Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävi ilmi että entinen ihastus blokkasi minut

Vierailija
11.08.2023 |

No niin, ihastuksesta siis 15 vuotta aikaa, en ole ollut henkilöön missään yhteyksissä sen jälkeen, en kasvotusten, puhelimitse, viestitse, sosiaalisessa mediassa, en mitenkään. Tuolloin 15 vuotta sitten seurasin tiiviisti sosiaalisessa mediassa tekemisiään, muuten ei kontaktia.

No sitten aloitettuani samalla työnantajalla (sattumaa, en ole seurannut hänen tekemisiään!) kävi ilmi että hän blokkasi minun työsähköpostini. Siis työsähköpostin. Ei sinänsä haittaa, koska olemme eri osastoilla ja eri kerroksissa töissä, emmekä tapaa ikinä muutoinkaan, mutta olen hieman loukkaantunut tästä. Miksi koki tarvetta blokata minut?

Itse olen perheellinen, 8 vuotta onnellisesti naimisissa. Tuntuu tosin että ehkä tässä ei ole kyse minusta? Mitä arvelette?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemyksiä?

Vierailija
2/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi taitaa olla täynnä itseään tai itse ihastunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla ja menisin itse eteenpäin.

Vierailija
4/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyhmää jos et edes spämmänyt kissavideoita ja meemejä.

Vierailija
5/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän halusi jo mennä eteenpäin? Tai itseasiassa, ei halua sun tietävän hänen työkuvioistaan on vielä todennäköisempi.

Vierailija
6/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät että se on blokannut sut (blokannut mistä?), jos sä et ole missään yhteydessä siihen?

Vierailija
7/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä jos häntä muka itse stalkkaa? Ettekä toisille viestejä ja kuvia lähettele.

Miksi tuo kolahtaa?

Vierailija
8/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokannut yhtiön teamsissa. Kävi ilmi tämä blokkaus sitä kautta.

Vierailija
9/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole lähettänyt enkä aio lähettää mitään viestejä. En tiedä miksi minua ärsyttää se, että hän ilmeisesti luulee minun olevan häneen 15 vuotta myöhemmin perheellisenä jotenkin rakastunut.

Vierailija
10/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei halua olla sinun kanssa missään tekemisissä? Jos teillä ei ole mitään työkuvioita, niin mitä se sitten haittaa.

Vierailija
11/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nyt sinulta ap unohtua ne 15 vuoden takaisten tapahtumien yksityiskohdat.

Vierailija
12/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa nyt sinulta ap unohtua ne 15 vuoden takaisten tapahtumien yksityiskohdat.

Öö. Ei mielestäni. Mitä tarkoitat?

Vierailija
13/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohan uteliaisuudesta, miten blokkaus näkyy Teamsissa?

Vierailija
14/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinustapa sinusta, sinua vaivaa, sinä tänne kirjoitit.

Vierailija
15/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet kuin oletkin lähettänyt hänelle viestiä, mutta ei mene perille. Siitä tiedät, että sinut on blokattu. Jätä hänet nyt vaan rauhaan..

Vierailija
16/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet kuin oletkin lähettänyt hänelle viestiä, mutta ei mene perille. Siitä tiedät, että sinut on blokattu. Jätä hänet nyt vaan rauhaan..

Tämä ei ole totta. En ole lähettänyt mitään. Minusta koko tyyppi on täys urpo tämän perusteella.

Vierailija
17/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätitkö ap ihastuksesi aikoinaan "rauhaan" vasta, kun hän oli ensin estänyt sinut kaikissa viestintävälineissä?

Vierailija
18/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole totta. En ole lähettänyt mitään. Minusta koko tyyppi on täys urpo tämän perusteella.

No miten se blokkaus sulle Teamsissa sitten konkreettisesti näkyy?

Vierailija
19/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos oot viisitoista vuotta sitten seurannut somessa ja ollut ihastuksissasi, MUTTA mitään oikeaa kontaktia ja ihmissuhdetta teillä ei ole ollut, niin kyllä itsekin pitäisin sua jonain pimeenä p e r v o na riippumatta siitä, mikä sun nykyinen parisuhde tilanne on.

Vierailija
20/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohan uteliaisuudesta, miten blokkaus näkyy Teamsissa?

Sä voit hiljentää ("hide") sen kanavan, en tiedä miten se näkyy sit sille kohteelle itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi