukittuna näkyvälle paikalle.

Vierailija
5/11 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pöllitty varmaan 6 pyörää. Nykyään mulla on kallis pyörä mutta teen sillä vaan lenkkkejä, en jätä sitä mihinkään ja säilytän parvekkeella.

Vierailija
6/11 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Itse olen löytänyt useankin fillarin

Vierailija
7/11 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Älä osta retroa äläkä liian hyvää. Ihan perusfillari. Jätä se parkkiin aina paremman pyörän viereen. Näin se pysyy.

Vierailija
8/11 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ainakin yksi fillari pöllitty kun olin ala-asteella. Oli se surullinen päivä.

Vierailija
9/11 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään viimeisen 25 vuoden aikana. En jätä fillaria ulos koskaan.

Vierailija
10/11 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerran. Uutta ei tule, jos asun kaupungissa kerrostalossa.

Vierailija
11/11 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän