Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ei ole käyny koskaan ulkomailla, ollu

Vierailija
11.08.2023 |

aina köyhä eikä ole kiinnostanut matkailu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdappas hieman rikkaampaan mieheen.

Vierailija
2/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Itse vaikutat varakkaalta ja paljon matkustelleelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole ollut. Ei ole intoa eikä koskaan ole ollut ketään, joka olisi pyytänyt ja innostanut mukaan. En oikein tiedä mitä tekisin ulkomailla. En kaipaa sellaisia elämyksiä. Voisin kokeilla, jos olisi kaveri. Yksin ihan turha mennä.

Vierailija
4/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se Haaparannan kautta kerran Ruotsiin.

Vierailija
5/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko käydä ulkomailla jos se ei kiinnosta. Jokainen itse päättää miten elämänsä käyttää.

Vierailija
6/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta nyt teillä on mahdollisuus hankkia yhteisiä kokemuksia, aloittakaa vaikka Tallinnasta? Sitten kun on rahaa enemmän niin käykää vaikka jossain edullisessa rantalomakohteessa.

Vierailija
7/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti

Vierailija
8/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta nyt teillä on mahdollisuus hankkia yhteisiä kokemuksia, aloittakaa vaikka Tallinnasta? Sitten kun on rahaa enemmän niin käykää vaikka jossain edullisessa rantalomakohteessa.

Ei ne Tallinnan matkatkaan edullisia ole, jos ei satu asumaan kehä-3:sen sisäpuolella.

Vierailija
9/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä haluat ap keskustella aiheesta?

Vierailija
10/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan olekaan intoa lähteä, jos ei ole mahdollisuuttakaan. Monella olisi varmaan enemmän intoa, jos olisi rahaa lähteä ja matkaseuraa.

Vierailija
11/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olenkin ollut yli 30:ssä maassa! On kato kokemusta ja näkemystä nykään. Ja mies olen.

Vierailija
12/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi kyllä mahdollisuus, mutta ulkomaat ei kiinnosta pätkääkään. Töihin voisin lähteä, mutta en huvimatkailun vuoksi.

M37

Vierailija
13/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Olen kuule itse kahden lapsen yh ja selkä hiessä olen saanut kerättyä rahaa siihen, että lapseni ovat päässeet edes tuonne Tallinnaan ja Ruotsiin. Sitten toinen lapsista pääsi leirikouluun Budabestiin. Toinen lapsi ei ole minun toimestani päässyt koskaan lentämään. Mutta on jo aikuinen, 21 v ja lähdössä ekaa kertaa lennolla elokuun lopulla. Jos ei ole rahaa, niin vaan ole. Taidatkin itse olla hyväosainen, joka ei pysty lainkaan eläytymään toisen asemaan. 

Vierailija
14/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, kävittehän te Aruballa ja Tanskassa?

Vierailija
15/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei oikeasti kiinnosta matkailu. Mun entinen pomo esim. ei tykännyt matkustella. Rahaa olisi ollut, hänellä ja vaimollaan ei ollut lapsia ja molemmilla hyvät palkat. Mun työkaveri, joka taasen oli intomielinen matkailija ja säästi kaikki rahansa matkusteluun ei voinut käsittää, miten ihminen, jolla ois ollut helposti varaa matkustella ei matkustellut. Mulla on teini, joka on ilmoittanut, että hän se ei enää ensi vuonna sitten lähde lomalle mukaan, jos lähdetään ulkomaille. Se inhoaa lentämistä (ei ole ilmastoaktivismia, vaan se ei vaan tykkää olla lentokoneessa) ja kuulemma kotimaassa ois kivempaa käydä esim. Lapissa tai Ahvenanmaalla. 

Vierailija
16/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on kyllä rahaa mutta ei halua ulkomaille. Harkitse eroa...

Vierailija
17/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole erityisen vähävarainen, mutta ei ole vain kiinnostanut matkustaa ulkomaille. Ehkä kahdesti on käynyt mielessä, että haluaisinko lähteä jonnekin, mutta mukavuudenhalu on ottanut vallan. Enkä enää muutenkaan välitä tehdä muiden mieliksi asioita, jotka eivät itseäni lainkaan kiinnosta. Ja miksi vielä maksaisin rahaa siitä, että teen jotakin itselleni vastenmielistä. Lisäksi näin aikuisena on vapaa-aika muutenkin kortilla, joten en toistaiseksi näe matkailussa ajatuksena kuin negatiivisia puolia.

Ei kun hetkinen, Haaparannan Ikeassa olen nuorempana kerran käynyt!

Vierailija
18/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaa hakea siis sääliä?

Vierailija
19/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisti ulkomailla, kotona on kivaa

Vierailija
20/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks sukulainen oli hyvin varakas. Koskaan ei lentänyt mihinkään, mutta teki kaikkia hauskoja reissuja muilla tavoin. Ajoi jonnekin pohjoiseen ja meloi siellä. Sitten keksi ottaa pyörän mukaan Tallinnan lautalle ja ajoi Latviaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi