Onko ok harrastaa seksiä voimakkaasti päihtyneen kanssa?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä oman ukon kanssa välillä puuhailen humalassa, mutta tajuissaan olisi kummankin osapuolen syytä olla. Vieraisiin en lähtökohtaisesti koskisi rajumassa humalassa.
Just näin. Tämä on se oikea vastaus, mutta toki tähän voi huumorina kirjoitella mitä vaan.
Lukeeko laissa noin?
Tiesitkö että myös parisuhteessa raiskataan?
Vierailija kirjoitti:
Seksi pitäisi muutenkin kieltää. Ei sille ole mitään tarvetta, kun keinohedelmöitys on keksitty.
Niin sitä voi olla madaltunut harkintakyky muistakin syistä esim väsyneenä tai hajamielinen. Sitähän voi unohtaa, että ei paneta ja joutua sitten vahingossa raskatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskaushan se nykylakien mukaan aina on.
Sepä.
Se on muuten jännä miten mies syyllistyy rikokseen harrastaessaan seksiä päihtyneen naisen kanssa, aivan kuten harrastaessaan päihtyneenä seksiä selvän naisen kanssa.
Ihan sama laki koskee miehiä ja naisia. Voimakkaasti päihtynyt ei ole kykenevä antamaan luotettavasti suostumusta seksiin.
Mutta nainen ei voi raiskata miestä joten raiskaaja on aina mies.
Nainen voi raiskata miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä oman ukon kanssa välillä puuhailen humalassa, mutta tajuissaan olisi kummankin osapuolen syytä olla. Vieraisiin en lähtökohtaisesti koskisi rajumassa humalassa.
Just näin. Tämä on se oikea vastaus, mutta toki tähän voi huumorina kirjoitella mitä vaan.
Lukeeko laissa noin?
Tiesitkö että myös parisuhteessa raiskataan?
Tiesin, minut on raiskattu parisuhteessa.
Asenna puhelimeesi PANO-VILKKU jolla voit suorittaa vahvasti tunnistautuneena myöntymisen sukupuoliyhteyteen. Kun molemmat osapuolet on tunnistautuneet ja hyväksyneet sukupuoliyhteyden, PANO-VILKKU -alkaa vilkkua punaisena ja taustalla soi Kikka-Sukkala Venukseen
Minä vien aina vaimon naapuriin ja tehdään kahden todistajan nähden kirjallinen suostumus. Vaimoa vaan vähän ujostuttaa kertoa naapureille, että teksisi mieli seksiä. Seksiä onkin nykyään harvemmin juuri tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi pitäisi muutenkin kieltää. Ei sille ole mitään tarvetta, kun keinohedelmöitys on keksitty.
Niin sitä voi olla madaltunut harkintakyky muistakin syistä esim väsyneenä tai hajamielinen. Sitähän voi unohtaa, että ei paneta ja joutua sitten vahingossa raskatuksi.
Kyllä olisi ihan asiallista hake psykiatrin lausunto, että on panokunnossa.
Entä jos on alentunut harkintakyky siksi, että on yliseksuualisesti virittynyt? Tekee vaan niin paljon mieli munaa, että ei voi kieltäytyä.
Kannattaa vaan aina olla itsekkin kännissä, niin välttyy näiltä ongelmilta.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on alentunut harkintakyky siksi, että on yliseksuualisesti virittynyt? Tekee vaan niin paljon mieli munaa, että ei voi kieltäytyä.
No ei tietenkään voi rakastella tuossa tilassa. Seksiin voi antaa lutettavan suostumuksen ainoastaan jos ei yhtään halua seksiä.
Olen tainnut raiskata itseni jo pari kertaa tänään. Pitäisikö käydä tekemässä rikosilmoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Mieheni on usein hutikassa ja krapulassa varsin innokas sänkypuuhissaa. Käytän tilaisuutta sumeilematta hyväkseni.
Tajuatko että mies syyllistyy rikokseen?
Miten mies syyllistyy rikokseen? Eikö hänen kumppaninsa ole syyllinen? Jos se nyt on rikos.
JOS RAISKAUS ON RIKOS?
Nyt on hapokasta tekstiä jopa tälle palstalle
Entä luetun ymmärtäminen? Jos kyseessä on heteropari, tässä tapauksessa se on raittiin nainen, joka harrastaa seksiä humalaisen miehensä kanssa.
No en. Mitä järkea harrastaa seksiä kännissä?. Olen monta kertaa ollut tilanteessa missä hc kännissä oleva nainen yrittää saada seksiä. Olen sanonut että katsotaan vieläkö aamulla haluat
On. Pitää vaan pyytää nimi paperiin ennen aktia. Säästyy raiskaus syytteeltä.
Moraalisesti? Riippuen tapaus kohtaisesti ja siitä oletteko suhteessa vai onko vieras ja kuinka kännissä on.
Laillisesti? En ottaisi miehenä sitä riskiä, Ylipäätään tuntemattomien paneminen nykyään vaarallista miehille kun ei tiedä mitä sekopäitä oikeasti on.
Jos kaikki jotka ovat heränneet tuntemattoman ihmisen vierestä hatarilla muistikuvilla kännisen illan jälkeen luokitellaan raiskatuksi niin on aika monta raiskaajaa sitten tässäkin maassa.
Vierailija kirjoitti:
No jos lailla vihitty puoliso/avopuoliso ihan itse mankuu seksiä niin joo ja kunto on sellainen, että todennäköisesti aamulla muistaa mankuneensa, mutta siinä se raja menee omasta mielestäni. Voimakkaasti päissään, niin kyllä sen huomaa ja parempi kun ei koske, vaikka se ehdottelisikin.
Sammuneet, nukkuvat ja känniset tuttavuudet jätetään koskematta. Pitää miettiä, että toinen osapuoli aamulla muistaa varmasti suostuneensa, tai löytää ittensä vielä käräjiltä.
Entäs jos kaksi kännistä harrastaa seksiä, miksi vain mies on rikollinen ja nainen aina uhri?
Eivätkö naiset lähtökohtaisesti halua seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Suostumuksen voi perua kesken aktin.
Muistakaa naiset se kun valittelette ettette saanut isoa O:ta. Mies vain perui suostumuksensa itse saatuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa naiset se kun valittelette ettette saanut isoa O:ta. Mies vain perui suostumuksensa itse saatuaan.
Niinhän ne yleensä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään tämän tempun arsenaaliini välittömästi. Sydämelliset kiitokset Teille, arvon ritari. Säkenöiköön peitsenne yön pimeydessä, kun muut lyhdyt ovat jo sammuneet!
JOS RAISKAUS ON RIKOS?
Nyt on hapokasta tekstiä jopa tälle palstalle