Onko ok harrastaa seksiä voimakkaasti päihtyneen kanssa?
Kommentit (67)
Miksi kukaan haluaisi?
Mutta jos kysymyksen takana on ajatus umpikännissä olevan henkilön houkuttelemisesta satunnaisseksiin, niin ei todellakaan ole ok. Jos ollaan vakiintunut pariskunta ja toinen on voimakkaasti päihtynyt mutta halukas ja tiedostaa koko ajan, mitä on tapahtumassa, niin se ei ehkä ole ihan yhtä tuomittavaa. En kyllä ymmärrä edelleenkään, miksi kukaan siinäkään tilanteessa haluaisi.
Ei voi koska känninen ei voi antaa suostumustaan ja siinä laissa on muutakin vikaa.
EI! EI MISSÄÄN NIMESSÄ EI!
Se on Seksuaalista hyväksi käyttöä ja Rikollista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Mieheni on usein hutikassa ja krapulassa varsin innokas sänkypuuhissaa. Käytän tilaisuutta sumeilematta hyväkseni.
Tajuatko että mies syyllistyy rikokseen?
Miten mies syyllistyy rikokseen? Eikö hänen kumppaninsa ole syyllinen? Jos se nyt on rikos.
Ei tietenkään ole ok, mutta jos itse on päihtynyt, niin on ihan ok harrastaa seksiä selvän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi koska känninen ei voi antaa suostumustaan ja siinä laissa on muutakin vikaa.
Pariskunta tosin on voinut antaa ennalta luvan, että tietynlaista seksiä voi harrastaa humalassakin, jos hommiin pystytään (en kuitenkaan pitäisi fiksuna antaa lupaa kajota sammuneeseen tai nukkuvaan).
Vierailija kirjoitti:
EI! EI MISSÄÄN NIMESSÄ EI!
Se on Seksuaalista hyväksi käyttöä ja Rikollista!
Eikä ole. Kyllä kannissä saa panna ja selvinpäin. Se on rikollista jos ei saa suostumusta.
Asia riippuu monesta asiasta ja jokainen kerta tapauskohtaisesti
Jos neitokainen kävelee omin jaloin ilman tukea seinistä tai muista ihmisistä, niin kyllä silloin voi sekstailla.
Muutaman kerran on sattunut kohdalle juopunut +50 neitokainen, jonka kanssa on ollut oikein kivaa.
Yhteinen nimittäjä on ollut melkoiset halut ja aamulla sitten hieman häpeää ja noloutta siitä, että mitä sitä tuolleen riehaantui, että en minä normaalisti tuolla tavalla.
Mikäs siinä jos juopumus vapauttaa seksipedon, niin eikös se ole ihan hyvä asia.
On käynyt niinkin, että siinä siirtymisvaiheessa onkin tirsamaa kutsunut niin voimakkaasti, että seuraavan kerran on juteltu aamulla. Kuten myös on pitänyt joitakin kertoa kieltäytyä ja pyytää neitokaisen kaveria huolehtimaan neitokainen omaan kotiin ilman seksiseuraa.
Mies ja 38-v
On, jos päihtynyt on kuitenkin tiedostavassa tilassa ja selvästi mukana asiassa. Sammunutta ei saa mennä räpläämään.
Lakisääteinen alkolukko kaikille perseeseen.
Pitää olla taskumatti aina mukana. Pikaiset snapsit aina ennen panoa ja saa alkaa panemaan.
Mikä se promilleraja sitten on, että saa vielä itse päättää mitä tekee omilla sukupuolielimillään?
Ei kannata. Saat vielä syytteen. Olen kerran harrastanut seksiä humalaisen naisen kanssa. Se oli yks baarissa tapaamani nainen. En pane vaimoani edes jos sen on kännissä vaikka se kuinka vonkaa.
Taitaa joku raitis vanhapiika olla kateellinen kun iloiset naiset saavat kaikki miehet.
jos se ite haluaa että hoidellaan niin eipä siinä muuta kuin menoks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskaushan se nykylakien mukaan aina on.
Sepä.
Se on muuten jännä miten mies syyllistyy rikokseen harrastaessaan seksiä päihtyneen naisen kanssa, aivan kuten harrastaessaan päihtyneenä seksiä selvän naisen kanssa.
Ihan sama laki koskee miehiä ja naisia. Voimakkaasti päihtynyt ei ole kykenevä antamaan luotettavasti suostumusta seksiin.
Mutta nainen ei voi raiskata miestä joten raiskaaja on aina mies.
Ei ole ok. Hyväksikäyttöä tuo on. Itse jouduin tällaisen uhriksi nuorempana, joka on vaikuttanut koko elämääni. Harmi vaan kun en ymmärtänyt rikosilmoitusta tehdä tuolloin, mutta eipä se silloin olisi varmaan miksikään rikokseksi edes katsottu. Onneksi tänä päivänä on toisin.
Seksi pitäisi muutenkin kieltää. Ei sille ole mitään tarvetta, kun keinohedelmöitys on keksitty.
No jos lailla vihitty puoliso/avopuoliso ihan itse mankuu seksiä niin joo ja kunto on sellainen, että todennäköisesti aamulla muistaa mankuneensa, mutta siinä se raja menee omasta mielestäni. Voimakkaasti päissään, niin kyllä sen huomaa ja parempi kun ei koske, vaikka se ehdottelisikin.
Sammuneet, nukkuvat ja känniset tuttavuudet jätetään koskematta. Pitää miettiä, että toinen osapuoli aamulla muistaa varmasti suostuneensa, tai löytää ittensä vielä käräjiltä.
Just näin. Tämä on se oikea vastaus, mutta toki tähän voi huumorina kirjoitella mitä vaan.