Miksi vain naisille on tarjolla apua lastensaantiin yksin? Olen 38v mies joka haluaisin oman lapsen, mutta naista ei ole löytynyt. Milloin aletaan tarjoamaan apua myös yksinäisille miehille?
Jotenkin kummallinen epätasa-arvo vaikuttaa tällä saralla edelleen...Milloinkohan tähän saa muutoksen aikaan tämä maa?
M38
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä vähän vaikea tilanne auttaa. Sijaissynnyttäjän ja lahjoitetun munasolun tarvitsisit.
Naisilla paljon helpompaa tuikata vaan lahjotettu toimitus sisään ja herran haltuun.
Helpompaa? Rakausaika kaikkine kipuineen ja rajoitteineen ei todellakaan ole helppoa. Saatat saada loppuelämään vaikuttavia vaurioita. Ja synnytys on äärimmäisen kivulias ja ikävä kokemus.
Rikkaat ovat alkaneet käyttää sijsissynnyttäjiä päästäkseen kaikesta tuosta.
Miksi miehille lastensaanti on niin helppoa? Miksei miesten tarvi olla raskaana ja synnyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei kelpaa naisille niin miehen kuuluu jäädä yksin ja muille miehille ei voi antaa tuommoista mahdollisuutta koska miksi miehet enää ottaisi naisen kumppaniksi jos voi saada lapsen ilmankin. Naisten kyllä kuuluu saada lapset vaikka ei kenellekkään miehelle kelpaisi jos niin itse haluaa
Mikä logiikka tuossa?
Missä tasa-arvo?
En ole tuon kommentin kirjoittaja, mutta uskon vahvasti biologiaan. Ihan näin pojan äitinäkin sanon, että jollei mies saa naista, niin ei tarvitse saada lastakaan. Hänen ei ole tarkoitettu lisääntyä.
Nainen voi saada yksin lapsen luovutetulla tuotoksella, kyllä. Uskon, että ei näitä tuotoksiakaan kaiken maailman murmelit käy ruikkaamassa vaan sellaiset, joilla on tietyllä tavalla oikeanlaiset geenit.
Onko siitä tietoa millaiset käy ruikkaamassa ? Painottuuko lääkäreihin juristeihin kovapalkkaisiin miehiin vai käykö myös vahtimestarit rekkakuskit elämäntapa työttömät ?
Sitten kun lapsia aletaan kasvattamaan labrassa. Eli toivottavasti ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei kelpaa naisille niin miehen kuuluu jäädä yksin ja muille miehille ei voi antaa tuommoista mahdollisuutta koska miksi miehet enää ottaisi naisen kumppaniksi jos voi saada lapsen ilmankin. Naisten kyllä kuuluu saada lapset vaikka ei kenellekkään miehelle kelpaisi jos niin itse haluaa
Mikä logiikka tuossa?
Missä tasa-arvo?
En ole tuon kommentin kirjoittaja, mutta uskon vahvasti biologiaan. Ihan näin pojan äitinäkin sanon, että jollei mies saa naista, niin ei tarvitse saada lastakaan. Hänen ei ole tarkoitettu lisääntyä.
Nainen voi saada yksin lapsen luovutetulla tuotoksella, kyllä. Uskon, että ei näitä tuotoksiakaan kaiken maailman murmelit käy ruikkaamassa vaan sellaiset, joilla on tietyllä tavalla oikeanlaiset geenit.
Onko siitä tietoa millaiset käy ruikkaamassa ? Painottuuko lääkäreihin juristeihin kovapalkkaisiin miehiin vai käykö myös vahtimestarit rekkakuskit elämäntapa työttömät ?
Minun 1 kaveri käy. Ihan "normaali" n.175cm keskivartalo lihava kaljuuntuva 36v duunari. Hänen mielestään on hienoa levittää geenejään mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä logiikka tuossa?
Missä tasa-arvo?
Minun 1 kaveri käy. Ihan "normaali" n.175cm keskivartalo lihava kaljuuntuva 36v duunari. Hänen mielestään on hienoa levittää geenejään mahdollisimman paljon.
Ja lehmät lentää. Ei ne ota ketä tahansa lahjoittajaksi vaan seula on tiukka. Eikä saman miehen siittiöillä edes kovin montaa lasta tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä logiikka tuossa?
