Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HAH HAA! Mahtaa hesalaisia ottaa päähän, kun tulee MUSTA JOULU!

Vierailija
17.12.2006 |

Buahahahahahah, kyllä me täällä lapissa nauretaan ja KIERITÄÄN LUMESSA kun te siellä etelässä kahlaatte vesilammikoissa jouluaattoina....DDD

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se ihanaa, että joku saa siitä sentään HYVÄN mielen! Hyvää joulua vaan sinullekin! :)

Vierailija
2/17 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mistä ihmeestä tuollainen katkeruus pääkaupunkilaisia kohtaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meiltä ei puutu sitä.:)

Vierailija
4/17 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
5/17 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan kaipaa lunta ja pakkasia. Ensi viikolla lähdemme pariksi viikoksi lämpimään ja sitten yritämme kestää pari kuukautta talvea. Maaliskuussa on jo sen verran valoisampaa, että silloin alkaa jo helpottaa, vaikka mittari olisikin vielä pakkasen puolella.

Vierailija
6/17 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin toivon, että koko Suomi saisi valkean joulun! Säälittää ihmiset, jotka saa ilonsa ilkeilystä. Eihän sitä vielä edes tiedä saadaanko me pohjoisemman Suomen asukkaatkaan pitää tuo lumi maassa jouluun asti.



Hyvää joulumieltä kaikille kautta rakkaan kotomaamme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei olla päästy pulkkamäkeen kuin kerran.. haarrrmmiittaa.. tyttö kysyi viksuna että mitenhän se joulupukki pääsee perille kun ei oo lunta.. ::)

Vierailija
8/17 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIHAAAAANAAAAA!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun joulumieli on (lumesta huolimatta)??

Vierailija
10/17 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Nurmikko on vihreä ja jouluvalot loistaa! Hyvää joulumieltä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin helsinki on ainoa paikka missä ei ole lunta jouluna...

Vierailija
12/17 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole mennyt rahaa julkisiin kun olen päässyt fillarilla töihin. säätetty 100 euroa kuussa pelkästään sillä. Se ei silti muuta sitä asiaa, että olen huolissani ilmaston tilasta. Ilmastomuutos taitaa olla todella vauhdikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekään ei onnistu, kun suurin osa hesalaisista tykkää lumettomuudesta! Hajoa kateuteesi perähikiän av-mamma!

Vierailija
14/17 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lämmöstä, ei oo tarvinnu pahemmin auton ikkunoita skrapailla ja orvokit kukkii takapihalla joulunakin.....

IHANAA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet noin kitkerä? Oletko ehkä se Buahhahhaa-psyko? Tee palvelus ja PYSY siellä napapiirin takana.

Vierailija
16/17 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on katuvalot, joten ei ole pimeää, ja juhliin on kiva mennä Manolo Blahnikin avokkaissa.

Vierailija
17/17 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvitse ajaa synnytyssairaalaan 500 km, saatikka synnyttää ambulanssissa :p Eikä pelätä että poro kusis aamukahviin :D