Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävi ilmi että entinen ihastus blokkasi minut

Vierailija
11.08.2023 |

No niin, ihastuksesta siis 15 vuotta aikaa, en ole ollut henkilöön missään yhteyksissä sen jälkeen, en kasvotusten, puhelimitse, viestitse, sosiaalisessa mediassa, en mitenkään. Tuolloin 15 vuotta sitten seurasin tiiviisti sosiaalisessa mediassa tekemisiään, muuten ei kontaktia.

No sitten aloitettuani samalla työnantajalla (sattumaa, en ole seurannut hänen tekemisiään!) kävi ilmi että hän blokkasi minun työsähköpostini. Siis työsähköpostin. Ei sinänsä haittaa, koska olemme eri osastoilla ja eri kerroksissa töissä, emmekä tapaa ikinä muutoinkaan, mutta olen hieman loukkaantunut tästä. Miksi koki tarvetta blokata minut?

Itse olen perheellinen, 8 vuotta onnellisesti naimisissa. Tuntuu tosin että ehkä tässä ei ole kyse minusta? Mitä arvelette?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommosia stalkkereita on. Naisissakin.

Olen yrittänyt ottaa etäisyyttä yhteen entiseen ystävääni mutta hän on raivostuttavan sinnikäs. Kun en vastannut puheluihin, hän laittoi whatsapp viestin, kun estin hänet siinä, hän lähetti tekstarin. Instaankaan en uskalla enää yhtään kuvaa laittaa kun viimeksi hän kävi tykkäämössä mun viimeisimmästä puoli vuotta vanhasta kuvasta yllättäen.

Voisin toki sanoa suoraankin, että älä ota yhteyttä enää mutta yritin vähitellen hivuttamalla etäännyttää välejämme pikku hiljaa.

Jotkut ihmiset on outoja eivätkä tajua vihjeitä.

Vierailija
62/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tietenkin ajattelee, että stalkkaat sitä edelleen niin pahasti, että olet änkenyt samaan työpaikkaankin. Mistä muuten tiedät sen blokkauksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa tulla jätetyksi rauhaan, ei auta muuta kuin kunnioittaa tuota toivetta.

Vierailija
64/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni tuommoinen blokkailu lähentelee jo työpaikkakiusaamista, varsinkin kun mitään oikeaa syytä sille ei ole.

Vierailija
65/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tiedät että olet töissä vaikka työkaveri x:n kanssa ja yrität laittaa hänen nimeään hakukenttään ja vastaukseksi tulee "haku ei tuottanut tuloksia", kyllä pitäisi hölmömmänkin tajuta tulleensa blokatuksi.

Mutta tämähän vaatisi sen, että AP, joka ei mitään yhteyttä ole aikonut ottaa eikä tyyppiä stalkata ym., on kuitenkin niin kiinnostunut, että on mennyt Teamsissa kirjoittamaan tämän tyypin nimen hakukenttään.

Ja saattaa vaan olla joku, joka ei jaa tietojaan laajemmin työyhteisössä. Muu sitten kuvitelmaa. "Tietysti juuri minut blokkasi, kun 15 vuotta sitten katsoin hänen profiiliaan IRCissä."

Vierailija
66/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni tuommoinen blokkailu lähentelee jo työpaikkakiusaamista, varsinkin kun mitään oikeaa syytä sille ei ole.

Vielä pahempaa joltain, joka on työnsä puolesta esillä ja oikein annetaan yhteystiedot ja ajat, milloin voi olla yhteydessä. Sitten ei vastaa.

Minulla vielä myöhemmin oma pomo kommentoi muiden kuullen, että kyseinen lähes tuntematon olisi antanut kuvaa minusta ihmisenä, jolla ei ole ystäviä. Sitten sattumalta ei ollut vastannut puhelimeensa eikä palannut asiaan, vaikka soitin työpaikkailmoituksissa ilmoitettuihin kellonaikoihin. Olipa taas kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme