HAH HAA! Mahtaa hesalaisia ottaa päähän, kun tulee MUSTA JOULU!
Buahahahahahah, kyllä me täällä lapissa nauretaan ja KIERITÄÄN LUMESSA kun te siellä etelässä kahlaatte vesilammikoissa jouluaattoina....DDD
Kommentit (17)
Vai mistä ihmeestä tuollainen katkeruus pääkaupunkilaisia kohtaan??
En ollenkaan kaipaa lunta ja pakkasia. Ensi viikolla lähdemme pariksi viikoksi lämpimään ja sitten yritämme kestää pari kuukautta talvea. Maaliskuussa on jo sen verran valoisampaa, että silloin alkaa jo helpottaa, vaikka mittari olisikin vielä pakkasen puolella.
Kyllä mä ainakin toivon, että koko Suomi saisi valkean joulun! Säälittää ihmiset, jotka saa ilonsa ilkeilystä. Eihän sitä vielä edes tiedä saadaanko me pohjoisemman Suomen asukkaatkaan pitää tuo lumi maassa jouluun asti.
Hyvää joulumieltä kaikille kautta rakkaan kotomaamme!
me ei olla päästy pulkkamäkeen kuin kerran.. haarrrmmiittaa.. tyttö kysyi viksuna että mitenhän se joulupukki pääsee perille kun ei oo lunta.. ::)
Missä sun joulumieli on (lumesta huolimatta)??
Nurmikko on vihreä ja jouluvalot loistaa! Hyvää joulumieltä kaikille!
tuskin helsinki on ainoa paikka missä ei ole lunta jouluna...
eipä ole mennyt rahaa julkisiin kun olen päässyt fillarilla töihin. säätetty 100 euroa kuussa pelkästään sillä. Se ei silti muuta sitä asiaa, että olen huolissani ilmaston tilasta. Ilmastomuutos taitaa olla todella vauhdikasta.
Ja sekään ei onnistu, kun suurin osa hesalaisista tykkää lumettomuudesta! Hajoa kateuteesi perähikiän av-mamma!
ja lämmöstä, ei oo tarvinnu pahemmin auton ikkunoita skrapailla ja orvokit kukkii takapihalla joulunakin.....
IHANAA!!!
miksi olet noin kitkerä? Oletko ehkä se Buahhahhaa-psyko? Tee palvelus ja PYSY siellä napapiirin takana.
Meillä on katuvalot, joten ei ole pimeää, ja juhliin on kiva mennä Manolo Blahnikin avokkaissa.
Eikä tarvitse ajaa synnytyssairaalaan 500 km, saatikka synnyttää ambulanssissa :p Eikä pelätä että poro kusis aamukahviin :D
Mutta onhan se ihanaa, että joku saa siitä sentään HYVÄN mielen! Hyvää joulua vaan sinullekin! :)