Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljon tulee maksamaan, jos itse tekisi tuollaisen
08.01.2007 |
reborn-nuken?? Ihan uteliaisuudestani kyselen:) Vitsi kun ois ihana ikuisuusprojekti;DD Mitä kaikkea nuken valmistamiseen tarvitsee??
Kommentit (3)
Jos siitä siis tulisi aidon näköinen:) Jos vain joku tietää, niin kertokaa, paljon nuken tekeminen tulee maksamaan! Ainakin mitä katsoin googlen kautta, niin kaupasta ostettuna reborn- nuket maksavat 250-370->euroa..
-ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http: //www. prillycharmin. com/restore/index_reborns. htm
Alue: Aihe vapaa
Siitä siis lähdetään itse luomaan sitä rebornnukkea:)
-ap