Missä tasa-arvo?
Ja lehmät lentää. Ei ne ota ketä tahansa lahjoittajaksi vaan seula on tiukka. Eikä saman miehen siittiöillä edes kovin montaa lasta tehdä.
Siitä en tiedä miten monta lasta tehdään. Mutta millainen se seula mahtaa olla jossei työssäkäyvä, raitis, tupakoimaton, n. keskipituinen suomalainen mies sitä läpäise? Saako Suomessa spermaa luovuttaa vain jotenkin poikkeukselliset miehet?
Vaikka kaikki miehet eivät ole pedofiilejä, lähes kaikki pedofiilit ovat miehiä. Siksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että pedarit käyttäisi majdollisuutta oitis hyväksi.
Tiesitkö että melkein puolet pedofiileistä on naisia? Mietippäs sitä!
Minä olen 32v(parin kuukauden päästä 33v) mieshenkilö ja olen myös ikisinkku.
Onko minulla mitään keinoa saada lapsia, voiko kukaan nainen synnyttää minulle lapsen?
Enää sitä ei tarvita, Maapallo muuttuu väestöräjähdyksen vuoksi aika nopeasti elinkelvottomaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehiä vain haukutaan pedareiksi?
Tarkoititko "Miksi vain miehiä..."?
Koska naiset eivät pane pikkulapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että melkein puolet pedofiileistä on naisia? Mietippäs sitä!
Mitään lähdettä ei tälle ole, koska ei pidä paikkaansa.
Pankista 100 000-200 000 euron laina. Synnytys Suomessa.
https://www.menhavingbabies.org/assistance/application1/
Päästään pipi ei voi adoptoida. Se ei ole tasa-arvo-ongelma vaan lapsen parhaaksi.
Kenelläkään ei ole oikeutta lapseen. Lapsella on oikeus turvalliseen ja rakastavaan vanhempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä logiikka tuossa?
Missä tasa-arvo?
Ei kiinnosta yllättäen tässä asiassa ketään.
Homoparina saattaa olla jo kohta helpompaa, ellei jo nyt, riippunee maasta ja lompakon paksuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt tuon loppuun asti? Miksi sinun pitää saada se lapsi, mitä lisäarvoa se sinulle tuo? Miehillä ei ole varsinaista hoiva- ja kasvatusviettiä, entäs sitten kun kyllästyt ja kaverit on tärkeämpiä, annat sen toiselle adoptioon? Taisi olla hetken päähänpisto, odottele hötyilemättä, se menee ohi.
Ei naisillakaan ole sen kummempaa hoiva- ja kasvatusviettiä, mutta pakkohan se lapsi on kasvattaa ja hoitaa. Miehetkin siihen kykenevät ihan ilman mitään raskauden hormonipiikkejä, muutenhan kaikilta yh-isiltä pitäisi heti ottaa lapset huostaan.
terveisin hoiva- ja kasvatusvietitön täti
Ap on lapsentasoinen. Mikähän hänen kypsymisensä aikuiseksi on pysäyttänyt, varhain aloitettu päihteiden käyttö vai ke hi tys vam ma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehiä vain haukutaan pedareiksi?
Tarkoititko "Miksi vain miehiä..."?
Koska naiset eivät pane pikkulapsia.
Ei tietenkään:
https://yle.fi/a/3-12449481
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008869353.html
No, naisella on menkat. Miehillä ei.
Naisilla on kohtu. Miehillä ei.
Naisilla on rinnat, jotka tuottavat maitoa. Miehillä ei.
Miksi ihmeessä nyt nainen voi tehdä yksinkin lapsen, jos siementä saa. Mietitäänpä...
Vähän sama, jos itkisi, että miksi minun perunani ei kasva. No ei kasva ei, jos ei ole multaa, olosuhteita ja tarvittavia ravintoaineita. Ajatuksena tietysti on kiva, että se peruna kasvaisi, koska haluaisi sen kasvavan, mutta kun ei.
Eli: Kumppanuusvanhemmuus, sijaissynnytys tai adoptio. Eka lienee helpoin ja hyvässä lykyssä voi tehtailla kokonaisen lauman nassikoita, jos homma toimii kumppanuusvanhemman kanssa.